Jump to content
Sign in to follow this  
Peta-k

mensi vykon....

Recommended Posts

hosi prosim vas mam novy pistni krouzky mam najeto cca 2000km mysliám si ze by to mohl,o bejt zajety ale pred vymenou krouzku auto jelo paradne kopce na petku a tedka kopce co jsem vyjizdel na petku tak vyjizdim na ctyrku...nemohlo by to delat predstih?nebo co se s tim stalo?a jeste chci vedet jak se nastavuje predstih.....jestli je na rozdelovaci nejaka riska nebo jak? je to auto celkove liny....a obcas skube na volnobeh tak si myslim jestli to nebude tim predstihem.....nevim co se s tim stalo....:myslim

[upravil dne 19/4/11 18:25 Peta-k]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zkusím si tipnout proč ti nikdo neodpovídá - pokud provedeš takovou opravu jako je překroužkování tak už asi o autech něco víš a tudíž není co ti poradit. Pokud ti to dělali někde v servisu tak bys měl asi problém řešit tam. Může to být XY věcí od zmíněného předstihu přes špatně nastavenou směs, až třeba po špatně pálící jeden válec ... ale z tého popisu se není čeho chytit.

[upravil dne 21/4/11 15:56 koblih69]

Share this post


Link to post
Share on other sites

hosi mam dalsi problem auto mi zacalo chcipat kdyz za jizdy vyradim rychlost dela to jenom obcas....cim je ze to neudrzi otacky?krokovy moturek je ok....ten jsem zkousel...

[upravil dne 23/4/11 16:08 Peta-k]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také si myslím to samé co koblih69, překroužkovat motor a nevědět si rady s předstihem.....

Ale dejme tomu.

Předpokládám, že jsi sundaval hlavu, překontroluj rozvody, zda to nemáš \"o zub\" (či více).

Pak bych to hledal v elektrice, při tomto zásahu je potřeba toho dost odpojit a následně zapojit, číhni zda jsi něco nezapomněl zapojit či domáčknout nějaký spoj, nízké napětí (čidla atd.) i vysoké (kabely ke svíčkám atd). Kabely ke svíčkám jsou prevít, rádi se při manipulaci uvnitř zlomí.

Zkontroluj dotažení sacího traktu, prostě projdi vše, s čím jsi manipuloval při té rozborce a zborce.

Pravděpodobně jsi povoloval šály na ojnicích, doufám že jsi to tam poskládal zpět, tak jak to tam bylo a použil jsi momenťák ( ani bych se o takové samozřejmosti nezmiňoval nebýt toho dotazu na předstih.

Nevím konkrétně hodnoty předstihu u tohoto motoru, tak jen obecně, jde to udělat na ucho, při volnoběhu rozdělovačem natáčej tak aby ten motor šel živě, nekuckal, šel ochotně do otáček.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A taky změřit tlaky...

Jak jsi přišel na to, že je potřeba měnit kroužky? Obvykle se mění guferka, a motory vydrží \"věčnost\".

Možná by byl jednodušší jiný motor, koupit tak za 3000 a namontovat sám... Ale musí být přesně stejný typ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vsecko jsem udelal jak se ma momantakem vsecko poskaldal jak ma bekjt vsecko zapojeny jak ma....s tim rozdelovacem jsem to udelal tak ze kdyz ho pootocim tak zacina trochu bouchat tak jsem ho pootocil nazpet a je to ok.....podle sluchu....akorat co jsem dalsiho zjistil je ze kdyz odpojim cidlo teploty...to zeleny.....tak se otacky uklidny a nechcipa.....nemuze to byt tim?....krouzky jse menili zduvodu toho ze auto najednopu prestalo tahnout foukalo do do oleje tak jsme meli podezdreni na zapeceny krouzky...byl teda zapecenej jeden pist ten prvni od rozdelovace z neznamyho duvodu....tak proto se menili....a jinej motor se nemenil proto ze nakonec zadnej nebyl ks ehnani za slusnou cenu a hlavne v trochu normalnim stavu.....a zmerim tlaky doma?nemam totiz ten tlakomer na to.....nebo jak se to jmenuje....A uz tomu prestavam rozumet.....jak poznam ze bude treba rozvod o zub vic nebo min?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak poznáš, že bude řemen o zub méně nebo více? Neříkej mi, že si tam ten řemen nasadil jen tak od oka!

Stručně, teda jestli mluvíme o 1.1 44kW

- sundat kryt rozvodového řemene, vezmeš si delší 6 šroub. U bloku motoru v krytu setrváku je otvor do kterého strčíš ten šroub, přimačkáváš ho dovnitř a přitom budeš pomalu ve směru otáčení motoru ( po směru hod ručiček) rukou točit klikou (dáš si golu na řemenici) až ti ten šroub zapadne do otvoru v setrváku. Máš nastaven spodek...

V ozubeném kole vačky máš 10ku otvor, který se musí krýt s otvorem v hlavě (asi na pozici 2 hod), strčíš tam 10ku šroub a máš nastaven hořejšek. V této pozici nandaváš řemen...

Pak následuje příslušné napnutí, buď máš starší typ motoru, děláš to růčo nebo máš už samonapínací kladku, pak je to jednodušší.

Tak to alespoň zkontroluj, začni spodkem, zafixuj setrvák a podívej se zda se nahoře v ozubeném kole vačky kryjí otvory.

jestli jsi to takle nedělal, tak asi pravděpodobně je příčina malého výkonu zde.

PS: NEZAPOMENOUT PŘED STARTEM VYNDAT TY ARETAČNÍ ŠROUBY!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem nekde nasel ze spinac volnobehu je v krokovym moturku tak jsem ho vymenil za jinej co jsem mel doma a vypadalo to dobre volnmobeh dobrej bylo to dobry ale zase to zacalo chcipat kdyz vyradim rychlost nevim co s tim uz...a diagnostika ukazuje porad spinac volnobehu tak to vypada ze je ten krokac taky v haji co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hosi mprosim vas seru na to ze to ma mensi vykon ale potrebuju dat do kupy nejak ty otacky dit to nejni normalni ze to chcipa po vyrazeni rychlosti....krokovej moturek vymenenej ale za jinej cidlo teploty to zeleny vymeneni potenciometr vymenenej a uz nevim vazne co mam vymenit ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak co jeste resis kdyz pises ze diag ukazuje spatny spinac volnobehu??!!!

Tak kup novy krokac a bude klid.

Cetl jsem si to ted cele a docela mne udivuje jak nastavujes predstih a pevne verim ze jsi si tocil sroubeckem na klapce volnobehu zezadu....:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keď si takto nastavoval predzápal tak to skús ešte raz.

Ja to robím že na zohriatom motore pootáčam rozdeľovačom do prava (pri pohľade od prevodovky) až sa dostanem do bodu kedy sa zvýšia otáčky a motor ide tvrdo. Od tohoto bodu sa vraciam do ľava , pomaly chod motora mäkne a znižujú sa otáčky až prídem do bodu kedy začne trochu vynechávať. Väčšinou to býva cca 10 mm na obvode rozdeľovača. Následne sa vrátim zhruba do stredu týchto dvoch bodov a temer vždy je to v poriadku. Ak by bol potom nekľudný voľnobeh tak ešte cca 2 - 3 mm do prava.

Lepšie je to podľa prístrojov ale dá sa i takto.

Na tvojom mieste by som ešte skontroloval hadičku podtlakovej regulácie predstihu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...