Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupě 307 - doporučíte tento model?


Hawk476

Recommended Posts

Zdravím,

mám v plánu koupi nového (ojetého) auta (nyní mám 407, 2.2 benzín) a líbí se mi 307 ve 2.0 HDI. Ovšem slýchávám nechvalná slova na elektroinstalaci, která prý hodně zlobí. Dle financí to vidím tak na rok 2003, najeto do 150 000 km. Moje 407 také pořád s něčím pípá (senzory tlaku, jedna z žárovek i když vše svítí, ale nic co by bránilo provozu nebo ho omezovalo)

Koupili byste si znovu svoji 307 a doporučili byste ji?

V merku mám něco takového:

- 1.možnost

- 2.možnost

Děkuji za reakce. S pozdravem Hawk

[upravil dne 8/2/11 16:51 Hawk476]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych koupil obě naše 307SW 1.6HDi 80 kW (jedna je ještě bez FAPu, druhá už z FAPem) znovu hned - pokud by se ještě vyráběly, neboť na 308SW ten pežoťácký šéfdesigner, co vymyslel ty \"žraločí tlamy\" a rádobysportovní design i u kočáru, jakým 307SW je, bohužel domršil, co se dalo.

Proto jsme taky kupovali druhou 307SW coby jednu z posledních vyrobených na jaře roku 2008.

Pokud bych měl kupovat nějakou další 307SW (jakože bohužel asi ne, neb při mém ročním nájezdu potřebuji ob tři až čtyři roky nové či alespoň zánovní auto), pak bych se porozhlédl po:

1) 307 s 1.6 HDi (neb ten motor je fakt \"zlatíčko\"), ale ještě bez FAPu - neb ta naše starší 307SW bez FAPu, i když má najeto podstatně více, než ta s FAPem, jezdí subjektivně ještě pořád lépe,

2) inovovanou 307, a to nejlépe po faceliftu (tj. s tou \"žraločí tlamou\"), ale \"vsákly\" by se i ty o pár měsíců starší, které už měly dvouzónovou autoklimatizaci a \"fly-by-wire\" CAN-bus, neboť nějaké \"žraločí tlamy\" a jiné \"designové\" blbosti jsou mi ukradené,

3) a hlavně 307 s prokazatelnou historií prověřenou přes Service Box (viz jiná diskusní témata tady) a prohlédnutou zkušeným technikem, jestli není nějak výrazně \"bouchlá\".

Co se ale \"odchytit\" nedá - a s čím u té novější P307 bojujeme - jsou důsledky nekvalifikovaných zásahů \"zlatých českých ručiček\" automechaniků v některých tuzemských značkových servisech Peugeotu či servisech Bosch-Diesel (a to i v případě ZÁRUČNÍHO servisu vstřikovacího čerpadla), neboť to, co předvádějí, je občas fakt síla - čímž přitom nemyslím třeba jejich tvrzení, že mám sjeté brzdové destičky poté, co byly při předchozí servisní prohlídce měněny - a to poprvé po 100tkm - neb to sice je zlodějna, ale alespoň zrovna při téhle příležitosti na tom autě nic nedomršili, i když jsem jim vysvětlil, ať si dělají dojnou krávu z někoho jiného:fnuk.

[upravil dne 8.2.11 17:44 LubošK]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ja sa k tomu postavím asi takto. Začnem negatívne, nech to máme hneď za sebou. Odjakživa mám Peugeot. Začal som modelom 106 a dospel som k 307 SW. Mám strýka v Peugeote a keď som veľkého leva kupoval, povedal, nech som rád, že mám možnosť mať takéto auto. Mechanici a taktiež môj strýko sa zhodli na jednom. Pred faceliftom mali 307 výrazné problémy s elektrikou všeobecne. Po facelifte už nie. Môže to byť novými rozvodmi atď atď atď. Avšak povedzme si pravdu, kto nemal s ojazdeným autom problém? Ony prídu a mi tomu nezabránime. Toť negácia.

