Fr3sh Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Mam pro GTIckare jednu otazku k obrazku jak se pohybuje u vas teplota? tohle je rucicka pri vypnutem klicku, sedi to priblizne? zelena = v zime to tam drzelo nez jsem vyjel mimo mesto oranzova= svizna jizda po meste, brzda plyn, jednicka dvojka cervena = podlaha, okrska, 130 na dalnici udrzovani rychlosti a tak..proste hodne rychle... kousek nad cervenou se rozbehne ventilator...skoro vzdy ve 130 kdyz jedu konstatne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 :)když jedeš 130 tak teplota v červeným a ventilátor jede?, to je GTi jak noha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 promysli si co jsi napsal: 1. mam 1.4 s budikama gti... 2. v ceveny carce..kazdy to asi pochopi, jen ty ne 3. dekuji, hrozne si mi pomohl... [Edited on 16/4/11 20:45 Fr3sh] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Fresh neber se tak vážně, myslel jsem,že smajlíkům rozumíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 chapu, ale ja opravdu potrebuju poradit jestli to je sparne nebo ne...docela mi to posledni dobou trapy a neni jeste takove horko...promin, boli mi hlava tak to je mzona duvod ze nemam normalni naladu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIHUL Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 tak hlavne je dost divny ze se ti rozbehne ventilator pri konstantni jizde ve 130,ten by se mel zapnout-a vubec teplota by mela vzrust maximalne v hodne velkym kopci pri velikym zaberu.neco ti nechodi dobre-vodni pumpa,termostat,zarostlej chladic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 no kujon rekl ze on to ma uplne stejne takhle...ze se mu taky zapina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIHUL Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 to je divny,nemuze to takhle kolisat.A kdyz to mas nastartovany a stojis na miste,spina se ti ventilator?Jinak sem se uz mnohokrat u Pugu setkal s podelanym teplotnim cidlem,to by mohlo vysvetlit kolisani teploty na budiku,ale ne spinani sahary:myslimto spina cidlo na chladici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 sepne, ale az po nejaky dobe..to sepne u kazdyho auta kdyz stoji na miste... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIHUL Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 to jo,ja myslel jestli ti to nespina treba hodne,jako ze by sepnul a pak skoro bezel ze by to treba nestiahalo uchladit.A co voda,nestraci se ti?hlavu si myslim ze si delal vid? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martanc Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 na mé 1.4 se ručička chová abosolutně stejně jako u tebe a taky mě to trochu znepokojuje. Jak jedu někde delší dobu trochu ostřeji např na té dálnici tak teplota vyleze tak do 3/4 budíku, pak stačí na chvilku zvolnit a zase to spadne kousek nad půlku. [upravil dne 16/4/11 22:28 martanc] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 ono to bude ok...rekli mi uz dva lidi ze to maji stejne...hold je to tak udelany... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martanc Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 nevim jakej tam máš chladič ale já mam tu verzi kde je stejná velikost chladiče jako sem měl například předtím v 1.1 a příjde my že na ten motor už je ten chladič celkem poddimenzovaný a prostě se to ve vetšim zápřahu nestíhá chladit. Možná ten chladič stačil když to bylo nové a ne teď po 10letech provozu Já tu teplotu už taky neřešim dokud to nebude dělat něaký problémy. [upravil dne 16/4/11 22:37 martanc] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 no ja uz jsem koukal po jinem chladici nebo aspon po vrtuli kterych bych zapinal, ale rikam si ze to je ok...no poznas to az praskne tesneni nebo hadice uvidime az tam nasadim svody a obalim je, jestli malinko klesne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martanc Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 no novej chladič by pomohl asi určitě. Těsnění pod hlavou mám ještě původní ale po skoro 150tis už asi v nejlepší kondici nebude jelikož ve vodě už něakej olej je a motor už je taky postraně potečenej od oleje ale nemám čas dávat teďka auto na několik dní do servisu a sám to neudělám. Jestli máš saharu zezadu chladiče jako já tak je fakt že když sepne tak fouká na chladič teplej vzduch od svodů takže ty omotaný svody by pomoct mohly, sahara před chladičem by byla asi lepší. Já sem přemejšlel že bych si buď vyvedl pararelně ke spínači sahary ještě spínač do kabiny jako se kdysi dělalo na škodovkách a zapínal saharu ručně když by se my teplota nezdála a nebo vyměnil termospínač sahary za jinej kterej spíná dřív třeba ze Š120 ty spínaj asi o 5°C dříve. Ale pak by sahara běžela asi furt a to taky nemá cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fr3sh Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 mam pred chladicem... kdyz je vetrak za chladicem znamena to ze saje a fouka na svody opravdu nefouka od svody na chladic...ale naopak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 Je to normální, jak už sem ti psal na icq. Spíná to poblíž tý poslední nečervený čárky a přímo do červenýho pole to nikdy nedoleze (nebo teda mně se to tak nikdy nestalo, ani v parnym létě a dálniční kudle) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 Sice mám pouze 1.0.a budíky z 1.4 ale i mě se to pohybuje mezi zelenou a žlutou. K červený jsem se dostal pouze v zimě na dálnici,když jsem měl zakrýty chladič. A to spínaní chladiče mám asi stejně,za jízdy teda nevím,ale když jsem dělal výplach motoru,tak mi sepnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martanc Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 mam pred chladicem... kdyz je vetrak za chladicem znamena to ze saje a fouka na svody opravdu nefouka od svody na chladic...ale naopak tak to sem nikdy nezkoumal na jakou stranu fouká, vtom případě je sahara před chladičem asi o něco lepší protože ten vzduch prožene skrz, kdežto sahara za chladičem ho tolik ven nikdy nevytáhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.