koblih69 Odesláno 8. duben 2011 Sdílet Odesláno 8. duben 2011 Prosím o radu ty, kteří rozebírali H.B.V. u 406, konkrétně varianta od ATE. Snažil jsem se dnes koupit Brzdový válec a nějak se mi nezadařilo tak jsem se rozhodl koupit opravnou sadu. Je mi jasné, že mi to budete vymlouvat, ale když už to tak vyšlo tak jsem se rozhodl to zkusit. Po rozebrání mě ale překvapil kolíček - viz foto. Je tam volně v otvoru cca dvojnásobného průměru. Je mi jasné, že jeho jediná vlastnost je doraz, ale stejně se mi to úplně nezdá. Můj dotaz tedy je - vypadlo mi něco aniž bych si toho všimnul, nebo je to OK? Děkuju za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. duben 2011 Sdílet Odesláno 8. duben 2011 na 406ce jsem to nedělal a ani nejsem příznivce této opravy, prostě mám s tím špatné zkušenosti:( ale ten kolík--nevytahuje se před montáží do válce?, myslím,že kolík je tam jen pro přepravu (aby se to nerozpadlo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. duben 2011 Nene, to je rozebraný starý válec, tedy pokud to nezpomněli kluci Francouzský vyndat při výrobě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2011 No tak jsem to složil... pedál se přestal propadat, tak to třeba chvilku vydrží.... cena sady 137,- BTW: Když jsem při odvzdušňování zvednul auto koukám, že poslední díl vejfuku je po smrti. Tak jsem chvíli přemýšlel co s tím a pak si střihnul bojovou hru zvanou \" kterak dostat zbytečnej vejfuk ze sedana na combi\" - no šlo to nebývale dobře a tak mám novej vejfuk:D Pokud by to někdo chtěl zkusit není to takový problém. Pokud jsou držáky na pásku uprostřed, stačí jeden říznout a navařit na tělo tlumiče. Pak stačí sundat z původního výfuku nerez koncovku, říznout ze sedanocýho tu krátkou koncovku ( nechat cca 5 cm ) na to nasadit, přivařit a namontovat... práce cca na hodinku což se samozřejmně vyplatí jen když ten výfuk máte navíc.... [upravil dne 9/4/11 16:47 koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. duben 2011 Sdílet Odesláno 9. duben 2011 jo, ten tlumič jde dobře překopat, jen k tomu musí být výbavení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uni-hoxis Odesláno 9. duben 2011 Sdílet Odesláno 9. duben 2011 Taky jsem dneska řešil prasátko. Koupil jsem si v autokelly přesně na můj typ (bez abs - údaj z techničáku) a když ho porovnávám s tím co tam mám, tak koukám, že jsou úplně jiný. Tak jsem tam dal opravnou sadu gumiček a už to neteče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2011 No já bohužel nemám COčko, takže 1.6 Elektroda a můj nový miláček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. duben 2011 Sdílet Odesláno 9. duben 2011 tak to nezávidím, s tou elektrodou nic moc, na silnější věci to jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2011 Šlo to OK, jen ta nerez koncovka je z fakt tenkýho plechu, takže jsem vypnul HotStart stáhnul proud a nandal to tam. Dřív jsem měl trafo + usměrňovač ale s tímhle se vaří daleko líp, navíc je to maličký. Ale na plechy to samozřejmě chce CO2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.