masterjj Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Ahoj chlapy, potřebuju vyměnit spojku na autě a než se do toho pustím, tak bych se chtěl podívat na nějakej návod... Nevíte jestli to neni popsané v nějaké knížce (jak na to? apod..) co vyšla nebo nemáte k tomu někdo nějakou dokumentaci? díky předem [upravil dne 4/7/11 12:54 masterjj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 v knížce Jak na to výměna spojky je i s obrázky, jen to není výměna u V6, ale to není podstatné--jestli jsi to někdy dělal, nebude pro tebe problém udělat spojku i na V6, jen bude převodovka těžší, dělal bych to ve dvou:myslim musím ovšem podotknout, že u V6 jsem spojku ještě nedělal,ale nemyslím , že to bude zásadně jiné oproti čtyřválci:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 no s ohledem na velikost 3.0V6 nevim, jestli nahodou nebude muset dolu celej pomocnej ram napravnice, aby se dala prevodovka vyndat. Jinak urcite ve dvou lidech, delal jsem prevodovku na 1.8 16V na montazni jame, jeden jsme byli dole pod autem a druhej zeshora steloval prevodovku na motor a i kdyz ma 1.8 prevodovku vcelku lehkou, chvilku to trvalo a i jsme se docela zapotili. Nejvetsi drbani je vetsinou uz pri sundavani poloos (povolovani matic na tehlicich a pak vyklepnuti loziska prave poloosy z drzaku na motoru) Sundat ji pak neni tak tezky, zato trefit ji zpatky zubama na hrideli do spojky, to se clovek trochu zapoti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 ano, nápravnici dolů určitě, sundávám ji i na čtyřválci HDi, s tím nasazováním převodovky v domácích podmínkách máš pravdu--v servisech mají super stojan na převodovku, je na kolečkách, dá se snížit zvýšit, pohodová práce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 vymenili mi spojku za 120 euro do dna.ked si pomyslim kolko je tam miesta a babracky s tazkou prevodovkou tak by som to za tie peniaze nikdy nerobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 vymenili mi spojku za 120 euro do dna.ked si pomyslim kolko je tam miesta a babracky s tazkou prevodovkou tak by som to za tie peniaze nikdy nerobil je pravda, že dělat to v garáži na zemi a v servise s přípravky a na zvedáku je sto a jedno:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 t.j. na jame uz bych se do toho taky asi znova nepoustel, leda tak u 106 1.0, kde se da prevodovka zvednout jednou rukou To uz bych asi radsi na hupcuku vytahnul celej motor ven a udelal to v klidku mimo auto a mozna rovnou s rozvodama pri jedny praci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterjj Odesláno 16. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2011 díky za rady... právě zvažuju jestli se s tim babrat nebo to někam dát. spojku už mám doma, ale když jsem na to dneska koukal, tak to bude šílená práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 zalezi, jaky mas zazemi a dilensky vybaveni a naradi, treba zrovna na matice tech poloos potrebujes orech 35 nebo 36 s alespon 1\'\' vratidlem a na to jeste tak 2m trubku a i tak se to ne vzdy podari povolit Prace minimalne na 8h to ve dvou bude no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterjj Odesláno 17. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2011 jj na tohle zrovna mam udělanej vercajk, ale právě přemejšlim jestli by třeba tu spojku nešlo jen vyklopit po tom rozpůlení abych jí nemusel dát celou ven... jestli je tam na to místo. Spíš ta manipulace mě trápí... Jestli to dělat na rampě nebo tak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 s převodovkou sice stačí vyjet ze setrvačníku a pak demont. spojku, ale kdo (co) bude držet převodovku v té pozici?, nemluvě o tom, že si dodřeš pazoury v malém prostoru a i ta kvalita práce stojí za ho.no..., v domácích podmínkách převodovku ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 pocitaj s tym ze tam miesto nieje.najprv si to dvihni na zdvihak a pozri kolko miesta tam asi budes mat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterjj Odesláno 25. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. duben 2011 Čau kluci, tak mam převodovku sundanou a musim říct že jsem kvůli tomu musel rozebrat pomalu celý auto. Včera jsem se zasekl na tom že mi nešla vyndat pravá poloosa z meziložiska. Máte na to nějaký vychytávky jak to vyndat? Já jsem sundal převodovku a meziložisko odšrouboval z motoru... Jinač nevim jak bych to udělal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2011 Sdílet Odesláno 26. duben 2011 na tu pr. poloosu asi žádný fígl není, buď kladivem vyklepat ven, nebo shodit celý domek ložiska, pomůže ložisko dlouho před opravou postřikovat Konkorem atd. jinak jsi mohl i fotit, není tu sice moc šestiválců, ale fotky by jim pomohly (pro představu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterjj Odesláno 26. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2011 Já právě shodil celý ten domek až potom co jsem vytáhl převodovku... Jak jsou tam 3trubky od vejfuku tak se tam nedá klepnout kladivem takže děsně na... Jinak docela slušnej návod jsem našel na: http://www.406oc.co.uk/viewtopic.php?f=10&t=8234 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2011 Sdílet Odesláno 26. duben 2011 tak to joo, na tom odkazu je foteček až až Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 26. duben 2011 Sdílet Odesláno 26. duben 2011 az mi zle ostalo ked som si pozrel ten navod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 26. duben 2011 Sdílet Odesláno 26. duben 2011 si neviem predstavit ze ja toto menim.v polovicke by som hodil klucami a volal mechanika:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 26. duben 2011 Sdílet Odesláno 26. duben 2011 Tohle doma v garáži? UPŘÍMNOU SOUSTRAST, jste blázni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterjj Odesláno 26. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2011 Ten startér co vyndavá v tom návodu neni potřeba vyndavat... až na pár věcí je to s tou 140kw verzí stejné. :D největší vychytávku jsem si ale udělal na vyndavání té převodovky... jsem si řikal jak pak sní vyjedu... pak jsem uviděl staré 2 skateboardy válející se v dřevníku, tak jsem na ně loupnul zvedáky a musim říct že celkem v pohodě se stim manipulovalo :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.