Jump to content
Sign in to follow this  
Fr3sh

Problem? s teplotou

Recommended Posts

Mam pro GTIckare jednu otazku k obrazku

p1040853q.jpg

jak se pohybuje u vas teplota?

tohle je rucicka pri vypnutem klicku, sedi to priblizne?

zelena = v zime to tam drzelo nez jsem vyjel mimo mesto

oranzova= svizna jizda po meste, brzda plyn, jednicka dvojka

cervena = podlaha, okrska, 130 na dalnici udrzovani rychlosti a tak..proste hodne rychle...

kousek nad cervenou se rozbehne ventilator...skoro vzdy ve 130 kdyz jedu konstatne

Share this post


Link to post
Share on other sites

chapu, ale ja opravdu potrebuju poradit jestli to je sparne nebo ne...docela mi to posledni dobou trapy a neni jeste takove horko...promin, boli mi hlava tak to je mzona duvod ze nemam normalni naladu

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak hlavne je dost divny ze se ti rozbehne ventilator pri konstantni jizde ve 130,ten by se mel zapnout-a vubec teplota by mela vzrust maximalne v hodne velkym kopci pri velikym zaberu.neco ti nechodi dobre-vodni pumpa,termostat,zarostlej chladic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je divny,nemuze to takhle kolisat.A kdyz to mas nastartovany a stojis na miste,spina se ti ventilator?Jinak sem se uz mnohokrat u Pugu setkal s podelanym teplotnim cidlem,to by mohlo vysvetlit kolisani teploty na budiku,ale ne spinani sahary:myslimto spina cidlo na chladici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na mé 1.4 se ručička chová abosolutně stejně jako u tebe a taky mě to trochu znepokojuje. Jak jedu někde delší dobu trochu ostřeji např na té dálnici tak teplota vyleze tak do 3/4 budíku, pak stačí na chvilku zvolnit a zase to spadne kousek nad půlku.

[upravil dne 16/4/11 22:28 martanc]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim jakej tam máš chladič ale já mam tu verzi kde je stejná velikost chladiče jako sem měl například předtím v 1.1 a příjde my že na ten motor už je ten chladič celkem poddimenzovaný a prostě se to ve vetšim zápřahu nestíhá chladit. Možná ten chladič stačil když to bylo nové a ne teď po 10letech provozu :)

Já tu teplotu už taky neřešim dokud to nebude dělat něaký problémy.

[upravil dne 16/4/11 22:37 martanc]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja uz jsem koukal po jinem chladici nebo aspon po vrtuli kterych bych zapinal, ale rikam si ze to je ok...no poznas to az praskne tesneni nebo hadice :) uvidime az tam nasadim svody a obalim je, jestli malinko klesne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no novej chladič by pomohl asi určitě. Těsnění pod hlavou mám ještě původní ale po skoro 150tis už asi v nejlepší kondici nebude jelikož ve vodě už něakej olej je a motor už je taky postraně potečenej od oleje ale nemám čas dávat teďka auto na několik dní do servisu a sám to neudělám.

Jestli máš saharu zezadu chladiče jako já tak je fakt že když sepne tak fouká na chladič teplej vzduch od svodů takže ty omotaný svody by pomoct mohly, sahara před chladičem by byla asi lepší.

Já sem přemejšlel že bych si buď vyvedl pararelně ke spínači sahary ještě spínač do kabiny jako se kdysi dělalo na škodovkách a zapínal saharu ručně když by se my teplota nezdála a nebo vyměnil termospínač sahary za jinej kterej spíná dřív třeba ze Š120 ty spínaj asi o 5°C dříve. Ale pak by sahara běžela asi furt a to taky nemá cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to normální, jak už sem ti psal na icq. Spíná to poblíž tý poslední nečervený čárky a přímo do červenýho pole to nikdy nedoleze (nebo teda mně se to tak nikdy nestalo, ani v parnym létě a dálniční kudle) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sice mám pouze 1.0.a budíky z 1.4 ale i mě se to pohybuje mezi zelenou a žlutou. K červený jsem se dostal pouze v zimě na dálnici,když jsem měl zakrýty chladič. A to spínaní chladiče mám asi stejně,za jízdy teda nevím,ale když jsem dělal výplach motoru,tak mi sepnul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mam pred chladicem...

kdyz je vetrak za chladicem znamena to ze saje a fouka na svody :) opravdu nefouka od svody na chladic...ale naopak

tak to sem nikdy nezkoumal na jakou stranu fouká, vtom případě je sahara před chladičem asi o něco lepší protože ten vzduch prožene skrz, kdežto sahara za chladičem ho tolik ven nikdy nevytáhne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...