tomas555555 Odesláno 8. duben 2020 Sdílet Odesláno 8. duben 2020 dobry večer mám peugeot 307 1,4 turbo diesel ukazuje mi economy mode active,nejde mi startovat ak startujem tak mi to ako keby suchalo. poradte mi dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. duben 2020 Sdílet Odesláno 8. duben 2020 zkus dát jinou baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas555555 Odesláno 8. duben 2020 Sdílet Odesláno 8. duben 2020 Dakujem zajtra skusim dat inu baterku a ked nahodou bude robit to iste? Mohli by ste mi este nieco poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. duben 2020 Sdílet Odesláno 8. duben 2020 víc neporadím bo nevím, když starter jen šuchá, bývá to tím, že je málo proudu--takže odešla baterka napiš pak čím to bylo xpetrix ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas555555 Odesláno 8. duben 2020 Sdílet Odesláno 8. duben 2020 Dobre diky dam vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rada.vacha Odesláno 19. březen 2021 Sdílet Odesláno 19. březen 2021 Zdravím, Peugeot 307 2,O HDI - motor nejde natočit, auto je v ,,ECO MODUS ACTIV", a nemůžu zavřít okna, poradí někdo jak je dokázat zavřít...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 19. březen 2021 Sdílet Odesláno 19. březen 2021 Přes originální diagnostiku vystoupit z ekonomického režimu, nebo nastartovat Jinak to nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 19. březen 2021 Sdílet Odesláno 19. březen 2021 Jestli máš automatický zavírání oken , tak stačí podržet tlačítko zamykání , než se dovřou . Jestli ne , tak je to , jak psal kolega výše . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Superdeco Odesláno 23. leden 2022 Sdílet Odesláno 23. leden 2022 Ono vlastne na rádii aké je, vôbec nezáleží. Ide o to, že tento mód nahodí auto do núdzového režimu pri slabšej batérií, čím vyradí všetky odbery, včítane rádia, aby mohla byť využitá celá momentálna kapacita oslabenej batérie na naštartovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 23. leden 2022 Sdílet Odesláno 23. leden 2022 Keby len na naštartovanie... Auto ani nezamkneš keď ostaneš bez šťavy, musíš ho potom nechať napospas osudu alebo sa nevzďaľovať kým nezoženieš nejakú požičanú, alebo rovno novú batériu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Superdeco Odesláno 23. leden 2022 Sdílet Odesláno 23. leden 2022 No hej, to je pravda, keď už nemáš šťavu ani na naštartovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 24. leden 2022 Sdílet Odesláno 24. leden 2022 před 8 hodinami, 307rg napsal: Auto ani nezamkneš keď ostaneš bez šťavy Ale zamkneš , stačí si přečíst návod Péťa a Radek Hurvajz ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 24. leden 2022 Sdílet Odesláno 24. leden 2022 Tak zrovna autorádio lze vyřešit výměnou za aftermarket. Na economy mode reaguje pouze original po sbernici, aftermatket ne a pojede do vybiti baterky. Zapojení ISO konektoru se může lišit, ale většinou je zapojený tak, že autoradio reaguje na zapnutí do kontrolek. Někdy je vhodné vyhodit z konektoru pin se sběrnicí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akoc Odesláno 24. leden 2022 Sdílet Odesláno 24. leden 2022 Dôsledkom používania economy módu nie je len uchovávanie dostatočnej kapacity batérie na naštartovanie vozidla, ale aj utlmenie skracovania životnosti batérie. Ak je napätie pod 12,4 V, už začína dochádzať k sulfatácii elektród. Čím nižšie je napätie a batéria je pod takýmto napätím dlhšiu dobu, tak tým je proces sulfatácie intenzívnejší spôsobujúci znižovanie kapacity batérie a jej života. Zapnuté autorádio s x reproduktormi, podľa nastavenej hlasitosti odoberá kľudne cez 10 A, takže aj novú batériu pomerne rýchlo vybíja. Čítal som, že ak napätie klesne pod 11,7 V, tak už pravdepodobne nepôjde auto naštartovať. Preto pri deaktivovanom economy móde, vypnutom motore a zapnutých spotrebičoch s väčším odberom, treba batériu čo najskôr dobiť, či už jazdou (ak sa ešte podarí naštartovať ) alebo nabíjačkou, a tak predĺžiť jej životnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 24. leden 2022 Sdílet Odesláno 24. leden 2022 @Akoc To, co popisuješ by byla žádaná funkce, bohužel tímto se economy mode