Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Zdravím.Mám dotaz jaky vliv má netestnost chladiče turba(je kolem neho olej) a jestlipak to ma vliv na výkon motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Ještě jsem neviděl HDIčko se suchým I.C. , tkaže zachovej klid. Samozřejmě, že větší netěsnost vliv má, ale takové to rosení ve spoji je normálka. Klidně to zalej pryskyřicí jako já, ale k ničemu to nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 No rosení to zrovna není,po3000km litr oleje v haji:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 No ale to trochu hledáš chybu jinde ne? A to ti vylítá přes I.C. ? Tomu se mi nechce věřit. Podle mě kdyby ti prolínalo turbo tak, že ti ubude litr za 3000 tak ti to zůstane hlavně v hadicích a jen minimum vystříkáš netěsností I.C. A pokud bys ten litr měl v hadicích tak už asi dávno vlítne do sání a to už bys asi nejezdil..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 tak to znelo přehnane ale dle me je toho si myslim dost pod tema chladiči ale ten litrík fak nekam zmizl.autko ale nekouři a zpaluje prej dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 a taky semi zda že chvilkama to autko tak dobře netahne(chova se jak kdyby mel omezovač:-))porovnavam to na stejnem kopci se stejným řazenim rychlostí,jednou taha jako blazen, po druhe jak z omezovačem:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Každé turbo trochu prolíná, pak se v hadicích a na spoji I.C. objevuje olej. To je v podstatě normální, ale na spotřebě oleje se to ani nepozná. Samozřejmě je možný, že máš turbo v háji, resp. středové ložisko hodně prolíná, nebo může být problém úplně jinde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
victory Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Otázkou je kudy se ten olej ztrácí, intercoler bych teď neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 oki rozhodim to a podivu se,ted sem nechal menit rozvody a servisak me řikal žeby nebylo marne vymenit nejake hadice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Přesně tak, sundej spodní hadici od I.C. vylej olej, vytří jí a po 1000 km jí znovu sundej a mrkni jak vypadá, když tam toho bude hodně tak asi turbo opravdu prolíná. Dalších možností je spousta od gufer na ventilech až po pístní kroužky... ale upřímně s ohledem na dotaz bych to asi nechal na někom kdo tomu rozumí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 jj mam 406 asi pul roku,na 405 to bylo jednoduchši a byla po celych6 letech uplne motoricky v cajku bezkapky oleje a bez ubytku:-)tady je name trochu moc blbosti navic a to si dokažu na aute udelat hooodne veci sam,ale motorář nejsem:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 jinak ten chladič mužu mit z rozebraneho auta za 1000kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Mě bere stejnej motor cca 0,5 l na 10 tis. Km což považuju za normální. PS: Chladič nekupuj, ten \"nový\" bude naprosto stejný ! [upravil dne 12/4/11 23:28 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 jeste ted sem si ale vzpomel ze na stk n e řikal že nekde ze zadu unika olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 myslim motru samozřejme:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 No sundej kryty motoru a uvidíš, třeba nětěsní vana... Jinak pro zajímavost: http://aukro.cz/peugeot-406-r-v02-hdi-80kw-nahr-dily-87-i1556909711.html - celkem běžný pohled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 no tak to mam teda peknejši:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 No jenom jeslti, tohle je strana od nárazníku a ty koukáš na tu druhou ale asi jo, tohle je už hodně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezek66 Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 no podívam se na to a uvidim,jinak dik za rady a hezkou noc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 me, kdyz hodne prolinalo turbo, tak jsem mel olej jak v IC tak hlavne zgichany blok motoru od turba dolu, ale to je zezadu motoru, ale kdyz jsi sikovny, tak si to prosvitis a uvidis, jestli ten olej mas v tech mistech ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.