Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

klimatizace


Guest hořa

Recommended Posts

No ze kedze som vobec nevedel ze auto ma byt staaale on tak som si odpalil klimu.

Kedze ju nepouzival som tak samozrejme nebezal obeh a ked prislo leto zacala vydavat divne zvuky. Take kovove ako ked intenzivne po zeleznej trubke niecim tenkym buchas.

A ktomu dvakrat za cca 3 mesiace naplnat znamenalo ze nieco nieje okej. Ale diera na trubkach nieje. Jedina moznost ostava ze pod palubovkou niekde treba hladat. Ktomu este aj klapka. Lebo fuka len jedna strana studeny vzduch a druha vlazny pritom teplota je na minime. A tak. Proste problem ktory vznikol len koli tomu ze som ju nenechal bezat stale.

Taky AnotherOne by nam to vedel vysvetlit ako to vysvetlil mne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ved ide o to ze tym ze kompresor bezi a v nom je aj mazaci olej v chladive pre kompresor tak sa to obcas premaze. Navyse klapky stale pracuju a neuschnu ci ako by som to povedal. Podla mna je dobre ked je nastavena automatika, ono si to vsetko reguluje samo. Jedina starot uzivatela je v tomto pripade ta ze ake chce mat teplo v aute...

Tak drzim palce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak...obcas premaze...ak sa to ale nedeje...tak potom to schne a ked ju zapnes raz za cas tak tam vunikaju velke tlaky a tie sposobuju mozne trhliny v trubkach...

podla toho ako sme to preberali s mechanikmi a okolo iducimi :D , tak kedze nieje problem na trubkach a kompresor funguje tak musime dovnutra ist...a to bude spas teda riadny..cela palubovka von a hladat kde to je..pokial to bude len ventil tak je to okej..vymenime za par 100 evri a jeto..ale ak to bude na tej klima skryni tak dovi dopo asi klima...:grr:grr:bojim:bojim:bojim:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ved ide o to ze tym ze kompresor bezi a v nom je aj mazaci olej v chladive pre kompresor tak sa to obcas premaze. Navyse klapky stale pracuju a neuschnu ci ako by som to povedal. Podla mna je dobre ked je nastavena automatika, ono si to vsetko reguluje samo. Jedina starot uzivatela je v tomto pripade ta ze ake chce mat teplo v aute...

Tak drzim palce.

Marcel00 o tej automatike s tebou súhlasím, ale ak sa dostane chladivo respektíve olej z chladiva na klapku aby neschla tak to si nechám vysvetliť. Podľa mňa keď sa tam na tú klapku niečo s klíma okruhu dostane tak je už klíma v čudu (netesnosť alebo deravé potrubie). :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hořa čo sa tvojej otázky týka na spotrebu pri zapnutej klíme, tak áno auto pri zapnutej klíme má väčšiu spotrebu ale prejavuje sa to viac na autách s maloobjemovými motormi a malým výkonom. Pri našich objemoch motora 2L a skušným výkonom je to zanedbateľné množstvo. Možno by sa to dalo zobrať z inej strany, a to jazda zo zapnutou klímou v lete je o niečo menšia spotreba ako jazda autom cez zimu. Aspoň mne to tak vychádza v priemere o 0,3l menšia spotreba v lete s klímou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...