Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jednotka imobilizéra


limar

Recommended Posts

no kod immo je v pameti ridici jednotky motoru, u aut s BSI to asi jeste komunikuje i s jednotkou BSI

BSI nemám, ale prečo potom po výmene RJ motora a toho čipu v kľúči auto nenaštartovalo? Vraj je ešte niečo medzi tým krúžkom na spínačke a RJ motora. A to neviem nájsť v aute. Aj v service boxe som našiel nejakú krabičku s dvoma konektormi. Jeden asi na centrál a druhý imob.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je jen prevadec signalu mezi snimaci civkou u spinacky a jednotkou motoro. Ale ta to neovlivnuje, kod cipu immo je nahranej primo v ni, je treba teda pres diag zkusit znovu nahrat ten cip (ale budes potrebovat jeste 4 mistny bezpecnostni kod pro pristup do te jednotky, u noveho auta se dodava na karticce se stiracim polickem, da se zjistit dle VIN kodu auta v peugeotu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no veď mne sa jedná práve o ten prevádzač signálu kde je? prehodil som rj motora aj s kľúčom ktorý bol k nej. pred búračkou to jazdilo a mne to teraz tá dvojica rj a kľúč nechce ísť. preto si myslím, že by bolo treba vymeniť aj ten prevádzač z búraného auta :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našiel som to,je to ozaj čierna krabička ako písal straki007. Problém je teraz v tom, že ja tam mám dva konektory - malý žltý a veľký čierny. V tom druhom aute je iba malý čierny a aj ten sa nedá pripojiť. Ja mám diaľkové rádio a on infra. Inak číslo rj pasuje. Nedá sa to nejako spárovať?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde to nakoniec bolo? A ako si sa tam dostal? Nemas nejake foto umiestnenia?

Foto nemám. Museli ísť von všetky stredové plasty - od ručnej brzdy až pod prístrojovku. Je to umiestnené pod spínačmi varovných sv., vyhrievaním skla a zapalovačom prišróbovaná je odspodu stredovej časti prístrojovky troma torzkami.

Neviete niekto poradiť, ako to spárovať s tou druhou rj motora?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muselo by se to asi porovnat ve schématech jak moc to je rozdílný a jestli ta záměna vůbec půjde. K tomu je potřeba znát VINka obou aut a pak najít někoho ochotného kdo má přístup ke schématům, aby Ti vytáhl svazky imobilizéru, ŘJ a centrálu od obou aut.

Předpokládám, že obě auta jsou si ročníkově hodně blízká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...