longstarr Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Ahoj.Nevíte někdo, kolik je minimální tloušťka brzdových kotoučů(předních a zadních) na P406 break 3,0 V6(r.v. 1999) a P405 1,6GL(r.v. 1992) ??? Není na to nějaká tabulka?Hledal jsem na internetu a nic jsem nenašel...Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Většinou to bývá 1mm z každé strany kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 a mělo by to být napsané i na tom kotouči.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 On se ptá na tloušťku, kterou změří dejme tomu šuplérou. Jinak sjeté mají být max ten 1 mm z každé strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 MilanF1:to nám je jasné..taky záleží jestli má bremba nebo ne..normál 283 mají 24 a 305 mají 26 a zadní min 8mm tohle u 406 u 405 nevím..jedině podle sb. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Možná se ptám blbě, ale posledně mi dělal brzdy mechanik a brzdilo to hůř než předtím. Takže brzdy už jenom sám. Údaje např. na autokelly (tloušťka brzdového kotouče [mm]: 26 minimální tloušťka [mm]: 24,2) jsou stejné jako říkáte.Chápu dobře,že jak se kotouč ojede z původních 26mm na 24,2 mm, tak je na výměnu...1mm z každé strany se mi zdálo strašně málo:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 chápeš to dobře, milimetr z každé strany a vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Ano chápeš to správně, to je opotřebení u kterého garantuje výrobce, že kotouče budou mít ještě stále vyhovující vlastnosti. Při měnší tloušťce se můžou při intenzivním brždění, nebo třeba projetí kaluže s přehřátými kotouči zvlnit, popraskat... ( ne že by to nemohly udělat i nové... ). Já se přiznám, že nikdy kotouče neměřím, protože se většinou dostanou do stavu kdy jsou na něm rýhy, jsou nerovnoměrně opotřebované, začínají být cítit na pedálu ... a pak je vyměním bez ohledu na tloušťku. Jinak brzdy si taky dělám poctivě sám od doby co mi při výměně destiček špatně usadili dráty od čidel a ty se ubrousily. Když jsem to opravoval tak jsem zjistil, že třmeny byly v místě deštiček orezlé - neočištěné, čepy nenamazené ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 17. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2011 O.K. Tak už v tom mám jasno.Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.