Peta-k Odesláno 19. duben 2011 Sdílet Odesláno 19. duben 2011 hosi prosim vas mam novy pistni krouzky mam najeto cca 2000km mysliám si ze by to mohl,o bejt zajety ale pred vymenou krouzku auto jelo paradne kopce na petku a tedka kopce co jsem vyjizdel na petku tak vyjizdim na ctyrku...nemohlo by to delat predstih?nebo co se s tim stalo?a jeste chci vedet jak se nastavuje predstih.....jestli je na rozdelovaci nejaka riska nebo jak? je to auto celkove liny....a obcas skube na volnobeh tak si myslim jestli to nebude tim predstihem.....nevim co se s tim stalo.... [upravil dne 19/4/11 18:25 Peta-k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 20. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2011 ste se s tim nikdo nesetkal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 21. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. duben 2011 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. duben 2011 Sdílet Odesláno 21. duben 2011 No zkusím si tipnout proč ti nikdo neodpovídá - pokud provedeš takovou opravu jako je překroužkování tak už asi o autech něco víš a tudíž není co ti poradit. Pokud ti to dělali někde v servisu tak bys měl asi problém řešit tam. Může to být XY věcí od zmíněného předstihu přes špatně nastavenou směs, až třeba po špatně pálící jeden válec ... ale z tého popisu se není čeho chytit. [upravil dne 21/4/11 15:56 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 21. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. duben 2011 delal jsem si to sam ....tak jak to mam popsat?co potrebujete vedet?jak je mozny ze jeden spatne palici valec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 23. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2011 hosi mam dalsi problem auto mi zacalo chcipat kdyz za jizdy vyradim rychlost dela to jenom obcas....cim je ze to neudrzi otacky?krokovy moturek je ok....ten jsem zkousel... [upravil dne 23/4/11 16:08 Peta-k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 24. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2011 dasli co jsem si vsiml tak to chcipa jenom kdyz je to ohraty....kdyz je to studeny tak to otacky docela udrzi nevite co s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bak65 Odesláno 26. duben 2011 Sdílet Odesláno 26. duben 2011 Také si myslím to samé co koblih69, překroužkovat motor a nevědět si rady s předstihem..... Ale dejme tomu. Předpokládám, že jsi sundaval hlavu, překontroluj rozvody, zda to nemáš \"o zub\" (či více). Pak bych to hledal v elektrice, při tomto zásahu je potřeba toho dost odpojit a následně zapojit, číhni zda jsi něco nezapomněl zapojit či domáčknout nějaký spoj, nízké napětí (čidla atd.) i vysoké (kabely ke svíčkám atd). Kabely ke svíčkám jsou prevít, rádi se při manipulaci uvnitř zlomí. Zkontroluj dotažení sacího traktu, prostě projdi vše, s čím jsi manipuloval při té rozborce a zborce. Pravděpodobně jsi povoloval šály na ojnicích, doufám že jsi to tam poskládal zpět, tak jak to tam bylo a použil jsi momenťák ( ani bych se o takové samozřejmosti nezmiňoval nebýt toho dotazu na předstih. Nevím konkrétně hodnoty předstihu u tohoto motoru, tak jen obecně, jde to udělat na ucho, při volnoběhu rozdělovačem natáčej tak aby ten motor šel živě, nekuckal, šel ochotně do otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. duben 2011 Sdílet Odesláno 26. duben 2011 A taky změřit tlaky... Jak jsi přišel na to, že je potřeba měnit kroužky? Obvykle se mění guferka, a motory vydrží \"věčnost\". Možná by byl jednodušší jiný motor, koupit tak za 3000 a namontovat sám... Ale musí být přesně stejný typ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 26. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2011 vsecko jsem udelal jak se ma momantakem vsecko poskaldal jak ma bekjt vsecko zapojeny jak ma....s tim rozdelovacem jsem to udelal tak ze kdyz ho pootocim tak zacina trochu bouchat tak jsem ho pootocil nazpet a je to ok.....podle sluchu....akorat co jsem dalsiho zjistil je ze kdyz odpojim cidlo teploty...to zeleny.....tak se otacky uklidny a nechcipa.....nemuze to byt tim?....krouzky jse menili zduvodu toho ze auto najednopu prestalo tahnout foukalo do do oleje tak jsme meli podezdreni na zapeceny krouzky...byl teda zapecenej jeden pist ten prvni od rozdelovace z neznamyho duvodu....tak proto se menili....a jinej motor se nemenil proto ze nakonec zadnej nebyl ks ehnani za slusnou cenu a hlavne v trochu normalnim stavu.....a zmerim tlaky doma?nemam totiz ten tlakomer na to.....nebo jak se to jmenuje....A uz tomu prestavam rozumet.....jak poznam ze bude treba rozvod o zub vic nebo min? