Jump to content
victory

EGR 1.6 HDI

Recommended Posts

Dobrý den, známý má tento motor a při jízdě do kopce auto viditelně ,,netáhne\" . Diagnostika odhalila vadu EGR ventilu . Ptám se : kudy se k EGR ventilu dostanu ( myslím že může být zanesený ) , případně vaše zkušenosti s opravou nebo zaslepením. Děkuji za odpovědi :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj egr ventil je pod vzduchovým filtrom blišie k prevodovke je tam celkom dobrý prístup ale skontroloval by som konektor už som mal prípad kde bola voda v konektory alebo načítanie samotného egr ventila cez diagnostiku položka náhradné dieli ale až po kontrole konektora .:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nakonec závada nejobávanější - turbo. Auto staré 2 roky, 60 tis. najeto, pravidelné servisky.... je z toho maličko špatnej, už má nápady že to prodá a koupí Berlingo 1.9 TD :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A teraz mi povedzte,prečo turbo tak rýchlo odišlo?

Mám Partnera 1,9d a výhľadovo uvažujem o výmene auta,a práve tohto sa bojím.Auto takmer nové a takáto vážna a finančne náročná závada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha.Tak zanedbana udržba?? Ja menim olej presne po 15 tisicoch/doporucený je 20 tisic/.Davam Total 9000-tiež odporucany a po 65tisicoch islo turbo do matere.

Po dlhých a zatazových jazdach nechavam vzdy turbo vydýchat a ochladit na volnobehu a aj tak umrelo.Jedno stastie ze bolo auto este v zaruke tak to bolo zdarma.

[Edited on 12/9/11 10:04 by jovany]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vás chlapi,asi před 14 dny jsem si koupil 407 SW 1,6 HDi 110 PS, r.v. 2007, najeto 107000 a rozsvítila se mi tam závada abgas system defekt. Byl jsem na diagnostice a tam mi to ukázalo asi 3 závady EGR ventilu. Co s tím mám dělat???

Ještě dodám, že se to rozsvítí jen občas. třeba 2x z 5 nastartování...

Mám ho hned měnit???

Díky moc a omlouvám se, jetli se to tuněkde řešilo, nic jsem nenašel...

Tomáš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud vím, tak první turba pro modely 1,6HDi měla docela problém s chlazením a výměna oleje a filtru neměla na závadu žádný vliv. Snad v roce 2009 proběhla změna v konstrukci - více odtokových kanálů turba, ale mám to z x-té ruky a jistý si opravdu nejsem. Koneckonců moje auto je r.v. 2009 a tam by už mělo být vše v pořádku :myslim Olej ale měním stejně po 10tis.

[upravil dne 17/11/11 09:18 od Honza z Nera]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...