standaPS Odesláno 6. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2011 Tak jsem se koukal, swirl se zdá že běhá jak má. Cvičí nahoru a dolů. A zkusil jsem ho odpojit, nechat v otevřený poloze a závada pořád stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 8. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 Cvičí, necvičí...musíš napojit podlakovou pumpu a koukat jestli drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 8. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2011 Pokud swirll beha tak je ok. Overis si to normalne treba pusou.Das sio na neho hadicku a potahni a pokud bude drzet(co asi bude)tak je to ok. A potom muzes po necem jinem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 11. září 2015 Sdílet Odesláno 11. září 2015 Zdravím pánové,zdá se že vlákno umřelo, já momentálně řeším úplně to samé na 807 r.v. 2003 2.2Hdi 94kw,swirl mám daný úplně nový,vyměněno spoustu dílů (váha vzduchu,čidlo tlaku na cooleru, vyměněné selenoidy a mezi sebou prohozené),závada stále,včera jsem kontroloval ventil na turbu,chodila jen jedna část na baňce a hřídelka stála,kleštičkama jsem to rozchodil a zdálo se že je vše ok ale dnes ráno opět jelo v nouzáku a hulilo a nemělo výkon. Kouknu znova jestli to chodí nebo ne,pokuud ne tak je to tam dosti zanesené a bude se muset vyhodit turbo nejspíš ven a vyčistit. Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 11. září 2015 Sdílet Odesláno 11. září 2015 Tak si ještě stihnu odpovědět sám,při dnešní kontrole zda regulace tlaku turba funguje jsem našel prasklou spodní hadici co jde do intercooleru,po výměně auto jede, už přestává hulit a zhasla i kontrolka motoru,vše souvisí se vším jak jsem tu už někde četl, jako první odešel swirl,díky tomu že poklesl tlak tak regulace tlaku turba nechodila a zatuhla,díky tomu nejspíš bouchla ta hadice protože olej v ní nebyl ale několikaterá zkouška zda je auto ok po vymazání chyb diagnostikou dostávala asi dost záhul když nefungovala regulace tlaku turba. To je můj názor. Přes víkend jedu s autem delší trasu tak uvidíme zda se nemýlím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 13. září 2015 Sdílet Odesláno 13. září 2015 Tak najeto 300km s vozíkem a vše funguje jak má,doporučuji tedy všem co měli špatný swirl a háže jim to i po výměně stále závadu P0245 aby zkontrolovali mechanickou funkčnost regulátoru tlaku na turbu,pokud se mi podaří přidám videjko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrenkV Odesláno 13. září 2015 Sdílet Odesláno 13. září 2015 tak video je zde http://www.ulozto.cz/live/xfUmP7Vd/peugeot-807-2-2hdi-regulace-turba-mp4 ,nasadil jsem hadičku na ovládání turba a pusou si dělal podtlak,musí se to hýbat takhle celý,mě zůstávala ta hřídelka stát a hýbala se jen část u podtlaku,kleštičkama jsem to rozchodil až se to krásně hýbalo samo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redkid Odesláno 21. srpen 2016 Sdílet Odesláno 21. srpen 2016 Čau tak mám stejný problem p0245 vysoký lak turba nouzák po vypnutí motoru ok. Vždy jen každých 800-850 KM při regeneraci. swirl ok hadičky kontrola pusou Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.