ivo_m Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Nevíte někdo, prosím, zda jde použít převodovka a spojka z 306 1,6 XR 65kW 1995 do 306 1,4 XN 55kW 1996? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery78 Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Zajímalo by mě to samé, akorát na jiný model.. šla by spojka z 306 1,8 1999 na 306 1,4i 1997? oba vozy již mají nový facelift Zajímalo by mě jestli to je možné \"přendat\" ? ivo_m: předem se omlouvám že ti lezu do tvého dotazu ale nechtěl jsem kvůli stejnému problému zakládat nové téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 15. duben 2011 Sdílet Odesláno 15. duben 2011 Z 1,8 na 1,4 mi to príde zcestné, keďže bude diametrálne inak odstupňovaná...navyše 1,8 a 1,4 sú iné typy motorov...1,4 a 1,6 by mohli byť zámenné, keďže ide o ten istý typ motora... Ale to je iba moja meditácia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SB113 Odesláno 15. duben 2011 Sdílet Odesláno 15. duben 2011 Nie nedá sa zameniť. Nabudúce to zistíš jednoducho u dodávateľov ND napr. tu http://www.elitecat.cz , kde si vyhľadáš auto, ND a pozrieš kolónku \"použite vo vozidlách\". Alebo sa prihlás na adrese http://public.servicebox.peugeot.com a tam to zistíš presne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 15. duben 2011 Sdílet Odesláno 15. duben 2011 V P309 som mal na motore 1,6 prevodovku z 1,4. Normálne pasovala ale bol iný stály prevod tak bola nižšia maximálka a stúpla spotreba. [upravil dne 15/4/11 09:04 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirradh Odesláno 15. duben 2011 Sdílet Odesláno 15. duben 2011 já sem měl v 306 1,6 převodovku z 1,4 a byla uplně stejná i se stálým převodem,no a spojka bude myslím taky pasovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 15. duben 2011 Sdílet Odesláno 15. duben 2011 Zajímalo by mě to samé, akorát na jiný model.. šla by spojka z 306 1,8 1999 na 306 1,4i 1997? oba vozy již mají nový facelift Zajímalo by mě jestli to je možné \"přendat\" ? ivo_m: předem se omlouvám že ti lezu do tvého dotazu ale nechtěl jsem kvůli stejnému problému zakládat nové téma ¨ z 1.8 do 1.4 nepasuje ...1.8 200mm a 1.4 má 180mm průměr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 16. duben 2011 Sdílet Odesláno 16. duben 2011 Nie nedá sa zameniť. Nabudúce to zistíš jednoducho u dodávateľov ND napr. tu http://www.elitecat.cz , kde si vyhľadáš auto, ND a pozrieš kolónku \"použite vo vozidlách\". Alebo sa prihlás na adrese http://public.servicebox.peugeot.com a tam to zistíš presne. To ze to ma iny objednavaci kod, neznamena, ze to pasovat nemoze... Moze byt len inak uchyt na tiahlo, iny prevodovy pomer atd, ale pasovat a fungovat moze ... Takze podla kodov by som sa urcite neriadil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmotrik Odesláno 17. duben 2011 Sdílet Odesláno 17. duben 2011 Řešil jsem to samé ale u old modelu. Spojka u 1,4 je 180mm a u 1,6 je to 200mm ( takže spojka záměnná není ), Co se týká převodovky tak ta záměnná také není. Kámoš scháněl převodovku právě na 1,6 a chtěli mu jí dát za 6500,- s tím že na 1,6 jsou málo. Když jsme se ptali kolik stojí na 1,4 tak cenovka byla o 3000 nižší, protože jich je mraky ale na 1,6 nepasujou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivo_m Odesláno 18. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 18. duben 2011 No ta 1,6 má typ motoru NFZ (TU5JP) a má spojku 200mm. Moje 1,4 má motor KDX (TU3MC) a spojka má 180mm. V autech se nevyznám, ale logika mi říká, že to významně zvyšuje pravděpodobnost, že to záměnné nebude. Nicméně tím rozhodujícím bude asi tvar a rozměry skříní/přírub a umístění/rozteče otvorů. A to neumím zjistit jinak, než že to zkusím. Jenže mi to budou dělat v servisu a nemůžu si dovolit, v případě, že to nepůjde, začít shánět jiou převodovku a spojku. Musel bych pak koupit rychle vše nové, a na to nemám. Takže jsem chtěl zjistit, zda to někdo fyzicky zkoušel. Podle Mirradha a pastorka to jde obráceně (v 1,6 mít díly z 1,4). Nikdo to nezkoušel na 1,4, prosím? P.S.: Mluvil jsem s panem Brožem z Virtu u Strakonic, který se specializuje na opravy francouzských aut, a ten říkal, že to nikdy nedělal, ale že si myslí, že by to mělo jít, protože příruby atd. jsou u obou motorů stejné a místo tam na to taky je... [upravil dne 18/4/11 16:26 ivo_m] [upravil dne 18/4/11 16:27 ivo_m] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery78 Odesláno 18. duben 2011 Sdílet Odesláno 18. duben 2011 Nevím nevím.. já osobně jsem raději zvolil nové díly které tam mají být -> vydrží to přeci jen nějakou tu dobu a nemusím se strachovat \"co kdyby\" Myslím si, že se ten nový díl vyplatí, toť můj názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivo_m Odesláno 18. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 18. duben 2011 Nevím nevím.. já osobně jsem raději zvolil nové díly které tam mají být -> vydrží to přeci jen nějakou tu dobu a nemusím se strachovat \"co kdyby\" Myslím si, že se ten nový díl vyplatí, toť můj názor Naprosto souhlasím! Pokud na to ovšem máte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery78 Odesláno 18. duben 2011 Sdílet Odesláno 18. duben 2011 To ano, vše se řídí financema.. chápu tě, dnes je i to že se ti v servisu na auto podívají za \"pěkný\" poplatek.. Tak snad se ti podaří ta výměna bez problémů. Držím palce! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivo_m Odesláno 22. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2011 Podle všech informací, které mám by to mělo jít bez problémů. Takže kupuji a až to vyzkouším, dám vědět. Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 22. duben 2011 Sdílet Odesláno 22. duben 2011 Tak ale spoijka pôjde hádam nová, nie?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivo_m Odesláno 26. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Tak z 1.6 na 1.4 jde (alespoň u mě), jenom je třeba dát pozor na dvě věci: 1) aby byla jednopáková, jinak je toho potřeba vyměnit víc a nevím, zda to vůbec jde 2) asi bude potřeba vyměnit i poloosy - dát pozor na průměr a délku drážkované části do převodovky: je řada typů poloos, které se liší třeba jen o milimetr a už to nejde! Průměr spojkového kotouče nehraje roli - 1.6 má 200mm a menší se tam tedy vejde. [upravil dne 26.8.2011 16:24 od ivo_m] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 27. srpen 2011 Sdílet Odesláno 27. srpen 2011 Nevím nevím.. já osobně jsem raději zvolil nové díly které tam mají být -> vydrží to přeci jen nějakou tu dobu a nemusím se strachovat \"co kdyby\" Myslím si, že se ten nový díl vyplatí, toť můj názor To myslíš vážne ? Vieš koľko stojí nová prevodovka ? CCa 2500 Eur ... Stará 306 pred faceliftom tj 1996 r.v. má reálnu hodnotu tak 1000 Eur, to som tiez prehnal. To sa podla teba vyplatí ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.