rimbam Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 čauko ludkovia mám taký problém,dnes ked som išiel asi tak 50km vzdialenosť,tak tie prvé boli ok motor na 80*C,ale potom mi ukazovatel teploty začal ukazovať rôzne údaje prv sa zvýšil takmer na 100,o 3 min.klesol na normál,o dalšie 5 min.už klesol na 70 a tak to išlo dokola s rôznymi teplotami asi posledné 20km.tak sa pýtam či stým máte nejaké skúsenosti a čo to asi môže byť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 vadne čidlo, nebo závada jeho konektoru. dělá mi to taky. rafička líta jak chce. už se chystám od podzimka na výměnu, ale nějak není čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 A kde je to cidlo? Mne robi nieco ine: cca po 2min jazdy studeneho motora a iba ak je vonkajsia teplota nad cca 5 stupnov, mi rucicka ide nadoraz-rozsvieti sa stopka. Idem dalej, pretoze nie je mozne aby sa voda zohriala za tak kratky cas na taku teplotu. Po chvilke rucka spadne a za chvilku zase vyskoci. Niekedy sa to opakuje viac krat za sebou ineokedy sa drzi na max dlhsie. Ale nakoniec vzdy spadne razne na min. aj ked pri dlhsej jazde kedy by uz mala byt voda tepla pada pomalsie....A...tento jav je doprevadzany spinanim venilatora chladica. Nejake pokusy som mal s cidlom pod vyvevou-uspech ziadny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m3t4L_m4n Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Mal by byt na lavej strane hlavy valcov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrik Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 Mal som taky isty problem na 307 a v servise mi vymenili nejaky odpor na ventilatory stalo to asi 70 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimbam Odesláno 17. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2011 kolega my tiež rozprával niečo ohladom toho vadného čidla,tak sa na to mrknem a uvidím,dík za rady:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 Tohle se dá zjistit diagnostikou. Já jsem měl něco podobného, diagnostika hlásila vše OK a vrtule se netočila. Nakonec u peugeotu v SOME zjistili, že je sežraný konektor pod chladičem. S Honzou jsme se vtom šťourali asi dvě hodiny a tam byli za půl hoďky hotový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 Mal som taky isty problem na 307 a v servise mi vymenili nejaky odpor na ventilatory stalo to asi 70 eur. ne-e na 110HP HDI je na výstupu z termostatu. Poblíž krytu baterie - vlevo ve směru jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.