Stráňa Odesláno 12. duben 2011 Sdílet Odesláno 12. duben 2011 čau, chtěl bych se zeptat blbne mi startér poslední dobou když startuju tak jenom cvaká a chytne až na ponělikátý, mám ale problém zatim jsem ho nenašel, tady jsem se dočet, že se musí vymontovat box na vzdochový filtr, někdo zas píše, že se na něj dá dostat jenom ze spodu motoru. Jedná se o motor 1.8 16V, r.v. 2000. Díky za každou radu a klidně i foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stráňa Odesláno 12. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2011 nikdo nic:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 zak startér se snad většinou sundává zespoda, ještě jsem neviděl kdyby šel zvrchu, vytáhnou se na některejch autech dá vrchem třeba saxo 1.1, ale rozdělat ho musíš zespoda, zvrchu a zepředu ho asi ani neuvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavoj Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 koukni na kostru mě dělalo něco obdobnýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 u 1.8 16V je startér pod sáním a a není na něj zrovna dobrej přístup..oddělej si box sání(aby ses dostal na šrouby) a pak ho už uvidíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stráňa Odesláno 13. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2011 tommas11: díky moc aspon vím kam se podívat vavoj: mrknu i na tu kostru georgegg: no třeba u P 205 jsem ho vyndal krasně z vrchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 já jsem psal že u většiny a tím jsem myslel novější auta, např. u toho saxa jde taky vytáhnout vrchem, ale stejně ho musíš zespoda rozdělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Zespoda za sáním-budou to uhlíky na 99%... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stráňa Odesláno 14. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2011 myslim, že to budou taky uhliky, což je v pohodě ty vyměnim, tak snad se na něj dostanu, jen co bude chvilka času Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. duben 2011 Sdílet Odesláno 15. duben 2011 po vyndání starteru bych ho nechal prohlédnout v elektrodílně, nemusí to být jen uhlíky...,třeba ložiska (pouzdra) atd., většinou chtějí do 1000kč a je na pár let od starteru klid např. jen ta výměna pouzder--lidi se pak diví,jak starter najednou točí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hladas.1988 Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 Mám stejný dotaz. Jen já mám Peugota 306,1.1 motor by to měl být. Poradíte mi, kde ho najdu Problém je v tom, že na dálnici jsem zastavil na benzině, po 10 minutách jsem se vrátil k autu a jen cvaklo. Po 30 minutách jsem nastartoval a jel dál. Je to fakt startér? Děkuji za odpovědi. [upravil dne 23/8/11 06:54 od Hladas.1988] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hladas.1988 Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 Nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 Hladas.1988 Podobně se projevovaly totálně sjeté kartáče(uhlíky) na našem P309 1.4. Ke komutátoru nebyly tlačeny pružinami, ale jen tím, jak byly šprajcnuté v těch futrálech. Na tomto autě bylo možné startér vyměnit zvrchu, po odmontování filtru sání. Na 306 by to mohlo být podobné, jen člověk šroubuje poslepu kdesi v hlubinách..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cechic Odesláno 24. srpen 2011 Sdílet Odesláno 24. srpen 2011 Na Martinový S16 jsme ho měnili snad 4 hodiny a rozebrali sme půl motoru u něj moc přístup zespoda není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasao Odesláno 25. srpen 2011 Sdílet Odesláno 25. srpen 2011 Měl sem podobný problém na P106 1.4. Ze začatku startér cvakal jen při teplém motoru, časem i při studeném a nakonec necvakal vůbec Všichni mi radili, že to jsou uhlíky. Tak jsem koupil v elitu nové uhlíky za 500, vyměnil je a pořád nestartovalo . Nakonec se přišlo na to, že byla vadná cívka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hladas.1988 Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 No já na to prdím, kupuju celý nový startér. Doufám, že to bude dobrý už a konečně začnu jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boulik Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 Ahoj mam otazku dnes se nam uz asi po treti stalo ze rano jsem prijel z prace a manzelka sedla do auta a nic starter ani necvakl cca po 5 minutach uz normalne vse fungovalo.Co to muze bejt?Kontakty k.o. a baterka nova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 1. červenec 2014 Sdílet Odesláno 1. červenec 2014 tak jestli mas kontakty \"k.o.\" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boulik Odesláno 2. červenec 2014 Sdílet Odesláno 2. červenec 2014 Omlouvam se kontakty O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 2. červenec 2014 Sdílet Odesláno 2. červenec 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.