Jump to content
ivo_m

jde převodovka a spojka z 1,6 do 1,4?

Recommended Posts

Zajímalo by mě to samé, akorát na jiný model..

šla by spojka z 306 1,8 1999 na 306 1,4i 1997? oba vozy již mají nový facelift

Zajímalo by mě jestli to je možné \"přendat\" ?

ivo_m: předem se omlouvám že ti lezu do tvého dotazu ale nechtěl jsem kvůli stejnému problému zakládat nové téma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z 1,8 na 1,4 mi to príde zcestné, keďže bude diametrálne inak odstupňovaná...navyše 1,8 a 1,4 sú iné typy motorov...1,4 a 1,6 by mohli byť zámenné, keďže ide o ten istý typ motora...

Ale to je iba moja meditácia...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zajímalo by mě to samé, akorát na jiný model..

šla by spojka z 306 1,8 1999 na 306 1,4i 1997? oba vozy již mají nový facelift

Zajímalo by mě jestli to je možné \"přendat\" ?

ivo_m: předem se omlouvám že ti lezu do tvého dotazu ale nechtěl jsem kvůli stejnému problému zakládat nové téma :)

¨

z 1.8 do 1.4 nepasuje ...1.8 200mm a 1.4 má 180mm průměr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lubk0
Nie nedá sa zameniť. Nabudúce to zistíš jednoducho u dodávateľov ND napr. tu http://www.elitecat.cz , kde si vyhľadáš auto, ND a pozrieš kolónku \"použite vo vozidlách\".

Alebo sa prihlás na adrese http://public.servicebox.peugeot.com a tam to zistíš presne.

To ze to ma iny objednavaci kod, neznamena, ze to pasovat nemoze... Moze byt len inak uchyt na tiahlo, iny prevodovy pomer atd, ale pasovat a fungovat moze ...

Takze podla kodov by som sa urcite neriadil ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řešil jsem to samé ale u old modelu. Spojka u 1,4 je 180mm a u 1,6 je to 200mm ( takže spojka záměnná není ), Co se týká převodovky tak ta záměnná také není.

Kámoš scháněl převodovku právě na 1,6 a chtěli mu jí dát za 6500,- s tím že na 1,6 jsou málo. Když jsme se ptali kolik stojí na 1,4 tak cenovka byla o 3000 nižší, protože jich je mraky ale na 1,6 nepasujou :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ta 1,6 má typ motoru NFZ (TU5JP) a má spojku 200mm. Moje 1,4 má motor KDX (TU3MC) a spojka má 180mm. V autech se nevyznám, ale logika mi říká, že to významně zvyšuje pravděpodobnost, že to záměnné nebude. Nicméně tím rozhodujícím bude asi tvar a rozměry skříní/přírub a umístění/rozteče otvorů. A to neumím zjistit jinak, než že to zkusím. Jenže mi to budou dělat v servisu a nemůžu si dovolit, v případě, že to nepůjde, začít shánět jiou převodovku a spojku. Musel bych pak koupit rychle vše nové, a na to nemám. Takže jsem chtěl zjistit, zda to někdo fyzicky zkoušel. Podle Mirradha a pastorka to jde obráceně (v 1,6 mít díly z 1,4). Nikdo to nezkoušel na 1,4, prosím?

P.S.: Mluvil jsem s panem Brožem z Virtu u Strakonic, který se specializuje na opravy francouzských aut, a ten říkal, že to nikdy nedělal, ale že si myslí, že by to mělo jít, protože příruby atd. jsou u obou motorů stejné a místo tam na to taky je...

[upravil dne 18/4/11 16:26 ivo_m]

[upravil dne 18/4/11 16:27 ivo_m]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím nevím.. já osobně jsem raději zvolil nové díly které tam mají být -> vydrží to přeci jen nějakou tu dobu a nemusím se strachovat \"co kdyby\" :myslim

Myslím si, že se ten nový díl vyplatí, toť můj názor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nevím nevím.. já osobně jsem raději zvolil nové díly které tam mají být -> vydrží to přeci jen nějakou tu dobu a nemusím se strachovat \"co kdyby\" :myslim

Myslím si, že se ten nový díl vyplatí, toť můj názor ;)

Naprosto souhlasím! Pokud na to ovšem máte :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ano, vše se řídí financema.. chápu tě, dnes je i to že se ti v servisu na auto podívají za \"pěkný\" poplatek.. :bojim

Tak snad se ti podaří ta výměna bez problémů. Držím palce! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak z 1.6 na 1.4 jde (alespoň u mě), jenom je třeba dát pozor na dvě věci:

1) aby byla jednopáková, jinak je toho potřeba vyměnit víc a nevím, zda to vůbec jde

2) asi bude potřeba vyměnit i poloosy - dát pozor na průměr a délku drážkované části do převodovky: je řada typů poloos, které se liší třeba jen o milimetr a už to nejde!

Průměr spojkového kotouče nehraje roli - 1.6 má 200mm a menší se tam tedy vejde.

[upravil dne 26.8.2011 16:24 od ivo_m]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lubk0
Nevím nevím.. já osobně jsem raději zvolil nové díly které tam mají být -> vydrží to přeci jen nějakou tu dobu a nemusím se strachovat \"co kdyby\" :myslim

Myslím si, že se ten nový díl vyplatí, toť můj názor ;)

To myslíš vážne ? Vieš koľko stojí nová prevodovka ? CCa 2500 Eur ...

Stará 306 pred faceliftom tj 1996 r.v. má reálnu hodnotu tak 1000 Eur, to som tiez prehnal.

To sa podla teba vyplatí ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...