Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 2,016V problém s kompresními tlaky


Tom 230

Recommended Posts

Zdravím,mám dotaz ohledně zážehového motoru RFV P406 2.0 16V 97,0kW (rv. 1997).

Měl jsem problém s chodem motoru na volnoběh, kdy byl motor neklidný a pracoval nepravidelně. Pokud auto stálo, bylo chvění cítit v interiéru, auto se prostě třáslo. Při jízdě byl chod motoru celkem normální. Nyní jsem změřil kompresní tlaky, válce 1,2 a 4 mají tlak asi 14 bar a válec 3 asi 7 bar (měřeno laciným měřičem, tudíž ty hodnoty nemusí být přesné). Motor má najeto dle tacho necelých 200tkm, ale spíše více.

Mám tedy dotaz, co s tím? Co může být příčinou? Může se takto projevovat špatný hydroštel, případně vstřik? Jde mi o to jestli mám nejprve zkusit třeba vyměnit hydroštely, nebo rovnou sundat hlavu, což se mi popravdě moc nechce. Proto tento dotaz zde.

Za jakoukoli radu předem děkuji. Tomáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

změř ty tlaky přesně, jestliže třetí válec bude mít pořád abnormálně nízký tlak, nalij do něj velkou štamprli motorového oleje a měření tlaků hned opakuj--když se tlak zvedne, je to válcem (píst, kruhy), když bude stejný, je to ventilama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...