Molof Odesláno 9. duben 2011 Sdílet Odesláno 9. duben 2011 Zdravím nedavno sem koupil P306 break 1.4 1999 dal sem ho do servisu rozvody+pumpa, oleje, filtry atd. Po 1500km co snim mám najeto začal huře startovat a během jízdy si občas škubne tak mi ho kámoš napichnul na diagnostiku prvni chyba kostra vstřikovač 3 valec ale to psalo nahodná chyba a po dalším připojení zmizela ale druhá chyba vyhřívíní lambda sonda nepíše jaka jestli před nebo za katalyzatorem skusili sme je obě odpojit jede to pořád stejně je to docela drahá záležitost jak zjistit která to je jak je proměřit např. multimetrem jestli to jde diky za každou radu dik. [upravil dne 9/4/11 10:00 Molof] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 9. duben 2011 Sdílet Odesláno 9. duben 2011 Zajeď na jinou diagnostiku. Bude tam chyba O2 oxygen sensor 1. nebo 2. . Nastartuj auto, lambda v závislosti na přidáváni plynu bude měnit napětí. Napětí mužeš měřit normálním měřákem, nebo to uvidíš na diagnostice. Napětí by se mělo pohybovat od 0,7V do 1,8V (ty hodnoty nevím zcela přesně). Tipnul bych to na první lamba sondu jelikož druhá je jen kontrolní. Cena je cca 2t kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. duben 2011 Sdílet Odesláno 9. duben 2011 hodnoty napeti lambda se pohybuji od 0.1 do 1 V vetsinou osciluje mezi 0.25V-0.85V obycejnym merakem se toho moc nezmeri, leda nejaka stredni hodnota, ale frekvenci odezva te lambdasondy je prilis rychla na digitalni ba i rucickovy merak. Tyhle hodnoty se daji zmerit mezi cernym a sedivym dratem. Kazdopadne pokud je problem ve vyhrivani, tak je treba predevsim zmerit odpor mezi bilymi draty od lambdy, pokud bude nekonecny odpor, je nekde prerusen kabel nebo spalene vyhrivani, pokud bude nulovy odpor, tak je to nekde zkratovany [upravil dne 9/4/11 12:50 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karl gustav Odesláno 10. duben 2011 Sdílet Odesláno 10. duben 2011 to Molof: je to lambda s jedno,dvoj, tří nebo čtyř drátem ?? Určitě se dotaneš s cenou v nejdražší variantě do 1300,- Já bral na 406 za 900,- tady : http://www.vyfukove-systemy.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 10. duben 2011 Sdílet Odesláno 10. duben 2011 Napětí jsem měřil normálním digi.měřákem a fungovalo to . Cena lambdy 1300kč je za origo bosch? To by bylo pěkné . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koupi Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Dnes jsem měřil mutimetrem napětí mezi černým a šedivím a naměřil jsem na volnoběh 0.35V a při zvíšených otáčkách 0.47V tak to vypadá že je asi po ní ? Nebo jak to je ??? Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 u lambdy jde predevsim o rychlost oscilaci kolem hodnoty 0.5V ne o absolutni hodnotu napeti, co z ni leze, lambda muze davat nejake napeti v rozumnem rozmezi, ale muze byt KO to se da zmerit ale jenom osciloskopem navic to chce merit ne na odpojene lambde za behu motoru, ale lambda musi byt pripojena aby fungovala lambda regulace a jednotka nejela v nouzovem stavu [upravil dne 14/4/11 21:47 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koupi Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 vše bylo připojené a motor běžel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 14. duben 2011 Sdílet Odesláno 14. duben 2011 Je to opravu naprostej nesmysl s ohledem na to jakej signál má průběh tak to s normálním měřákem nezměříš. Potřebuješ osciloskop ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.