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 26. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2011 a nemuze jeste bejt treba potenciometr spatne nastavenej?sice se s tim nic nedelalo ale jen tak me to napadlo.....ale diagnostika neukazala polohu skrtici klapky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bak65 Odesláno 27. duben 2011 Sdílet Odesláno 27. duben 2011 No jak poznáš, že bude řemen o zub méně nebo více? Neříkej mi, že si tam ten řemen nasadil jen tak od oka! Stručně, teda jestli mluvíme o 1.1 44kW - sundat kryt rozvodového řemene, vezmeš si delší 6 šroub. U bloku motoru v krytu setrváku je otvor do kterého strčíš ten šroub, přimačkáváš ho dovnitř a přitom budeš pomalu ve směru otáčení motoru ( po směru hod ručiček) rukou točit klikou (dáš si golu na řemenici) až ti ten šroub zapadne do otvoru v setrváku. Máš nastaven spodek... V ozubeném kole vačky máš 10ku otvor, který se musí krýt s otvorem v hlavě (asi na pozici 2 hod), strčíš tam 10ku šroub a máš nastaven hořejšek. V této pozici nandaváš řemen... Pak následuje příslušné napnutí, buď máš starší typ motoru, děláš to růčo nebo máš už samonapínací kladku, pak je to jednodušší. Tak to alespoň zkontroluj, začni spodkem, zafixuj setrvák a podívej se zda se nahoře v ozubeném kole vačky kryjí otvory. jestli jsi to takle nedělal, tak asi pravděpodobně je příčina malého výkonu zde. PS: NEZAPOMENOUT PŘED STARTEM VYNDAT TY ARETAČNÍ ŠROUBY!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 27. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2011 presne takhle jsem to udelal.....tak by to melo bejt jak ma......a ty aretacni srouby jsem vyndal:D.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bak65 Odesláno 28. duben 2011 Sdílet Odesláno 28. duben 2011 To jsi dobře udělal, že jsi ty aretační šrouby vyndal, pak to nejede vůbec No a co, jedede to jak má nebo ne, co jsi vyzkoumal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 28. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2011 nevyzkoumal jsem zatim nic....zatim s tim jezdim do prace a kdyz me neco napadne tak po praci kouknu a stejne nic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 29. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2011 hosi kde najdu spinac volnobehu a relatko k tomu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 29. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2011 tak jsem nekde nasel ze spinac volnobehu je v krokovym moturku tak jsem ho vymenil za jinej co jsem mel doma a vypadalo to dobre volnmobeh dobrej bylo to dobry ale zase to zacalo chcipat kdyz vyradim rychlost nevim co s tim uz...a diagnostika ukazuje porad spinac volnobehu tak to vypada ze je ten krokac taky v haji co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 1. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2011 hosi mprosim vas seru na to ze to ma mensi vykon ale potrebuju dat do kupy nejak ty otacky dit to nejni normalni ze to chcipa po vyrazeni rychlosti....krokovej moturek vymenenej ale za jinej cidlo teploty to zeleny vymeneni potenciometr vymenenej a uz nevim vazne co mam vymenit .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 1. květen 2011 Sdílet Odesláno 1. květen 2011 Tak co jeste resis kdyz pises ze diag ukazuje spatny spinac volnobehu??!!! Tak kup novy krokac a bude klid. Cetl jsem si to ted cele a docela mne udivuje jak nastavujes predstih a pevne verim ze jsi si tocil sroubeckem na klapce volnobehu zezadu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 1. květen 2011 Sdílet Odesláno 1. květen 2011 Keď si takto nastavoval predzápal tak to skús ešte raz. Ja to robím že na zohriatom motore pootáčam rozdeľovačom do prava (pri pohľade od prevodovky) až sa dostanem do bodu kedy sa zvýšia otáčky a motor ide tvrdo. Od tohoto bodu sa vraciam do ľava , pomaly chod motora mäkne a znižujú sa otáčky až prídem do bodu kedy začne trochu vynechávať. Väčšinou to býva cca 10 mm na obvode rozdeľovača. Následne sa vrátim zhruba do stredu týchto dvoch bodov a temer vždy je to v poriadku. Ak by bol potom nekľudný voľnobeh tak ešte cca 2 - 3 mm do prava. Lepšie je to podľa prístrojov ale dá sa i takto. Na tvojom mieste by som ešte skontroloval hadičku podtlakovej regulácie predstihu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.