Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Krokový motorek 1.1 44kW


Soukynek

Recommended Posts

Zdravím všechny!

Mám Peugeot 106 r.v. 99, obsah 1.1 44kW. A mám problém, když nastartuju ,tak se někdy stává, že mě naskočí jen cca 600 otáček. Dozvěděl jsem se , že by to mohlo být krokovým motorkem. Chtěl bych se tímto zeptat, jestli by ho někdo neprodal?!

S pozdravem Pavel Soukop

post-22308-14109617043347_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ještě jeden detail.

Kamoš říkal, že má krokovej motorek z Renauldu 19. Bosch 0132008600 . Myslíte, že by mohl jít použít i ten, nebo to vůbec neriskovat. Popřípadě co všechno by to mohlo napáchat. Podotýkám, že vypadá stejně.

post-22308-14109617043853_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hello no mne to robilo a čistil som ho sice som kryt trošku polamal ale polepil a zalepil, podla mna po tych rokoch sa to neda seriozne rozobrat, preca len teplo spravy s plastom svoje. Po vyčisteni to bolo lepšie ale stale sa mi to nepačilo a dnes som videl akciu na kontakt sprej (na čistenie kontaktov) prestriekal som všetky konektory (nuda ma svoje čaro :-D ) tie velke poistky som prešiel šmirglom a prestriekal a aj tie male poistky a auto zrazu ide uplne super :-D som neveril :-D prve čo som si po čisteni všimol že mi nejako jasno svietia kontrolky a ta jazda fuuu uplne niečo ine fakt pekna zmena

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Čau měl jsem ten samý problem, vyměnil jsem ho a nic. Zkusil bych vše proměřit co se týče řizení motoru, když ne sám tak u nějakého autoelektřikáře.

Úlohou nastavovače škrtící klapky je udržet volnoběžné otáčkyv předepsaném rozmezí za všech provozních podmínek u studeného i zahřátého motoru. K jeho aktivaci dochází při sepnutém volnoběžném kontaktu. Řídící signál pro nastavovač je určen na základě vypočítané a POTENCIOMETREM (v žádmém případě nerozebírat) hlášené skutečné polohy škrtící klapky. Stejnosměrný motorek nastavovače ovládá přes šnek a šnekové kolo nastavovací tyč, která pohybuje ramenem spojeným s hřídelí škrtící klapky. Při vyjíždění tyče dochází k otevírání škrtící klapky, přepólováním tyč zajíždí a škrtící ktapka se zavírá. V nastavovači je mtegrován spínací kontakt, který se sepne při dosednutí nastavovací tyče na rameno hřídele škrtící klapky. Tím je řídící jednotce nahlášen provozní stav volnoběh.:myslim

Link to comment
Share on other sites

Vyměnit potenciometr škrtící klapky a je klid :) Nejlépe celou vtřikovací jenotku. Jako já. Pomohla až ta třetí. To je tak, když nemáme na nové :bojim

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, nechci zakládat nové téma.. :-)

Koupil jsem přítelkyni P106 \'92 byl v tom 1.1 motor, bohužel byl celý špatný - olej, voda, všechno ve spalovacím prostoru, no prostě jsem ho vyndal a sháněl jinou 1.1 ... nepodařilo se mi za rozumnou sumu sehnat jiný, tak jsem koupil další p106 na ND (německé papíry) a z té jsem vyndal motor a přehodil jej, bohužel jsem po přendání zjistil, že se jedná o 1.0 a má úplně jinou elektriku u karburátoru... No nicméně vše jsme zapojili a musím říct, že motor šlape.. Jen má dva drobné problémy... Kolísají otáčky na volnoběh (šíleným způsobem v intervalech cca 2s jako kdybych prošlapával plyn) - při jízdě je to v pohodě, ale zase trvá celkem dlouho, než motor zareaguje na puštění plynového pedálu... .-(

karburátor je z 1.1 kvůli elektrice, ale vůbec nemá krokový motorek! (ten druhý ho má, ale je úplně jiná kabeláž i konektory) Někdo říká, že to je tím, někdo, že je to jinym karburátorem (ale pak budu muset vyměnit celý svazek, který je bohužel přerušený a proto se mi do toho moc nechtělo). A nebo jestli není problém v nějakým čidle, popř v tom potenciometru. Nebo jestli by stačilo nějak to doladit, doštelovat.. Co já vím, v benzínech se moc nevyznám :(

Každá rada pomůže :)

[upravil dne 27.6.2011 10:57 yxyxyx]

[upravil dne 27.6.2011 10:59 yxyxyx]

Link to comment
Share on other sites

Zdravím. ..podle mě není problém přepasovat motor 1.1 na 1.0. Bloky motoru jsou stejné :o . Přichycení je stejné. Jde hlavně o ty kabely. Ty krokové motorky jdou prohodit. Přihycení je opět stejné .Jen mají jiné ovládání klapky-plynového lanka.. Krokový motorek nedoporučuji rozmontovat a jestli zlobí volnoběhy, na 75% jsou vydřený potenciometry.. VYMĚNIT JEN BLOK MOTORU, KARBURÁTOR nebo STŘIKOVAČ nechat původní ,možná přehodit příruby sání :papa

Link to comment
Share on other sites

Takhle, ani jeden z těch motorů předtím nekolísal, takže když jsem nad tím dnes přemýšlel, vylučuji tedy potenciometr, který byl v pořádku.. Řekl bych, že to bude dělat ŘJ, zkusím ji vyměnit i s kabelama a uvidíme, jen jsem se chtěl vyhnout té práci, když jsem to už jednou absolovoval :-) ... Ten krokáč na 1.1 vůbec není... A karburátor z 1.0 má opravdu úplně jiné konektory.. Zkusím ty káble a pak uvidíme, držte palce a díky za nápady :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak tady slíbená fotka. Krokáč je ve žlutém kroužku, je vidět hned jak otevřeš kapotu. Teda aspon na tom motoru 1.1 44kW, co mame doma, jestli je to stejne na jinych motorech ve 106-kach nevim, neznam je.

post-31496-14109618656889_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ahoj, řeším takový neduh mé 106 viz: tam se můžete vyjádřit k tomu problému.

Zde se chci zeptat/požádat o kouknutí, hlavně majitelů 1-bodů, zda je po nastartování vidět činnost krokového motorku, tím myslím, jestli vidí, jak se hýbe ten palec který tlačí na páku škrtící klapky.

Díky

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...