Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Vliv bavlněného filtru na spotřebu?


PAJA106

Recommended Posts

Zdravím,

chci se zeptat na praktické zkušenosti co se týče spotřeby po nahrazení papírové vložky bavlněným filtrem na míru do airboxu. Kdo si vede nějakou knihu spotřeby, tak zda po nasazení pozoroval nějakou změnu ve spotřebě? Předpokládejme, že za stejného jízdního režimu. Vím, že nejvíc to ovlivní noha.:aut

Link to comment
Share on other sites

tu usporu moc nepoznas, rozhodne to ma mensi vliv, nez styl jizdy, provoz na silnici, protivitr apod.

K&N vlozku do origo airboxu mam v aute, ale je trochu znatelna az tak od 4500otacek vys, motor se ochotneji vytaci, jinak neni rozdil oproti pravidelne menenemu papiraku

Link to comment
Share on other sites

Já mám taky vložku KN a na spotřebě to asi znát není. Na spotřebu je nelepší PP. Ten ti nic neodpustí :D

Já si ho tam dával spíš kvůli tomu, že se mi nechtělo vrážet prachy do papíráků. Tenhle vždycky v létě vyperu napustím olejem a celý rok ho nemusím řešit:myslim Jo a jak píše Ferry, tak souhlas a ještě bych řekl, že to má v těch otáčkách i lepší zvuk, než s papírákem :aut

Link to comment
Share on other sites

Ok. Zkusím dojet tuto nádrž na papírák a porovnat to s dosavadními hodnotami, co jsem měl s KN. Jde mi o to, že mám 106 1.0 a při dalniční jízdě 90-100 + něco málo města(vše v klidu, žádná brzda plyn) mi vyšla průměrná 6.5l na 100km. A měřím to od plné do plné, stále stejná pumpa a stojan. Jinak svíčky měněné, lambda nová, na emisich mi to prošlo krásně napoprvé a na diagnostice taky nic.

Link to comment
Share on other sites

A to ti jako 6,5l přijde hodně??? Předpokládám že máš už 37kW, že jo? Mladá má 33kW a jezdí taky za 6-7l (okresky/město 60/40). Já když s ní jedu a vidím, jak jede, tak je těch 6 ještě zlatých :aut:D

Moc na to hamtáš, i když myslíš, že ne :roll

Link to comment
Share on other sites

Ano, mám 37kW. Mně se jedná o to, že dost lidí(včetně těch z fóra) tvrdí, jak jezdí do 6 litrů. Jinak taky mám rekord po dálnici v německu 5,3L/100 při konstantních 110 a teď nědávno jsem měřil spotřebu při souvislé jízdě přes vysočinu a vyšlo 6,1. Tak je možné, že to je tím, jak jezdím nesouvislé trasy?? I po té dálnici jezdím 40 km a pak odpoledne 40 zpátky.

Link to comment
Share on other sites

Já teda nevím, jak velký rozdíl je mezi tím 33 a 37kW, znát to určitě bude, ale myslím, že za 5l s tím jezdí ti, kteří jedou po okreskách do těch 70km/h a po cestě nepotkají auto (rozjedou se a brzdí až po 15km, kde zastaví):aut

Tady u nás se tak jezdit nedá. Když tam nemáš do 5s alespň 80km/h tak už je ten za tebou nervozní a chce předjíždět, i kdyby proti jel monstertruck :D:aut

Link to comment
Share on other sites

MJSytic : dost soms a pobavil :D je to pravda co si napisal chodim Cechy-nemecko-Slovensko denne :D a to nato tiez dupem jak blazon a aj ked idem realnych 100kmh kde je 80/90 a oproti ide kamion tak kludne vsetci obiehaju :D ... a v najblizsej dedine ide 50kmh lebo mu svieti radar xD ...

K teme : tiez ma zaujima ten bavlnak ... Rozmyslam nad kupou a hlavne sa mi jedna o tu spotrebu a aj trosku zvuk... Inak vy bezne akoze vytacate nase levicatka do 4,5litru ? :X Neskodi to nejak moc motoru ? ja si obcas nato tiez stupim lebo ta akceleracia nad tych 3500 otacok je brutalna ale neviem no :D ...

Kamarat hovoril : S bavlnenym filtrom, beznou jazdou budes mat mensiu spotrebu,. ale sportovou jazdou ked nato budes stupat bude to papat viac ako bezne, neviem ci je to pravda...

