mrázek dušan Odesláno 17. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2002 drateneho filtru v nalevacim vicku oleje. Pres nej se vedou olejove pary zpet k filtru vzduchu a pak do sani. na dratenem filtru kondenzuji vodni pary, pak to zamrzne, natlakuje se motor a protoze merka vede pod hladinu oleje, tak to strika vymyt drateny filtr, vysusit a nasadit anebo na zimu vydelat. Ekologie to snese, je lepsi trocha par v ovzdusi nez litr oleje na silnici... Jinak mas aspon nakonzervovany motorovy prostor - co je mastne, to neshnije. [Editováno 12/17/02 mrázek dušan] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 17. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2002 jo to je pravda co rika dusan.... presne tak jsem to myslel, ale popisne schopnosti mi na to nestacily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.