Jump to content
  • Aktuální cíle darů

P406 2.1TD - závady na diagnostice


Sajrajt

Recommended Posts

Zdravím, po výměně ruplé hlavy mě zlobí \"cukání\" při přidání plynu. Nejčastěji po přidání plynu auto cukne - ztratí na okamžik výkon - i na otáčkoměru ručička občas trošku propadne. Jako by tam nešlo dost nafty. Spotřeba se mně zvedla z 7,1 na 7,5. Občas to teplé nejde nastartovat. Myslel jsem, že zlobí čidlo otáček klikového hřídele, nebo naftové čerpadlo nebo je špatný vstřik? Na diagnostice vypadly tyto závady:

- funkce snímače otáček motoru

- ztráta zdvihu jehly

- funkce koherence signálu zdvihu jehly

[upravil dne 20/4/11 17:42 Sajrajt]

[upravil dne 10/5/11 14:12 Sajrajt]

Link to comment
Share on other sites

kabel od referenčního vstřiku byl poškozen - překroucenej, odizolovanej a asi se to občas zkratlo. Po opravě kabelu auto necuká a spotřeba klesla z 7.5 na 6.7. Ovšem počítač neustále po každém nastartování detekuje trvalou závadu: Ztráta zdvihu jehly.

Motor se tváří normálně, ale tato závada je tam pořád... Co s tím dál?

Díky

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...