Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Problém- váha vzduchu-výkon


kovi

Recommended Posts

Potřeboval bych poradit. Už delší dobu co jezdim, tak motor táhne do 3200 ot a pak jako by umřel, už se mu nechce, tak jsem bádal, nic jsem nenašel. Zkoušel jsem cvičně odpojit váhu vzduchu a to bylo totál mrtvý, nejelo téměř vůbec. Chybu jsem vymazal co vznikla, ale ted auto stejně jede ještě hůř. Při max přidání plynu začne turbo brát tak kolem 2600ot místo 1800ot, ale jen na chvilku pak to umře. Při vyšší rychlosti cítím jak m výkon pulzuje, třeba 5sec to začne tahat a pak povadne. Nedá se stim ani předjíždět, strach, že bych nestíhal. EGR je zaslepen, FAP nemám. Dneska jsem zkoušel měřit na váze vzduchu termistor, protože diagnostika vypisovala něco ve smyslu, že je špatná teplota okolního vzduchu. Ale podle programu co mám by to kolem 22 stupních mělo mít tak 1,5k a já na pinech 1 a 3 naměřil 2,4k. A když jsem to změřil přímo na termistoru, tak to odpovídalo. Nemá s tim někdo zkušenost? :(

[upravil dne 9/5/11 21:20 kovi]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...