victory Odesláno 9. duben 2011 Sdílet Odesláno 9. duben 2011 Dobrý den, známý má tento motor a při jízdě do kopce auto viditelně ,,netáhne\" . Diagnostika odhalila vadu EGR ventilu . Ptám se : kudy se k EGR ventilu dostanu ( myslím že může být zanesený ) , případně vaše zkušenosti s opravou nebo zaslepením. Děkuji za odpovědi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matonr1 Odesláno 28. duben 2011 Sdílet Odesláno 28. duben 2011 Ahoj egr ventil je pod vzduchovým filtrom blišie k prevodovke je tam celkom dobrý prístup ale skontroloval by som konektor už som mal prípad kde bola voda v konektory alebo načítanie samotného egr ventila cez diagnostiku položka náhradné dieli ale až po kontrole konektora . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
victory Odesláno 5. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2011 Tak nakonec závada nejobávanější - turbo. Auto staré 2 roky, 60 tis. najeto, pravidelné servisky.... je z toho maličko špatnej, už má nápady že to prodá a koupí Berlingo 1.9 TD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parolla Odesláno 6. červen 2011 Sdílet Odesláno 6. červen 2011 A teraz mi povedzte,prečo turbo tak rýchlo odišlo? Mám Partnera 1,9d a výhľadovo uvažujem o výmene auta,a práve tohto sa bojím.Auto takmer nové a takáto vážna a finančne náročná závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 6. červen 2011 Sdílet Odesláno 6. červen 2011 Zanedbana udrzba a vymeny oleje. Nic vic. Pripadne nekvalitni olej..... Doporucuje se menit olej kazdych nejvic 15 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jovany Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 Ha ha.Tak zanedbana udržba?? Ja menim olej presne po 15 tisicoch/doporucený je 20 tisic/.Davam Total 9000-tiež odporucany a po 65tisicoch islo turbo do matere. Po dlhých a zatazových jazdach nechavam vzdy turbo vydýchat a ochladit na volnobehu a aj tak umrelo.Jedno stastie ze bolo auto este v zaruke tak to bolo zdarma. [Edited on 12/9/11 10:04 by jovany] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 zkusil by sem požádat o kulanci, jestli to je starý 2 roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi-h Odesláno 28. říjen 2011 Sdílet Odesláno 28. říjen 2011 Zdravím vás chlapi,asi před 14 dny jsem si koupil 407 SW 1,6 HDi 110 PS, r.v. 2007, najeto 107000 a rozsvítila se mi tam závada abgas system defekt. Byl jsem na diagnostice a tam mi to ukázalo asi 3 závady EGR ventilu. Co s tím mám dělat??? Ještě dodám, že se to rozsvítí jen občas. třeba 2x z 5 nastartování... Mám ho hned měnit??? Díky moc a omlouvám se, jetli se to tuněkde řešilo, nic jsem nenašel... Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 17. listopad 2011 Sdílet Odesláno 17. listopad 2011 Pokud vím, tak první turba pro modely 1,6HDi měla docela problém s chlazením a výměna oleje a filtru neměla na závadu žádný vliv. Snad v roce 2009 proběhla změna v konstrukci - více odtokových kanálů turba, ale mám to z x-té ruky a jistý si opravdu nejsem. Koneckonců moje auto je r.v. 2009 a tam by už mělo být vše v pořádku Olej ale měním stejně po 10tis. [upravil dne 17/11/11 09:18 od Honza z Nera] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.