Jump to content
Sign in to follow this  
koblih69

Hlavní Brzdový Válec 406 HDI - typ ATE

Recommended Posts

Prosím o radu ty, kteří rozebírali H.B.V. u 406, konkrétně varianta od ATE.

Snažil jsem se dnes koupit Brzdový válec a nějak se mi nezadařilo tak jsem se rozhodl koupit opravnou sadu. Je mi jasné, že mi to budete vymlouvat, ale když už to tak vyšlo tak jsem se rozhodl to zkusit.

Po rozebrání mě ale překvapil kolíček - viz foto. Je tam volně v otvoru cca dvojnásobného průměru. Je mi jasné, že jeho jediná vlastnost je doraz, ale stejně se mi to úplně nezdá.

Můj dotaz tedy je - vypadlo mi něco aniž bych si toho všimnul, nebo je to OK?

Děkuju za rady

post-25417-14109616570755_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 406ce jsem to nedělal a ani nejsem příznivce této opravy, prostě mám s tím špatné zkušenosti:(

ale ten kolík--nevytahuje se před montáží do válce?, myslím,že kolík je tam jen pro přepravu (aby se to nerozpadlo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak jsem to složil... pedál se přestal propadat, tak to třeba chvilku vydrží.... cena sady 137,-

BTW: Když jsem při odvzdušňování zvednul auto koukám, že poslední díl vejfuku je po smrti. Tak jsem chvíli přemýšlel co s tím a pak si střihnul bojovou hru zvanou \" kterak dostat zbytečnej vejfuk ze sedana na combi\" - no šlo to nebývale dobře a tak mám novej vejfuk:D

Pokud by to někdo chtěl zkusit není to takový problém. Pokud jsou držáky na pásku uprostřed, stačí jeden říznout a navařit na tělo tlumiče. Pak stačí sundat z původního výfuku nerez koncovku, říznout ze sedanocýho tu krátkou koncovku ( nechat cca 5 cm ) na to nasadit, přivařit a namontovat... práce cca na hodinku což se samozřejmně vyplatí jen když ten výfuk máte navíc....

[upravil dne 9/4/11 16:47 koblih69]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem dneska řešil prasátko. Koupil jsem si v autokelly přesně na můj typ (bez abs - údaj z techničáku) a když ho porovnávám s tím co tam mám, tak koukám, že jsou úplně jiný. Tak jsem tam dal opravnou sadu gumiček a už to neteče

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šlo to OK, jen ta nerez koncovka je z fakt tenkýho plechu, takže jsem vypnul HotStart stáhnul proud a nandal to tam. Dřív jsem měl trafo + usměrňovač ale s tímhle se vaří daleko líp, navíc je to maličký. Ale na plechy to samozřejmě chce CO2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...