Link to comment
Share on other sites

pri 4500 je u tohodle motoru nejvetsi kroutak, tak proc se toho bat a na dalnici se kolikrat dostanu i pres 6000, vzdyt cerveny pole zacina na 7000 - oprava 6500 ;)

16V chce vyssi otacky

ten zvuk u vlozky do origo filtr boxu se nijak nezmeni, to bys musel mit konusovy filtr, ale u toho je problem s privodem cerstveho vzduchu, vzdycky to pak nekde prisava teplej vzducha jede to pak hur jak s papirakem

[upravil dne 10/5/11 23:14 Ferry]

Link to comment
Share on other sites

Tak zřejmě objevena první příčina spotřeby-přidřený levý přední třmen. :grr Hlavně že se před zimou dělaly komplet přední brzdy.

JJ, 106 a brzdy. Ty snad rozhýbáváme každý rok :aut:D

Přitom to auto brzdí, jak WRCčko. Co bych za to ve 406 dal:roll

Link to comment
Share on other sites

Tak zřejmě objevena první příčina spotřeby-přidřený levý přední třmen. :grr Hlavně že se před zimou dělaly komplet přední brzdy.

JJ, 106 a brzdy. Ty snad rozhýbáváme každý rok :aut:D

Přitom to auto brzdí, jak WRCčko. Co bych za to ve 406 dal:roll

Nechceš poradit, na co se konkrétněji zaměřit, nebo na co si dát pozor?? Nějakou představu mám, ale pro jistotu, abych něco neopomněl. Třmeny mám ATE.

Link to comment
Share on other sites

ked uz sme pritom vytacani .... Po kolkych min alebo ako zistim kedy mam dostatocne teply motor na taketo blbnutie ? :) ... Kukam ze dobre nakladate nasim levicatkam :D ... Inak je fakt ze ten moj 16V ked netocim nad 3tisic resp ked tomu neturujem na 2jke na otackach tak to auto je lenivsie :) ale zas ked je v otackach to je parada mam omezovac na 6,5 tisic ... kde ma najvyssi krutak ? dik

A neda sa kupit nejaka sada na nasavanie vzduchu z prednej masky ako ma 206 ? Videl som to tu ale neviem kde presne ... Alebo nejak to vymyslet ? lebo videl som videjko so siskovym filtrom a tam je fakt ten zvuk inaksi :) ...

Link to comment
Share on other sites

1.8 16V má dle vygooglovaných tech. parametrů vrchol momentu při 4000 a vrchol výkonu při 5500 ot/min. Jinak co jsem doposud viděl grafy, tak peugeot mívá křivku docela plochou, takže proto ty řadíš už při 3000 aniž by auto nějak cukalo...

Link to comment
Share on other sites

Moc to šetříte,když jsem měl v 206ce ještě 1.1 tak jsem mu dával přez 7000ot/min běžně a 165km/h na 4ku taky běžně a vůbec si nestěžoval:D ale to jsem byl ještě mladší teď už to tak nehoním jen občas:)

Link to comment
Share on other sites

ad kroutak a jeho prubeh, muj starej motor, mel tyto parametry namerene na valcich

typ motoru LFY, vyrobcem udavane hodnoty vykonu 81.3kW/5500ot/min a krouticiho momentu 155Nm/4250ot/min

najeto cca 320 000km vicemene vse na LPG

namereny vykon na benzin: 77.2kW/5692ot/min, kroutici moment 143Nm/4389ot/min

namereny vykon na LPG: 72.3kW/5511ot/min, kroutici moment 136.68Nm/4483ot/min

docela by me zajimalo, kolik ma ten motor, co mam v aute ted a ma najeto momentalne 150tis km, je o poznani zivejsi nez ten puvodni :) ( ten starej mel krome hafa nahroucenych km blbe nastavene rozvody)

Ad brzdove trmeny 106

mam zkusenost, ze se blokujou vodici tycky a to tim zpusobem, ze hlinikovy brzdic vlivem posypove soli koroduje a korozni produkty hliniku, ktere se delaji predevsim u gumovych manzet tech vodicich tycek nabydou na objemu a sevrou ty tycky, takze pak po nich nemuze trmen volne klouzat ale kouse se a pribrzduje

[upravil dne 10/5/11 23:24 Ferry]

Link to comment
Share on other sites

Moc to šetříte,když jsem měl v 206ce ještě 1.1 tak jsem mu dával přez 7000ot/min běžně a 165km/h na 4ku taky běžně a vůbec si nestěžoval:D ale to jsem byl ještě mladší teď už to tak nehoním jen občas:)

:o:o:o:o:o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...