milda67 Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 Zdarec pánové, uvažuji o koupi 406 kombika v dieselu, koukal jsem po bazarech a na netu a viděl,že je hodně druhů motorů. Pročetl jsem různá témata a jsem z toho dost doplašený,někde píšou,že lepší je td, někde,že hdi, někde zase,že hdi jen do 2,1, že 2,2 už stojí za prd. Chci se zeptat jaké máte zkušenosti vy? jezdím tak kolem 1000km týdně po dálnici, tak bych chtěl aby ten motor chvíli vydržel.Díky za reakce [upravil dne 20/4/11 13:11 milda67] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 všechno je to o tom,v jakým stavu koupíš daný auto (motor) doporučuje se těžko, když na to příde, na oboje jsou drahý náhradní díly, naopak oboje může fungovat úplně dobře dlouho dobu..říkáš 406? takže auto kolem roku 2000-2004? to je na diesel docela dost,bude docela těžký sehnat zachovalej kousek..osobně bych šel do TDi, i když sem s HDi neměl nikdy problém, pocitově mi přijde lěpší..je to věc názoru..ostatně tu na foru je toho na tohle tema dost, pohledej.. EDIT: a já myslel,že když tam měl TDi,že myslí koncern auta..PSA ma jen TD, jak je psáno dále.. [upravil dne 20/4/11 13:14 Radek 306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 2,1 TD najdeš ve starém modelu, je to klasický diesel. HDi o objemu 2.0 (66 a 80 kW) a 2.2 je novější motor a najdeš ho v novém modelu (2 l možná že už i v posledních kusech starého r.v.99). Jestli chceš něco co ti vydrží tak to spíš záleží v jakém stavu to auto bude celkově. Záleží kolik peněz budeš mít na koupi auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 406 se v tdi?? tdi koupis tak asi oktavku nebo passata o dost starsiho nez 406. TDI je pracant Serou se tam turba ma tvrdej chod. HDI je nejmodernejsi vstrikovani nachylne na naftu problemy se vstrikovacema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 Vítek1: jestli už trváš na tom označovaní tak to není TDi ani TDI, ale pouze TD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda67 Odesláno 20. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2011 já vím,já to blbě napsal,tam mělo být jen TD...ještě jeden dotaz,jak je to se spotřebou? TD má menší spotřebu než HDI? tak mi totvrdil v bazaru, že ty staré TD jezdily usporněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 Vítek1: jestli už trváš na tom označovaní tak to není TDi ani TDI, ale pouze TD jo bylo to TDI dokud tazatel nezmenil prispevek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 pokud teda je TD vs HDI tak jde o to kolik mas na auto penez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda67 Odesláno 20. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2011 já vím,omlouvám se,to jsem zvoral já s tím tdi,už jsem to opravil :-)) o peníze ani tak nejde,když neseženu tady tak brácha mi to asi dotáhne ze švajcu,já to vidím tak na ten r.v. kolem 2000 mě spíš jde o to po čem jít,aby co nejmín žralo a chvíli vydrželo,potřebuju to tak na rok,pak by mělo být na novější. [upravil dne 20/4/11 13:25 milda67] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 tady je taky něco o tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 Ono je to těžký něco vybrat, ale vzhledem k tomu, že píšeš, že jezdíš hodně po dálnici, tak bych nebral HDi 66kW, protože má kratší převody a bude mít při stejným stylu jízdy na dálnici větší spotřebu než HDi 80 kW. Na druhou stranu zase 66 kW má méně věcí, které můžou odejít ( spojka jednohmota, nemá intercoler... ). Do starších TD bych já osobně už nešel... Pak je ještě varianta 2,2 HDi což si myslím také není špatné, ale počítej, že zde zase jsou věci jako FAP filtr, dále pak 16V namísto 8V ( dražší výměna rozvodů než u 80 kW ), ale zase svezení je úplně jiné a když vykucháš FAP a zaslepíš EGR tak bych možná šel i to tohoto modelu. Hlavně bych koukal po VINku a před koupí si nechal tady na fóru zjistit km. Nejlepší je koupit auto od prvního majitele a úplnou servisní historií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 Jestli chceš 6 kvalt, tak jsem našel zde: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/peugeot/406/8774731 Někdo říká, že se do 406 nedávali, někdo, že ano... Nevín nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 to je nejake divne? stejne vetsinou ten nejvetsi prevod je stejnej jak 5 tak 6 kvalt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda67 Odesláno 20. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2011 vzhledem k tomu,že to chci na rok max dva,tak 120t za to fakt dávat nebudu:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 tak pokud nechces dat 80 a vejs tak bych bral spis TD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 Zase píšeš, že najedeš 1000 km týdně, takže za rok to máš 48 000 km a za 2 roky seš na 96 000 km, což už je poměrně docela dost km. Takže pokud koupíš zachovalý slušný auto, tak za něj vysmahnež víc peněz, ale zase na druhou stranu do něj krom oleje, filtrů, brzd... ( spotřební věci ) nebudeš třeba muset vrazit nic ( pokud se něco ovšem nepo... ). Naopak koupíš-li auto za pár šupů, tak nemůžeš počítat, že najedeš 100t km bez nějakých výrazných investic. Další věcí je, že když koupíš HDi, tak ušetříš oproti TD i na palivu. Kdybych bral rozdíl ve spotřebě 1 litr, tak za těch 100t km ušetříš 1000 litrů nafty, což je cca 35 000 Kč. Je hodně věcí na zvažování, nicméně si při koupi neukvap a pořádně si vše zjisti a projdi ( zejména servisní historii dle VIN a taky si nech změřit lak, jestli nebylo bouráno ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda67 Odesláno 20. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2011 když to tady tak píšete tak nevím jestli raději nejít do benzínu,při tom ročníku kterej chci:-))) zase na ty dlouhý trasy si myslím,že je to blbost [upravil dne 20/4/11 14:22 milda67] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 Benzín tě sežere při takovým nájezdu km...Já mám 2.0HDi 80 kW a se spotřebou se držím na cca 6 litrech. Do benzínu bych šel pouze v případě, že bude mít auto LPG, tomu bych určitě rozuměl a cenově tě u plynu vyjde km ještě levněji než u nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 20. duben 2011 Sdílet Odesláno 20. duben 2011 Napadla mě i taková věc jako za pár peněz ( např. 40 000 ) koupit třeba v německu kombi 3.0 V6 a nechat si dodělat plyn... Měl bys auto ve full výbavě se silným motorem a rozumnou spotřebou plynu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda67 Odesláno 20. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2011 ten plyn není špatnej nápad, to by docela šlo,zkusím se pozeptat a uvidíme..jsem docela zaváhal,brácha tedka před 14dny ve Švýcarsku sehnal moc pěknou 406 2001, 2,0hdi,vyšla taky nějak kolem 40,ale chce si ji nechat,ani se nedivím [upravil dne 20/4/11 14:46 milda67] [upravil dne 20/4/11 17:10 milda67] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.