Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

škrtiaca klapka


durino666

Recommended Posts

Problem pravdepodobne nebude v skrtiacej klapke. Takisto mam podobny problem, kde pri nastartovani a naslednom pohnuti je auto ,,priskretene´´ a na plyn nereaguje. Trva to len asi prvych 30 sec. takze ma to netrapi. Robi to len obcas, pricom s podobnym chovanim maju skusenosti viaceri drzitielia 1,6 16 V

[Edited on 24/1/11 11:39 jaronick]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim chlapy. Tak tady musim i ja trochu prispet do mlyna. Protoze tohle tema mi zabralo 2 roky zivota a vynalozenych financnich prostredku nepocitane. Asi po roku co jsem vlastnil 307ku 1.6i mi auto zaclo delat to co popisuje JARONICK. Po nastartovani a rozjeti auto reagovalo tak jako kdybych se nerozjizdel na jednicku ale na trojku. Proste i pri proslapnuti plynu bylo uplne mrtve. Po ubrani a mirnem pridani se opet rozjelo. Prvni navsteva byla v Peugote kde mi rekli ze je vadna skrtici klapka ( auto melo najeto v te dobe asi 30000km ) a ze se neda nejak vycistit, repasovat atd. proste jen nova s cennovkou 9600,- bez prace. Musim podotknout ze PP nic neukazoval a i na diagnostice bylo vse OK. Takze jsem to samozrejme zavrhl s tim ze v orig. servise vzdy zacnou tou nejdrazi soucastkou co s tim muze mit neco spolecneho. Nasledovalo jak uz jsem psal dvoulety maraton servisu a nahradnich dilu kdy kazdy prisel s nejakym resenim ale pro kazdeho byla skrtici klapka nejvetsi blbost. Ze o tom nikdy neslyseli a ze by se to muselo ukazat na D. nebo PP. Takze vymena vahy vzduchu, svicky, filtry, i cisteni klapky, prehravani kompletniho softwaru ridici jednotky, vymena ridici jednotky z jine 307ky, lambda sondy, x - krat diag. , nastavovani, patrani atd. NIC. Obratil jsem se s timhle problemem i zde. Taky nic. Posledni krok tedy byla vymena klapky. Nova se da sehnat kolem cca 6000,- mam dojem. Ja ji vymenil za klapku z 206ky kde je pry identicky typ. Vymena probehla asi pred mesicem a uz se zavada neprojevila. Predtim skoro denne. Takze kdybych to udelal jako prvni i kdyz za 10000,- mel jsem klid, usetrene penize a hlavne nervy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem pravdepodobne nebude v skrtiacej klapke. Takisto mam podobny problem, kde pri nastartovani a naslednom pohnuti je auto ,,priskretene´´ a na plyn nereaguje. Trva to len asi prvych 30 sec. takze ma to netrapi. Robi to len obcas, pricom s podobnym chovanim maju skusenosti viaceri drzitielia 1,6 16 V

[Edited on 24/1/11 11:39 jaronick]

ale robi to len studene.. ci ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně to samé to dělá i mi. Řešil jsem to v záruce při najetých 20000km a tuším že čistili škrtící klapku a všechny konektory. Fungovalo to asi 10000km.Dnes to dělá opět. Chystám se na čištění té klapy, ale nemám zatím na to čas a navíc je zima. U mně to má ještě jednu specifickou vlastnost a to tu, že to dělá při venkovní teplotě pět stupńů a výš. Když jsou mrazy, tak auto šlape jak švýcary. Jakmile se oteplí tak to začne. Když se začne dusit, stačí vyřadit a dvakrát prošlápnout. Pak to zase jede, jen se to musí ze začátku trochu víc točit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a mal si tam aj problémy s horším štartovaním (povedzme, že len musí viac krát otočiť, kým chytí) alebo pri preradení/podradení, pridaní/ubratí plynu auto \"sekalo\", pri väčšom pritlačení plynu malo akoby trochu oneskorený nábeh?

No posledna moznost ked pridam tam ma oneskoreny tah,, musim trosku ubrat a potom potiahne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Dobry vecer

Som tu novy a kupil som si peugeot 307 1.6 16v 2002 a mam problem ohladom klapky asi. Neviem presne ci to ide od nej alebo zozadu ale ked pridam a pocuvam od kapoty ked ju otvorim take sicanie . Presnejsie ked pridam a pustim plyn tak ten vzduch ako keby vsal naspat a zasyci len chcem vediet ci moze nekde okolo klapky tahat vzduch alebo nekde zanou je nieco kde moze byt nejaka diera napr. a dost mi auto pri plyne trhne pridamvam a zrazu nic nic a tak vystreli. dakujem za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zkus to první jen vyčistit, není to zas tolik práce. Přiznám se, že nevím jak na Peugeotu, ale například na Fabii sem si vystačil s čističem na karburátor ve spreji, kartáčkem a šroubovákem případně kolegou který přidával plyn. Pokud bys to takhle dělal, tak po vyčištění ti auto bude dělat nějakou dobu neplechu ... neudrží volnoběh atd a pak se to ustálí. Toť moje zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

tak som vycistil klapklu a stale to robi syci pri pridani okolo niekde za klapkou alebo tam niekde neviem presne identifikovat chytal som tam a nic neviem najst pri pridani do 2000ot to najviac pocut aj v kabine co je za klapkou moze tam byt nieco? KDE TO MOZE BYT UVOLNENE ALEBO SVODY ALEBO NEVIEM CO. DIK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...