Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Čauvec :)

chystám se měnit motorový a převodový olej. Dle specifikace tam chci dát do motoru a převodovky oleje Total. Do motoru Total Quartz Diesel 7000, 10W/40 viz. http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1417 a do převodovky Total Transmission BV 75W/80 viz. http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1093 Mám 1,9 diesela... A můj dotaz směřuje, zda jste s tímto olejem spokojeni, pokud ho dáváte ? Je sice aji napsaný v knížce, ale slyšel jsem, že někdo dává do peugeotů Texaco, Castrol :myslim??? Díky všem za cenné rady ;)

Odesláno

olej Total doporučuje výrobce vozu--že by doporučoval šmejd?, takže kdo nechce Total z jakýchkoli důvodů, dá olej jaký mu vyhovuje...,moje cenná rada je--Total patří mezi levné oleje:myslim

Odesláno

Aha, já jsem pouhý student vysoké školy, proto se rozhlížím co je pro mě ekonomicky dostupné... Ale jaký by jsi prosím volil ty nebo jaký dáváš olej ? Jako předchozí auto jsem měl itala a tam jsem třeba dával Repsol... Ikdyž Repsol nebyl udán výrobcem...

Odesláno

Olej musí splnovat specifikace dané výrobcem motoru - takový obyčejný blábol, ale Total ho určitě splňuje a když patří mezi ty levnější (nejspíše), tak proč ho tam nedávat. :myslim

Odesláno

dej si, prosím,do podpisu typ auta i s motorizací--dá se pak lépe odpovědět na dotaz

do svého HDi dávám oleje uvedené v tvém odkaze, ale seženeš-li jinou značku a levněji, musí splnovat požadavky výrobce auta

Odesláno

Píše 1,9; takže by som zas tú kvalitu oleja nejak nehrotil...ale tie, čo si dal do odkazov budú OK ;-)

PS - mňa by skôr zaujímalo, aké dodržujete výmenné intervaly, bo podľa návodu by mal byť pre motorový olej 30 000 km/2 roky a to mi príde saaakra veľa...

[upravil dne 15.4.2011 08:34 ferrari]

Odesláno

30 000 km? to máš psáno u svého motoru? No celkově to je fakt hodně. Já na HDi měním po 20 000 km, a to bych řekl, že je krajní hranice pro výměnu - o kvalitu oleje bych se moc nebál, ale spíše o filtr ...