primárně neřídí. Můžeš si to vyzkoušet sám, vezmeš další baterii a připojíš si ji např. startovacíma kabelama paralelně k tvojí baterce a nic se nezmění- economy mode se spustí nehledě na stav baterie. Primárně se počítá doba do uspání (economy mode) z doby nastartovaného motoru (doby dobíjení). Je to programová funkce BSI, takže je tam více podmínek, které do toho můžou "kecat", ale na stavu baterky primárně nezáleží, protože economy mode se spustí mnohem dříve, než se to vůbec k nějaké spodní hladině "bezpečného" vybití baterie přiblíží. Takže, pokud do auta dám novou baterii- jedna bude 45ah a druhá 74ah, tak se economy mode spustí ve stejný okamžik u obou shodně (za stejných podmínek). Jednotka BSI spočítá průměrně cca 20minut od vypnutí motoru a odstaví se do economy mode, nehledě na stav baterie. Další faktor je informace o nastartovaném motoru- pokud je nastartovaný motor, tak economy mode nenastane ani při značném podvybití- pokud např. auto nedobíjí vlivem závady, postupně se začnou sami odstavovat jednotlivé jednotky, poslední ŘJ motoru a auto přestane jet. Mimochodem, je to nerozumně nastavené i v tom ohledu, že pokud auto z důvodu závady přestane jet a máš otevřené nějaké elektricky ovládané okno, tak po chvilce se zaktivuje economy mode a okna už nikdo bez originalni diagnostiky nevytahne nahoru. Navic tuto funkci umi malokdo pouzivat a profik na diagnostiku PSA vetsinou auta odtahovat nejezdi. Tady je nejaka ochrana baterie opravdu az to posledni, co te zajima, kdyz ti prsi do auta... Agrafik a ferinko2 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akoc Odesláno 24. leden 2022 Sdílet Odesláno 24. leden 2022 @inoxing Mal som dojem, že napr. pri zapnutom rádiu auto spadne do economy módu skôr, keď má batéria nižšie napätie. Konštatujú to aj v tomto materiáli. Pochopil som správne tvoj posledný odsek? Okná sa nedajú zatvoriť, len keď motor auta kvôli poruche zhasne a objaví sa hláška economy mode? Predpokladám, že, ak sa motor vypne riadne, tak v economy móde ide okná zatvoriť. Neviem, nikdy som to neskúšal, resp. som si to neuvedomil. Ale centrálom zamknúť ide - to v economy móde, prirodzene, robím bežne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 25. leden 2022 Sdílet Odesláno 25. leden 2022 Myslím že stačí jen zapnout zapalování aby se jednotky probudily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 26. leden 2022 Sdílet Odesláno 26. leden 2022 @Akoc Ne, do economy mode (EM) to spadne při poruše po par minutach, ale kazdeho nenapdne hned zavirat okna, kdyz zustane stat nekde na silnici. A jakmile to vstoupi do EM, tak jsou okna inaktivni, mimo jine. Jasne, pokud je na tom baterka tak bidne, ze nema napeti, tak to do EM muze spadnout hned po vypnuti motoru, ale u zdrave baterky se k teto hranici vybiti ani nedostanes a BSI jednotka to odstavi do EM daleko driv jen vypoctem doby od vypnuti motoru. Prostě, mám v autě velkou 74Ah baterku místo malé originální 54Ah a BSI to nezajímá, nejde nastavit nic v souvislosti s EM, nic s tím neudělám... to je ještě systém s neřízeným dobíjením, jako má každá 307 a starší normální auta Bsi si odkyvá čas a odstaví se do EM nehledě na stav baterky. U řízených dobíjení v novějších modelech bude algoritmus/program jednotky sofistikovanější a bude hlídat i stav akumulátoru, teploty atp... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 26. leden 2022 Sdílet Odesláno 26. leden 2022 Ani nabíječka to bohužel nepodrží o nic déle. Jedině to umí zablokovat diagnostika po dobu jejího připojení, což ale neplatí např. pro telematiku. Ta jde chrápat i s připojenou diagnostikou. inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radeq Odesláno 27. leden 2022 Sdílet Odesláno 27. leden 2022 To chcete říct, že to fakt nejde nijak vypnout? Taky mě to neskutečně štve, často někde čekám v autě (většinou na manželku), a nikdy se nedá doposlouchat ani jedno celý album! Přece i kdyby to rádio žralo 5A, tak to musí bezpečně vydržet několik hodin, ne? To už je mnohem větší riziko, když někdo nechá svítit světla... Ještě jsem neviděl, že by někdo nenastartoval kvůli autorádiu! Ani v Peugeotu to neumí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.