Jump to content
  • Aktuální cíle darů

2.0HDi 100kW trhanie motora, biely dym


duli

Recommended Posts

Zdravím všetkých

pred týždňom som si kúpil Volvo V50, ktorý má motor PSA 2.0D, tak preto sa obraciam na vás...

Stručný popis problému: Štartuje pekne,ale za studena (myslím prvý štart aj ked je vonku +15C) má nepravidelný chod, dymí na bielo a strašne to smrdí po nespálenej nafte. Na volnobehu to robí dlho, ja som čakal asi 5 minút a neprestalo to.... doslova to trhá, ako keby vynechával raz za čas niektorý valec a najviac to citit v kabine.....paradoxne zvuk nie je až tak zlý, ale je to počuť. Počas jazdy je to celkom ok, len keď sa pohýnam do kopca, tak medzi 1500-1700 to akokeby stratilo na chvilu výkon. Je to najviac citit na jednotke a na dvojke. Keďže som auto čerstvo kúpil, tak som ho vrátil majitelovi aby to dal opraviť. Ten tam dal vymenit EGR, ale zmena žiadna, takže zbytočne vyhodil 300€. Ja som ho mal cez víkend na diagnostike, ale nic neukázala, okrem občasnej závady relé žhaviča. Skúšali sme aj počas jazdy pri tej strate výkonu, ale nič. Vymenil som palivový, aj vzduchový filter a v palivovom na spodku som videl také jemné medené piliny....

Mám to auto ešte riešiť, alebo mu ho otrepať o hlavu, keďže jeden vstrekovač stoji okolo 350€?

Díky za rady

[upravil dne 27/4/11 08:16 duli]

Link to comment
Share on other sites

Rele zhaveni.

Motor nezhavi proto ten chod.Vstriky na repas......

Pak resit VT cerpadlo.

Posledni vec je ze u Volva je taky jednotka motoru Siemens SID 803 a stava se ze se po...re koncovy stupen pro ovladani vstrikovace(u).........vymena jednotky.

[upravil dne 26/4/11 14:33 straki007]

Link to comment
Share on other sites

Pekne...... to co si sem napisal pocítam na 3000 €:blicismajlik

Asi sa pekne padakujem predavajucemu a chytro ho vratim.

Inac keby to bolo cerpadlo, diagnostika by neukazala aspon nejaky pokles tlaku na railu?

Link to comment
Share on other sites

Aaaale co sa bojis, ked ukvakas majitela na vyraznu zlavu, tak budes spokojny a este budes mat vymenenych aj kopu veci. Len to chce vsetko dopredu dobre dohodnut.

Ber to tak, ze on to tiez nema sancu predat za normalnu cenu. A bud sa s tym bude srat on a nakoniec to da nejako lacno dokopy a niekomu sa to za par km rozsype alebo sa s tym budes srat ty ale budes to mat tip-top. :D

[upravil dne 26.04.2011 18:59 DanculD]

Link to comment
Share on other sites

Ale ja som to auto uz kupil, tak zlavu uz asi tazko vybavim :bojim

A iba za vstreky (ktore su Siemens a preto sa nedaju repasovat a vraj ani ultrazvuk moc nepomaha) stoja kus 350 €.

Uz len presvedcit predavajuceho aby to zobral s5, lebo ked som to pozeral, aj ked kupoval bol zahriaty motor a vtedy to skoro nepoznat a presvedcit ho o skrytej vade.

Link to comment
Share on other sites

Jde opravit vsechno samozrejme.......ale.

Muzes v tom zahucet taky hodne penez(i klidne 20tis).

Ono kdyby jsi byl po ruce tak by slo se s tim \"hrat\"

Moje uprimna rada.

Kdyz nebude majitel kecat tak to vrat zpatky a kupuj auto ktere si budes moct zkusit za studena za tepla a hlavne \"podctivku\"tzn. radeji 150tkm se serviskou ve sve zemi nez 120tkm nekde z pr....e

Preji ti at to vyjde....:papa

Link to comment
Share on other sites

Ved toto je na tom smutne, ze aj toto auto je poctivka.....

Je to čerstvý dovoz z Talianska so servisnou knižkou, faktúrami a preverenými kilometrami vo Volve. Nechápem aký sajrajt tam musel bývalý majitel tankovať keď po 140 000km sú vstreky a asi aj celý palivový systém v takomto stave.... :fnuk

Link to comment
Share on other sites

Problém je v tom, že teraz nepoznáš nikoho, kto by to opravil.

Kontaktuj člena Pastorek, možno ti niekoho doporučí. Keby si bol bližšie, tu by sa to tiež dalo opraviť.

Otázka je, za koľko si kúpil a aká investícia je potrebná - možno len niekoľko tisíc Kč.

O takom aute som vždy sníval (raz sa mi to podarilo) - celkove dobrý stav a jedna definovaná závada, ktorá sa odstráni a je perfektné auto.

:mrkMám na starosti 23 áut - keby som mal smútiť na každou závadou tohto typu, tak plačem furt:mrk

[upravil dne 27.4.2011 07:41 P607Olda]

Link to comment
Share on other sites

Za auto som dal 8200€, je v slušnej, skoro maximálnej výbave (koža, vyhrievane, el. sedačky s pamäťou, dvojzonovka, daždový a svetelný senzor, bixenon, tempomat, atď.... uz tam chyba asi len navigacia) a aj pôvod je preverený, ale chlapi ja nemienim do toho investovat ďalších 2-3 tis €. Auto sa mi pači, je tichučké, super spotreba, ale prachy nemám navyše. Ináč nejde o to, že by som si dané diely nevedel sám vymeniť, len ma odrádza tá cena tých dielov :roll

[upravil dne 27/4/11 08:12 duli]

Link to comment
Share on other sites

A budes to vracet nebo co????!!!

Pokud si to chces hrozne moc nechat tak prvni vec co udelej je:Demontaz vstriku a jejich cisteni a nastaveni.

POZOR!!!! Cisteni a NASTAVENI......ne jenom cisteni.

Na SK na to firma neni !!!

http://www.diesel-tp.cz/

Tohle jsou borci kteri to udelaji.

Ja jim posilam svoje pristi tyden.

Cena je do 3000,- korun ceskych komplet

Link to comment
Share on other sites

Chcem auto vratiť, ale ak sa nebude dať tak to určite vyskúšam.

Inač by ma zaujímalo, odkial sa berú tie kovové piliny vo filtri?

Žeby z čerpadla cez prepad do nadrže a potom s5 do filtra? To by znamenalo KO pre to čerpadlo, že?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...