Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ranní startování minus 17°C


Jarecek

Recommended Posts

Zdravím,

chtěl jsem se optat, často se mi u auta objevuje problem s natočením motoru, jakmile teplota klesne pod -12 stupnu jsem prakticky v koncích. Při této teplotě mi nedělá problem otevřít centrálem auto, hrát readiem přes baterku, ventilátory topí, ale když točím motorem, tak to udělá 5 cvaknutí a je konec.

Ovšem jakmile teplota klesne pod 12 stupnu a je třeba jen -10, auto s radostí chytne a i při startu to víc točí s motorem.

Nevíte čím to může být, jestli je špatná baterie, voda v benzínu či něco jiného? Přeci se mi nezdá, když to nestartuje - 17 a pak teplota klesne pod -10 a auto s radostí chytne.

Předem děkuji za vaši pomoc:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozna by neskodilo rict, jakej ze motor to mas. ono se totiz do peugeotu nedaval jenom jeden ;)

co znamena 5 cvaknuti ? jako, ze starter jen cvaka, ale vubec netoci nebo starter toci, ale motor nechyta ? mas ten popis zavady nejasnej, to se spatne radi

[upravil dne 31/1/11 10:03 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jedná se o motor 1.6i benzín, 65 kW, r.v. 1998.

Při teplotě nad -15 stupnu, autobaterie 5xcvakne a končí, to nepohne ani se startérem, radio funguje, centrál otevře všechny zámky, a i topení jde. Jakmile klesne teplota pod -12 stupnu, autobaterie jako by se nabila a se startérem to najednou točí.

Asi to bude tou baterii ale napadá mě jedna myšlenka, jestli není někde zamrzlá voda v benzínu, často tankuju na nepopulární pumpě TANK ONO.

Předem díky za odpovědi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kontrolky a vše je OK, nic nesvítí...když startuji, tak to s baterkou udělá 3x vydechlý zvuk a je po startování, musím počkat tak 3 min, a mužu to zkusit znovu natočit, ale zas to samý. Vypadá to na baterii, v případě benzínu by startér točil, kdyby byla baterie v pořádku, ještě mě nebere ten startér, jestli to není někde uvnitř promrzlý.

Olej je polysyntetika, myslím 10W40 ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to zajímavé před chvilkou jsem dojel, auto celý den s baterii v mrazech, malinko se oteplito na - 11 a auto chytá v pohodě.Tak nevím čím to je. Udělám test: před chvíli jsem odpojil a vytáhl baterii z auta na nabíječku do tepla, do rána si budu přát, aby bylo stejně mrazivo jako dneska, aspon těch -15, a s nabitou baterkou to ráno zkusím, jak to chytne, vím kde je problém, když ne, tak budu bádat dále, nj ale kde pak muže být problem???

;)

Jarda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Batéria nemusí byť nutne totál KO. Predsa len -15 je už dosť zima. Môže to byť istý pokles kapacity ktorý súvisí s ochladením lebo už je asi staršia... Ak ešte trochu vydrží do oteplenia, tak možno v pohode prežiješ až do septembra-októbra (září-říjen) a kúpiš si novú po tom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...