pierre1986 Odesláno 1. květen 2011 Sdílet Odesláno 1. květen 2011 Dobrý den,potřebuju poradit,mám peugeot 306,1.4,r.v.1998 s klimou a můj problém je,že mi neustále běží větráky sahary naplno,zkoušel jsem pročistit všechny čidla,jak na termostatu,tak i na chladiči(modré,hnědé,zelené)ale nepomohlo,parkrát už jsem tento problém měl a vždy mi ponohlo čidla pročistit,takže to nejspíš bude čidlem,ale nevím jakým,můj tip je zelené.Četl jsem tu,že to můžou dělat relátka,ale když mi předtím pomohlo čištění čidel,tak jsem tuto možnost vyloučil..nemůže to dělat ještě nějaká pojistka?Nechce se mi to dávat do servisu,ale zas na sundání přední masky si netroufnu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 1. květen 2011 Sdílet Odesláno 1. květen 2011 To by som videl problém v bitrone. (predpokladám že ho máš) Mal by byť v ľavom podbehu. Skús i tam prečistiť kontakty. Keby bol problém v poistke tak vetráky nepôjdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 2. květen 2011 Sdílet Odesláno 2. květen 2011 Pre pochopenie cinnosti: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pierre1986 Odesláno 4. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2011 Tak dělá to stále,popíšu to podrobněji,při jízdě když přidávam plyn stačí i lehce,se zapnou větráky sahary naplno,do toho se mi rozsvítí kontrolky airbag,ABS a ještě do toho buď svítí a nebo problikává kontrolka STOP,když vyřadím na volnoběh kontolky zhasínají a větrák se z nejvyší rychlosti přepne na nižší,někdy se i vypne.Asi to budu muset dát nakonec do servisu na tu diagnostiku,protože já fakt už nevím:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. květen 2011 Sdílet Odesláno 4. květen 2011 Dělá to po přidání plynu i na místě? Bude to vadné ukostření, teď je otázka, čeho. Pokud to dělá i na místě, je vyhráno (za jízdy se blbě měří napětí mezi motorem a kostrou:D)) Takže zašprajcuj plyn do stavu Porucha a buďto měř voltmetrem, zda všechny kostry mají stejný potenciál, anebo si na minus baterky dobře připevni kablík a přizemňuj: karoserii, motor, alternátor, minusy čidel a bitronu. Taky nejprve změř voltmetrem na plusu baterky, kolik dává altík, kdyby přebíjel, tak by to také mohlo takto blbnout. [upravil dne 4.5.2011 09:48 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pierre1986 Odesláno 4. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2011 To nevím jestli i na místě,zkusím to.Každopádně kdybych to nechal připojit na diagnostiku,tak by měli najít,co přesně to je a chybu odstranit,je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. květen 2011 Sdílet Odesláno 4. květen 2011 Vadnou zem diagnostika neobjeví. Napíše Vada čidla XY, ale přitom čidlo je v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.