dodino Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 ahoj, dnes som rozobral brzdovy bubon pretoze si myslim ze je tam brzdove oblozenie este original a auto ma uz vyse 200 000km.bol som celkom prijemne prekvapeny lebo brzdovy bubon bol o 1 mm zodraty teda 22mm.novy ma 23 mm.loziska boli trocha suche tak dostali vazelinu.teraz by som potreboval poradit kolko mm maju nove brzdove oblozenia,lebo tie moje maju 5 mm cisto brzdovy segment + 2mm kovove telo oblozenia.inac brzdi to dobre aj rucna drzi ako ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 mohl bys prozradit, jak mažeš oboustranně kryté ložisko? nové obložení má cca 5mm,takže tam dlouho nebude [upravil dne 20/4/11 20:27 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 21. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. duben 2011 na mojom aute je lozisko na zadnej naprave z vonkajsej strany otvorene lak ze je vidiet gulicky loziska.neviem ci su original ale na servisboxe su tiez take. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 21. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. duben 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. duben 2011 Sdílet Odesláno 21. duben 2011 dodino něco máš v tom náboji špatně, protože tam má být ložisko, které je z obou stran kryté, takže namazat nejde P.S. nebo jsem toho ještě málo viděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 21. duben 2011 Sdílet Odesláno 21. duben 2011 brzdovy bubon bol o 1 mm zodraty teda 22mm.novy ma 23 mm..Jak 22, resp. 23mm?? Čo je to za mieru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 22. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2011 brzdovy bubon ma zvnutra vyrazene max 23mm,to je asi hrubka noveho bubna.moj ma teraz 22mm.znamena ze sa zodral o 1 mm.ozzy 56----lozisko nebudem riesit lebo volu nema a uz som na nom nabehal 80 000km.mozno je aj dobre ze je z jednej strany otvorene lebo sa da mazat.proti prachu je chranene krytkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 ak je na bubne alebo kotuci vyrazeny udaj v max. mm tak je to udaj ktory nema byt podlezeny a teda je minimalny pre pouzivanie... pre uzivatela je totiz dolezita max. hranica unosnosti a miery kedy je to pouzitelne, a nie kolko mal mm ked bol novy... mylim sa ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roura Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 TAky si myslím že tech 23 mm je maximalní mira zbroušení a níž už to nesmí..ale ruku do ohně bych za to nedal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 no to by me zajimalo, co jsi meril, pac u bubnu se meri vnitrni prumer. Vnitrni prumer noveho bubnu se dozvis v katalogovem listu nekde na eshopu (v AutoKelly jsem nasel, ze novy buben ma mit vnitrni prumer 228.5mm a maximalni prumer muze mit 230mm, pricemz tloustka steny bubnu z rozmeru uvedenych v kat.listu vychazi na 10.5mm) Ad Ozzy, jo malo jsi videl, otevreny lozisko ma i 406, takze po odkryti prachovky naboje jsou videt kulicky loziska a daji se normalne primazat vazelinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.