Teraz to príjemnejšie. V kľude do 307 choď, budeš spokojný. Ja osobne mám after facelift , no poviem ti, keby to bola aj staršia verzia, idem do nej. Som neskutočne spokojný nie len po motorickej stránke (1,6 HDi bez FAP) ale po výbavovej a priestorovej, je to neskutočná obývačka na kolesách, ktorá nie len že dobre vyzerá, ale aj interiér je teplejší a príjemnejší na pohľad.

Aha, ešte k tým bodom, obe autá vyzerajú skvelo, no pripájam sa k LubošK. Hlavne ten bod 3 :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som s mojim autickom tiez nadmieru spokojny.. Okrem veci ktore u auta so 150tkm na tachaci odist musia skor ci neskor (menil som spojku a trochu hlucne rozvody) musim aj ja zaklopat .. nemam ziadny problem.. Ale musim tiez povedat jedno obrovske minus aspon pre mna je prevodovka.. Je jednym slovom otrasna a chce to zvyk.. Niekedy tam tu jednotku, dvojku a spiatcku rvem aj na treti krat ale bohuzial je to choroba vsetkych 307, 206 aspon pred faceliftom urcite .. Neviem ci potom davali ine prevodovky ale to uz urcite povie niekto kto ma facelift.. Dalej treba pocitat s tvrdsim ale zato stabilnejsim podvozkom.. Tot moj nazor.. Mam benzin takze ohladom vykonu nebudem hovorit nic.. Inak mam dovoz nemecko a ked budem kupovat dalsie auto urcite bude tiez z nemecka.. Tie mrdky co sa u nas predavaju nestoja ani za obhliadku (osobna skusenost).. A ked tak urcite so servisnou knizkou a preverit tu na fore alebo priamo v peugeote.. Ak budes mat najmensiu pochybnost o povode ci kilometroch (intuicia) proste ho nekupuj! Vonku jazdi kopec 307ciek ktore mozu byt tvoje :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

hodlám si zakoupit vůz Peugeot a již jsem tu něco přečetl.

Mohli by jste jako zkušení vlastníci 307čky poradit na co se soustředit při koupi například tohoto vozu ??

http://www.aaaauto.cz/cz/peugeot-307/car.html?id=2112143&make=92&model=970&engine_type=2.0+HDI+110+FAP

jestli tedá má vůbec smysl takovou 307čku kupovat, když má FAP a zatím nemám ani info zda je to after facelift.

Auto se mi vzhledově moc líbí a co se týče spotřeby je to super.

díky moc za odpovědi :roker

[upravil dne 9/2/11 18:30 Naugi]

[upravil dne 9/2/11 18:32 Naugi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To auto co máš v odkazu není po faceliftu. A rozhodně ty km nebudou sedět. To se spolehni.

Hmm to mě moc netěší, ale budiž. :)

Facelift je od roku 2005 ?? Ten filtr pevných částic je tolik prokletý z důvodu finančně náročné údržby, nebo je v tom i něco jiného ??

Předpokládám, že ani tady nebudou km sedět, ale než koupím auto to stejně hodlám nechat prověřit v servisu.

http://www.aaaauto.cz/cz/peugeot-307/car.html?id=2110940&make=92&model=970&palivo=2

[upravil dne 9/2/11 19:25 Naugi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Můj názor, 66kW je lenochod ale nemá FAP a 79kW ano. To je otázka 5tisíc ho odstranit a máš klid jako já;)

Dneska už vím že bych šel do 100kW.

Samozřejmě že tu hodně lidí napíše kup si 1.6Hdi...bla bla... Je to o penězích :( Jako každé novější auto...

:papa

PS: mám P307SW 2003 a mám najeto 230tisíc...není to opravdu v těch inzerátech málo???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v čechách koupit něco, co je opravdu neošulené a za dobrou cenu problém, určitě jak bylo psáno, nechat auto prověřit..a co se týče kilometrů, nebál bych se ani 200tkm, ale musí to být pečlivě servisováno..a co se týče výkonu, tak znám lidi co jim klidně 66kw v 307 stačí, pak se najdou tací, co čipujou 100kw verzi..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To auto co máš v odkazu není po faceliftu. A rozhodně ty km nebudou sedět. To se spolehni.

