straki007 Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 Tak na hromadu SZ s otazkou jak napojit TEC2000 odpovidam doufam vsem svym fotem....... U motoru 1,6 HDI ty same pripravky.......akorat zapojit na privod do filtru a zpatecku. Hold nezkousel jsem to vymyslet bez pripravku ktere mam.Tyhle jsou udelane z koncovek(fialovy se pouziva pri doplneni aditiv pro FAP) Filtr doporucuji pred aplikaci vymenit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo.v.r. Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 S tímhle se taky chystám pohrát, tak prosím poraď: předpokládám správně že zároveň odpojím pojistku podávacího čerpadla ? A nezapíše to pak nějakou chybu do ŘJ ? Přeci jen moje předchozí auta byly mechaniše werke... Díky za radu, možná to pomůže i ostatním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2011 Bohuzel u tveho to nelze takhle udelat. Jedine ze mas navic jednocerpadlo nekde nebo tvoje vytahnout z nadrze a neco vymyslet.... U EDC15 to takhle dela nelze....Myslim ze ani u EDC16 Piskot 407 2,2 biturbo HDi ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo.v.r. Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 No já si hned myslel že si to z pixly samo nenacucne. Ale co, přestanu vymejšlet krávoviny. Jede, nehulí, dostává od malička slušnou ropu a co je u mně tak furt s VIFem, tak co. Na joutubě jsem tuhle zahlíd jakejsi udělátor co se natlakoval vzduchem...to by možná fungovalo, ale bylo by to průtokový, nhe recirkulační. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 a co tim jenom zalit pal filtr? urcite to nebude uplne ono jak to nechat kloktat dlouho na samotnej ale aspon neco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2011 a co tim jenom zalit pal filtr? urcite to nebude uplne ono jak to nechat kloktat dlouho na samotnej ale aspon neco A hned po zapnuti klicku to mas v nadrzi :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 straki007 hned po zapnutí přece né, když je plný obal filtru,tak ventil ve víku otevře a pošle naftu do nádrže:myslim, ale samozřejmě jak by ubývalo TECu 2000 ve filtru, tak by jej nafta stále více a více ředila...,doufám že uvažuju správně, celkem nad tím zapojením u HDi s čerpadlem v nádrži uvažuju a nejde mi to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo.v.r. Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 Tady je ta volovina tlakovaná vzduchem, jak jsem zmiňoval, třeba někoho inspiruje: I když nevim nevim....když si představim uvolněnej bordel v sítku DRV tak mně opouští elán. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 tak chlapi uvažujte jak zapojit do paliv. hadic nádobku s TEC2000,aby to nešlo hned přepadem do nádrže, dám foto paliv. potrubí jedná se o HDi s čerpadlem v nádrži phps1b5u9.binary Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 Tady je ta volovina tlakovaná vzduchem, jak jsem zmiňoval, třeba někoho inspiruje: I když nevim nevim....když si představim uvolněnej bordel v sítku DRV tak mně opouští elán. Něco podobného prodávají tady: http://www.uni-max.cz/souprava-pro-dekarbonizaci-uni/d/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo.v.r. Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 To je hezký, ale mimo servis (pro individuální použití jednou za čas) docela mastný. A co takhle nějaká bandaska, dole vlepit průchodku s hadičkou, nahoře přibastlit ventilek z kola. Připojím na filtr (nevím zda riskovat až za filtr, aby to nemuselo nejdřív vyžrat naftu z filtru), naleju TEC, pověsím na haubnu, přepad odpojím a dám do nějaký druhý skleničky, pixlu napumpuju vzduchem, vyndám pojistku čerpadla a nastartuju motor. Holt by se musel přepad po vypotřebování pixly dycky přelít z přepadový skleničky zpátky a pokračovat a samozřejmě dofoukávat vzduch, případně to nechat napojený na kompresor a průběžně tlakovat. Sehnat dvě rychlospojky jako má straki na tom svým udělátku a vymyslet jak udělat vývod z pixly. Akorát otázka je, jakej tlak nafoukat - jestli je hlídanej podávací tlak paliva, aby to neřvalo že je malej nebo velkej. A nevím co to udělá, až dojde TEC a rail se zavzdušní - aby se třeba nerafly vstřiky ? Sledovat hladinu a vypnout motor včas než to dojde ? (Ježiši, zase už vymejšlim kraviny ) Prostě dačo takéhoto pobastlit... [upravil dne 14/4/11 08:52 hugo.v.r.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Já osobně vidim jediný řešení. Vylejt z filtru naftu nalejt Tec...a nechat běžet na volnoběh. Tec se sice bude ředit naftou, ale aspoň něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 ať nad tím dumám jak chci, nejlepší řešení je jiná pumpa:myslim, zapojení díky rychlospojkám bez problémů, v palivové soustavě bude tlak jaký má být a tu původní pumpu buď vypnout pojistkou,nebo propojit oba hadicové vývody na příčce za motorem a pumpa bude honit naftu dokola... (po dobu spotřebování přípravku TEC2000) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo.v.r. Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Což by šlo sehnat, když se na něj narazí, docela za rozumnou cenu, jak jsem koukal třeba TADY pakliže je to ovšem na diesel... [upravil dne 14/4/11 12:17 hugo.v.r.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaj1182 Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Pekne, efektne a jednoduche. Len sa chcem opytat straki007 z toho balonku nafta netecie, ked je nastartovany motor?? Nema 407 2.0Hdi v nadrzi cerpadlo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 14. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Ne ne netece. Kdyz je balonek u vstrikovani tak cerpadlo v nadrzi neni a ve VT cerpadle je podtlakovy system ktery si naftu podava sam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaj1182 Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Vdaka za info, tak uz mi nic nebrani a idem na vec. Som zvedavy na ucinok toho TEC 2000. Dufam ze sa pripojim ku spokojnym uzivatelom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaj1182 Odesláno 21. duben 2011 Sdílet Odesláno 21. duben 2011 Zdravim pani peugeotaci. Tak zapojil som tie hadicky podla obrazka. Nalial TEC do flase a nastartoval. Zhruba po dvoch minutach zacal mat motor iny zvuk, bol tichsi a kludnejsi. Az som sa zlakol, co sa mu stalo. Cely TEC mi spalilo cca za 25 minut. Momentalne motor ide jedna radost. Mal som len jeden problem po zapojeni palivoveho systemu do povodneho stavu, spadla mi nafta az do nadrze, chcelo to jen trochu pumpovania. Takze sa pripajam k spokojnyn uzivatelom TEC a dakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DERT123 Odesláno 4. červen 2011 Sdílet Odesláno 4. červen 2011 a takto to vyzera na 1,6 hdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DERT123 Odesláno 4. červen 2011 Sdílet Odesláno 4. červen 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.