Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P206 - tak trochu lepší palubní počítač...


Hics

Recommended Posts

Né, že by mi nevyhovoval standartní PP, ale vylepšit se dá vše... :D

Navíc - jak je patno je v ceně zájezdu i navi a různaký analízy spotřeby etc...

Výhody:

- Neni nutný neustále ukrejvat navi

- Někomu se to může líbit

Nevýhody:

- neni to zadarno

- někomu se to líbit nemusí... :-)

cimg1469r.jpg

Uploaded with ImageShack.us

cimg1470g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

cimg1471.jpg

Uploaded with ImageShack.us

cimg1472y.jpg

Uploaded with ImageShack.us

cimg1473z.jpg

Uploaded with ImageShack.us

cimg1474h.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Eště vás chvíli potrápim... třá to někdo uhádne, na čem to běží a jak to funguje, ale budete překvapený jednoduchostí...

Jinak díkes Ferry za optání - ano - už to fachá. Problém byl zcela nečekaně zákeřný až hrůza. Nepočitám, že by někoho napadlo, že nabitý kondenzátor ve filtaci na vstupu napájení subíku bude samozřejmě držet na nezatížené, ač monitorované větvi napětí že?... a nepočitám, že by někoho napadlo, že BSI toto napětí vyhodnotí po svém a odmítne uzamknout auto... čili žádný rádio, ale subík a takhle nefér... :-) No nic, už sem se s tim vypořádal po bolševicku... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je vskutku vcelku zaludna pricina

mno tipoval bych to na nejakou China navi s WM 5 nebo 6? :D a nejaky doinstalovany soft, ktery si data bere z OBD zasuvky ?

koukam, ze je tam i Enviro prvek - vyprodukovane CO2, Bursik by mel radost :D :D

[upravil dne 26/2/11 12:45 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bursíq ať chcípne... Zatim střílíš trochen vedle... nápověda - mateřská firma je relativně známá a headquarters je téměř na druhý straně světa. Celej šistém je zcela subdodávka výrobce... nic takovýho, jako Carman na N810, nebo něco na WM... Na jakém systému celý HW jede netušim. Vzhledem k rychlosti bootu to ale nejspíš bude nějaký Linux derivát. Disply je HD s kapacitním mulititouchem... Modří by již mohli tušit.. :-)

(proč mě systém vyhvězdičkoval slovo tušit napsáno místo \"š\" \"S a H\" ... :-) Fcuk cenzura... :-)

[upravil dne 26/2/11 12:07 Hics]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pipistrel je wina!... :-) Je to Garmin...:potlesk

postup výroby je jednoduchej. Sjedeme na vrakč a koupíme kapličku plus rámeček kolem výdechů a rádia. to jen pro jistotu, aby sme si eventuálně nepodělali vlastní a pak to nahonem nemuseli shánět. Taky je to obyčejně pár dní v lakovně (když to chceme mít fakt hezký)

Dále je potřeba Garmin Nuvi se 4,3 inch screenem a BT plus softik ECOroute (v mym pripadě 3760) a senzor Ecoroute HD (pripojený na diag zasuvku) Na netu je o tomhle systemu informací dostatek.

Ze čtvrtky jsem si vystrřihl obdelník o rozměrech displaye a horkovzduškou jsem opatrně nahřejval kapličku a roztahoval díru do rozměru papírovýho mustru. Po namodelování je třeba srovnat a dohladit dosedací hrany. Nechal jsem si míchnout tuhle bordó metlu, ale chce to dát do \"polivky\" hrubší hliník a trochu větší množství, jinak se to ztratí - i když - záleží na vkusu. Nakonec - nástřik ani být nemusí, ale když já si to tak moc přál... :-) Well... dále je potřeba vyrobit \"krycí uši\" na díry na bocích navi. Já to řečil tenkym plexi se zadním nástřikem črnou. design záslepek se tak maximálně blíží povrchu navi, který je vypnutym stavu černě lesklý a celek se záslepkama pak tvoří designově celistvou plochu.

Kontaktní hrana díry v kapličce má cca 2-3mm, na který se lípne KVALITNÍ mechová oboustrankapo maximální délce těla navi. Navi se zapne a holt se musí podařit napoprvé trefit... (mě se to nepovedlo... a akce oboustranka se konala cvajmal). Paxe nachemopren velmi opatrně lípnou boční záslepky a nechá zaschnout. Nikde žádnej čudl, páč navi má tu báječnou vlastnost, že pokud se automaticky vypne po odpojení napájení - opak učiní po jeho obnovení z čehož plyne fakt, že po zapojení napájecího adapteru, ( který se krásně vejde do dutiny mezi výdechy klimatizace a podlážku původního displaye) na příslušné napájecí kabely od rádia se navi zapíná a vypíná zcela sama. Thats all...

App.: Místa po původním dispaly je dostatek a dá se použít i jiný typ navi ale málo která má právě fci aut. náběhu při obnově napájení, což se ale zase dá řešit PICčkem, ale za cenu rozebrání navi a ztráty záruky. V mém případě se při nutnosti uplatnit záruku tělo navi prostě odlepí, očistí od zbytků bothsajdovky a může jít na reklamaci... A aktualizace map? How easy.... odcvaku kapličku, odpojim napájecí konektor a doma nastole připojim navi ke kompu...

Pokud nějaký dotaz - ptejte se...

jestli si vzpomenu, taxem zítra hodim ještě nějaký pikčry vnitřního uspořádání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ygnor206 - no vidiš... byls první...:super. Jak jsi jen tak mimochodem vyřešil zapínání...? Já sem podobnou vopičárnu dělal i v Superbu - místo popelniku - sup nemá bohužel takovouhle báječnou kapličku - a tam jsem použil vobič navi z Aukra za bratru 2K, ale ta se neuměla po přivedení napájení zapnout, takže jsem ji holt musel rozlousknout a zapínání řešit PICčkem (jde to i jednodušeji - kodikv serii s rele na kličkovej plus)

Btw - přišel jsem na o, kam dát původní maxidot display... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...