Jump to content
Sign in to follow this  
limar

Jednotka imobilizéra

Recommended Posts

no kod immo je v pameti ridici jednotky motoru, u aut s BSI to asi jeste komunikuje i s jednotkou BSI

BSI nemám, ale prečo potom po výmene RJ motora a toho čipu v kľúči auto nenaštartovalo? Vraj je ešte niečo medzi tým krúžkom na spínačke a RJ motora. A to neviem nájsť v aute. Aj v service boxe som našiel nejakú krabičku s dvoma konektormi. Jeden asi na centrál a druhý imob.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je jen prevadec signalu mezi snimaci civkou u spinacky a jednotkou motoro. Ale ta to neovlivnuje, kod cipu immo je nahranej primo v ni, je treba teda pres diag zkusit znovu nahrat ten cip (ale budes potrebovat jeste 4 mistny bezpecnostni kod pro pristup do te jednotky, u noveho auta se dodava na karticce se stiracim polickem, da se zjistit dle VIN kodu auta v peugeotu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no veď mne sa jedná práve o ten prevádzač signálu kde je? prehodil som rj motora aj s kľúčom ktorý bol k nej. pred búračkou to jazdilo a mne to teraz tá dvojica rj a kľúč nechce ísť. preto si myslím, že by bolo treba vymeniť aj ten prevádzač z búraného auta :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našiel som to,je to ozaj čierna krabička ako písal straki007. Problém je teraz v tom, že ja tam mám dva konektory - malý žltý a veľký čierny. V tom druhom aute je iba malý čierny a aj ten sa nedá pripojiť. Ja mám diaľkové rádio a on infra. Inak číslo rj pasuje. Nedá sa to nejako spárovať?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kde to nakoniec bolo? A ako si sa tam dostal? Nemas nejake foto umiestnenia?

Foto nemám. Museli ísť von všetky stredové plasty - od ručnej brzdy až pod prístrojovku. Je to umiestnené pod spínačmi varovných sv., vyhrievaním skla a zapalovačom prišróbovaná je odspodu stredovej časti prístrojovky troma torzkami.

Neviete niekto poradiť, ako to spárovať s tou druhou rj motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muselo by se to asi porovnat ve schématech jak moc to je rozdílný a jestli ta záměna vůbec půjde. K tomu je potřeba znát VINka obou aut a pak najít někoho ochotného kdo má přístup ke schématům, aby Ti vytáhl svazky imobilizéru, ŘJ a centrálu od obou aut.

Předpokládám, že obě auta jsou si ročníkově hodně blízká.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...