Tom 230 Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 Zdravím,mám dotaz ohledně zážehového motoru RFV P406 2.0 16V 97,0kW (rv. 1997). Měl jsem problém s chodem motoru na volnoběh, kdy byl motor neklidný a pracoval nepravidelně. Pokud auto stálo, bylo chvění cítit v interiéru, auto se prostě třáslo. Při jízdě byl chod motoru celkem normální. Nyní jsem změřil kompresní tlaky, válce 1,2 a 4 mají tlak asi 14 bar a válec 3 asi 7 bar (měřeno laciným měřičem, tudíž ty hodnoty nemusí být přesné). Motor má najeto dle tacho necelých 200tkm, ale spíše více. Mám tedy dotaz, co s tím? Co může být příčinou? Může se takto projevovat špatný hydroštel, případně vstřik? Jde mi o to jestli mám nejprve zkusit třeba vyměnit hydroštely, nebo rovnou sundat hlavu, což se mi popravdě moc nechce. Proto tento dotaz zde. Za jakoukoli radu předem děkuji. Tomáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 Vidim to na demontaz hlavy a zabrouseni ventilu. Zkus pred tim vymenit olej a olej.filtr.a neco na pretesneni hydrostelu. Doporucuji TEC2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 změř ty tlaky přesně, jestliže třetí válec bude mít pořád abnormálně nízký tlak, nalij do něj velkou štamprli motorového oleje a měření tlaků hned opakuj--když se tlak zvedne, je to válcem (píst, kruhy), když bude stejný, je to ventilama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.