STEUNLY Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Chtěl jsem se zeptat, zda nevíte pokolika km..,se mění rozvody...? Peugeotu mi říkali po 10 letech.., nebo 120 tis. Hodně automechaniků říká po 5 letech... 307 1,6 16V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 už Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 resp dej sem vin a napis kolik mas km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEUNLY Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 VIN z hlavy neznám. Výroba 2003 - 60 000km najeto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 tos najel ty? nebo koupil? kazdopadne bych je vyměnil , jsou tam min 7-8 let , ten vin jsem hod treba pozdeji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Martin2422 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Pozri obrázok, závisí to od spôsobu prevádzky auta, či jazdíš dlhé trasy alebo krátke a často (mesto). Mne sa napríklad po 80 000 km a 6 rokoch za jazdy rozpadla kladka a spadol hlavný hnací remeň (tak sa to tuším volá ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino666 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 to ho nejako setris ja mam 1.6 16v a pise sa po 120 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lví-ček Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Koukal jsem do knížky a podle Peugeotu je to po 120 000 km. Obecně se doporučuje měnit rozvody v půlce tohoto intervalu. Časově to není omezeno. Osobně budu dělat rozvody při 100 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEUNLY Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 A z toho VIN se dá poznat co...? Co se týče těch rozvodů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEUNLY Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 jde o to jestli je budu měnit..tak bych znal Váš názor, jestli mám koupit celou sadu originál peugeotu, nebo jinou značku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 original netřeba, ale urcite proverene znacky jako skf a valeo a pod, z vinu poznam i kolik to ma skutecne km , teda vetsinou , kazdopadne pokud jsi to ted koupil urcite vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEUNLY Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEUNLY Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Ještě jsem se chtěl zeptat zda nevíte co to dělá..., přes zimu po nastartování za studena mi jako by od motoru vždy něco zachřčí..., jak jdou teploty nahoru tak se nic neozývá.Nevíte co to způsobuje...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEUNLY Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Klínovy řemen jsem měnil...prý se mám podívat na posilovač řízení...snad i nějaká kladka...vůbec nevím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino666 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Moze to byt kladka co v zime trosku klepe ja som menil a trosku to stichlo ale neviem ci moc,, robi t len chvilku ked je auto studene preto by si mal nechat auto chvilku na volnobehu nech sa zohreje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 to zachrčanie pravdepodobne asi ten štartér, takisto mi to spoľahlivo ohlasuje pokles teploty, keď je teplo tak vôbec nič, keď sa ochladí tak občas, nie vždy , zachrčí. Keď to začne robiť častejšie tak ide dole a na repas. Keďže je tam na ho.no prístup tak sa neoplatí skúšať len premazať. Ani s tými rozvodmi by som nečakal, videl si niekedy desaťročný remeň aký je popraskaný a tvrdý, resp. krehký? A to ešte nehovorím o tom ako vyzerá ak nastane únik chladiacej kvapaliny alebo oleja do priestoru pod krytom rozvodov, ktorý nemusí byť vidieť zvonku... Na interval výmeny si si vlastne odpovedal sám v otázke ale to je skutočné maximum za ideálneho stavu kedy sú rozvody spravené na 100% a motor nijako netrápiš napríklad častou jazdou po meste alebo športovou jazdou a tiež na 100% vieš kedy boli menené. Osobne by som nikdy nešiel cez 90000 a po 60000 by som si častejšie všímal, resp. kontroloval stav vizuálne aj akusticky. Ak sa to pototo tak máš po agregáte! Asi by bolo dobre, keby si vybral názov vlákna podľa toho, čo chceš riešiť aby bolo hneď jasné kam klikať a nezakladať viacej rovnakých vlákien, potom ti aj skôr niekto poradí. A to čo máš v názve si potom hoď do popisu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dalibor307 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 ja som dal vymenit rozvody predvcerom mam najazdenych 118K km a kedze sa to ma menit pri 120 tak som to dal spravit, zda sa mi ze motor stichol, aj ten remen uz bol taky popraskany takze som rad ze to mam z krku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 Klínovy řemen jsem měnil...prý se mám podívat na posilovač řízení...snad i nějaká kladka...vůbec nevím.... sjeď někde k mechanikovi, podle tvých reakcí to bude nejlepší řešení, a dívej se mu na ruce a nech si vše vysvětlit:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lví-ček Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 dalibor307: co vše ti měnili a jaká byla cena. Taky mě to čeká a nemám žádnou představu o ceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pa.vlos Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 Já měnil ve 110 tis. km. 1) kladka napínací INA 2) Vodící kladka INA 3) Vodní pumpa RUVILLE 4) Rozvodový řemen GATES 5) Klínový řemen GATES Osvědčené značky. To vše s prací v neautorizovaném servisu 7 800 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.