Hmm to mě moc netěší, ale budiž. :)

Facelift je od roku 2005 ?? Ten filtr pevných částic je tolik prokletý z důvodu finančně náročné údržby, nebo je v tom i něco jiného ??

Předpokládám, že ani tady nebudou km sedět, ale než koupím auto to stejně hodlám nechat prověřit v servisu.

http://www.aaaauto.cz/cz/peugeot-307/car.html?id=2110940&make=92&model=970&palivo=2

[upravil dne 9/2/11 19:25 Naugi]

Ani toto není po faceliftu. Předek musí vypadat tekto např. http://www.autobazar.cz/inzerat/535093/peugeot-307-sw-1-6hdi/

[upravil dne 10/2/11 08:10 Laďa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kupovali jsme dvě 307 v AAA a po prověření km seděly.....

Já jsem se svou 307 spokojen, mám ji 3 roky a jediné co se po..... bylo ložisko na spojce, které se vysypalo, ale to je známý problém. Jinak se nic samo nepokazilo, ani elektroinstalace.

Ale určitý věci jako třeba podvozek ( nápravy a jejich poddimenzování ) mě fakt štvou. přijde mi jako kdyby určitý věci vůbec netestovali.... na druhou stranu má 307 obrovské plusy za kterými konkurence pokulhává :).

Pokud bych to měl shrnout tak koupi doporučuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to naugi:

Je to těsně před faceliftem, vychytaná 307. Nebál bych se toho.Před nákupem si nech udělat diagnostiku od někoho, kdo tomu rozumí. Mimo jiné u mě ke spokojenosti vrčí 6/2004.

Doporučil bych - jdi do referentského vozidla u značkového prodejce.NL moc na servis nedbají, ale je to ks od ks.

[upravil dne 10.2.11 11:26 toro]

[upravil dne 10.2.11 11:31 toro]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za reakce :super

mno jsem plně rozhodnut, že do značky Peugeot 307 půjdu.

co říkáte na tento kousek, sice bych musel trochu více šáhnout do rozpočtu, ale snad by se to vyplatilo :)

radši bych 1,6 HDi SW 80KW

http://www.andy-auta.cz/auto/AV88_11-peugeot-307-1.6-hdi-sw-navi-pdc-s.kniha.html

ačkoliv tam mají napsán VIN i tak bych to nechal prověřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No viezol som sa parkrat v Octavii II, ktoru som soferoval aj na dlhsie trasy. Moj subjektivny nazor je ze by som ju nechcel, nakolko po 200 km som sa citil dolamany ako po celnoconom flame a to vdaka sedadlam, na ktorych sa sedi ako na lavici v kostole. Takisto som mal po chvili odtlacene prave koleno vdaka masivnemu stredovemu panelu. Ostatne veci hodnotit nebudem. Zalezi mi na komforte a toho som sa nedockal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No viezol som sa parkrat v Octavii II, ktoru som soferoval aj na dlhsie trasy. Moj subjektivny nazor je ze by som ju nechcel, nakolko po 200 km som sa citil dolamany ako po celnoconom flame a to vdaka sedadlam, na ktorych sa sedi ako na lavici v kostole. Takisto som mal po chvili odtlacene prave koleno vdaka masivnemu stredovemu panelu. Ostatne veci hodnotit nebudem. Zalezi mi na komforte a toho som sa nedockal...

Nastastie mam obe auta moznost porovnat.OII/FL a P 307.

Mas pravdu, v OII je malo miesta na kolena u vodica a sedadlo tiez je o nicom,ale zato jazdne vlastnosti ,podvozok po tychto podr.... cestach to je jedna basen.Zatial co v P 307 je miesta ako v autobuse no po ceste skace ako koza na kazdej nerovnosti. Co sa tyka poruchovosti su obe auta rovnake.Napr: Na 307 cke spojka po 78 000 km komplet odisla.. atd.... na OII spojkove valceky obidva po 90 000 km odisli. atd....

Vsetko je teraz vyrobene narychlo a co najlacnejsie aby sa dalo cenami aut konkurovat. Na kvalitu sa uz nepozera.:blicismajlik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...