Jump to content
Molof

306 lambda sondy

Recommended Posts

Zdravím nedavno sem koupil P306 break 1.4 1999 dal sem ho do servisu rozvody+pumpa, oleje, filtry atd. Po 1500km co snim mám najeto začal huře startovat a během jízdy si občas škubne tak mi ho kámoš napichnul na diagnostiku prvni chyba kostra vstřikovač 3 valec ale to psalo nahodná chyba a po dalším připojení zmizela ale druhá chyba vyhřívíní lambda sonda nepíše jaka jestli před nebo za katalyzatorem skusili sme je obě odpojit jede to pořád stejně je to docela drahá záležitost jak zjistit která to je jak je proměřit např. multimetrem jestli to jde diky za každou radu dik.

[upravil dne 9/4/11 10:00 Molof]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajeď na jinou diagnostiku. Bude tam chyba O2 oxygen sensor 1. nebo 2. .

Nastartuj auto, lambda v závislosti na přidáváni plynu bude měnit napětí. Napětí mužeš měřit normálním měřákem, nebo to uvidíš na diagnostice. Napětí by se mělo pohybovat od 0,7V do 1,8V (ty hodnoty nevím zcela přesně).

Tipnul bych to na první lamba sondu jelikož druhá je jen kontrolní. Cena je cca 2t kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hodnoty napeti lambda se pohybuji od 0.1 do 1 V ;) vetsinou osciluje mezi 0.25V-0.85V obycejnym merakem se toho moc nezmeri, leda nejaka stredni hodnota, ale frekvenci odezva te lambdasondy je prilis rychla na digitalni ba i rucickovy merak. Tyhle hodnoty se daji zmerit mezi cernym a sedivym dratem.

Kazdopadne pokud je problem ve vyhrivani, tak je treba predevsim zmerit odpor mezi bilymi draty od lambdy, pokud bude nekonecny odpor, je nekde prerusen kabel nebo spalene vyhrivani, pokud bude nulovy odpor, tak je to nekde zkratovany

[upravil dne 9/4/11 12:50 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem měřil mutimetrem napětí mezi černým a šedivím a naměřil jsem na volnoběh 0.35V a při zvíšených otáčkách 0.47V tak to vypadá že je asi po ní ?

Nebo jak to je ???

Děkuji za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

u lambdy jde predevsim o rychlost oscilaci kolem hodnoty 0.5V ne o absolutni hodnotu napeti, co z ni leze, lambda muze davat nejake napeti v rozumnem rozmezi, ale muze byt KO

to se da zmerit ale jenom osciloskopem

navic to chce merit ne na odpojene lambde za behu motoru, ale lambda musi byt pripojena aby fungovala lambda regulace a jednotka nejela v nouzovem stavu

[upravil dne 14/4/11 21:47 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...