Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Klima z 1,8 do 1,4


Bery78

Recommended Posts

Mám takový dotaz.

Nevíte někdo jestli by šlo přendat klimu z 306tky 1,8 do 306 1,4? (obě dvě nový facelift)

Jestli s tím máte někdo zkušenosti tak prosím napište. Předem děkuji za Vaše názory/rady :papa

Link to comment
Share on other sites

jde vsechno, zalezi, jestli se to v dnesni dobe vyplati :)

ja delal klimu do my 406 asi pred 4 roky, delal jsem si to sam a vyslo to asi na 40 hodin prace (ale to byly dve naprosto shodny auta, jak motorem, tak blizke datumem vyroby)

Prvni vec je, zda mas na motoru v tom aute, kam chces davat klimu vubec drzak klimakompresoru na olejove vane, pokud mas vanu plechovou, bez drzaku, je treba ji vymenit za hlinikovou, to je prvni problem (predpokladam, ze ta 1.8 bude motor rady XU, kdezto ta 1.4 je motor rady TU, takze tam ty vany nejdou prehodit), dalsi pak drzaky serva, altiku, ty jsou u verze s klima taky jinak a jsou i jine hadice na pripojeni servokapaliny, chladici vody atd., tech veci na vymenu je tam fakt hodne a zase se muzou lisit i podle typu motoru.

Dalsi veci je pak vymena komplet predni chladicove steny i s chladicem vody (tzn. opet, u motoru XU-1.8 bude jinej chladic a jine vedeni pripojovacich hadic nez u motoru TU-1.4) zbytek uz je pak shodny, ale dodelani klimy znamena komplet celou palubni desku ven, vymena celeho rozvodu vzduchu pod palubkou a zase zpetna montaz, dozapojeni elektriky, vetsinou uz tedy byva pripravena v hlavnim kabelovem svazku, takze jen kontrola osazeni cisel dratu na spravnych pozicich v konektorech podle schemat zapojeni.

Link to comment
Share on other sites

Predaj mi kondenzátor a hadice a na prerábku sa vykašli.Hore to máš vysvetlené dobre.Pre tú malú časť roka kedy klímu používaš sa to celé navyplatí.Ja iba stále dopĺňam diely a už ma to nebaví.Klíma je asi jedno z tých kurvítek,pre ktoré mnohí vymieňajú celé autá.Ale to sa prevažnej väčšiny účastníkov na tomto vlákne netýka.Pouvažuj.

Link to comment
Share on other sites

budeš potřebovat :novej držák serva + držák klima motoru na TU..vana se u TU nemění jelikož máš altík na druhé straně a je tam dost místa..

potom budeš muset sundat palubku a vyříznout novou díru v pravém rohu pro klimu..tu starou musíš samozdřejmě zavařit..potom musíš vyřezat díru pro výparník ...pokud je na té 1.8mě delší dobu vypuštěná náplň tak bude potřeba novej vysoušeč..pokud nemáš připravu v kabeláží motoru + motorvého prostoru tak tě čeká ještě výměna kabeláže..+ 2vrtulovou saharu+palubku pro klimu..+ nějaké drobnosti

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...