dusan2 Odesláno 11. únor 2011 Sdílet Odesláno 11. únor 2011 Teda okrem dobrmika samozrejme. Ten jediný ma asi snahu Ti pomôcť.:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 11. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2011 pánové děkuji za rady a jsem rád alespon za to. Dokonce i v servisu kde jsem bylna diag (bosch) mi radily co ajak mam zkoušet což jsem nečekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 13. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2011 Nějak nám to tu stávkuje, mám problémy s přihlášením. Mám novej postřeh chování auta při škubání. Takže jakmile auto rozjedu, začne škubat, následně vyřadím, motor běží na volnoběh nepravidelně a když brzdím s neutrálem tak to brzdí jako se zvlněnými kotouči, prostě to cuká:-D. Když auto neškube tak to brzdí krásně. Už se mi všichni smějou ale mě už pod nohama škube snad všechno, dokonce i fabie od mámy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 14. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2011 Pánové prosím radte alespon něco... Dneska jsem jel o5 na diag s tím že tam pojedu a vyvolám cukání a že teda na něco přijdou. Co se nestalo, At sem tomu šlapal po krku tak to škubat nezačlo, v servisu to pichli na diag a byla tam chyba jednotky motoru, vymazali ji a at to projedu a přijedu pokud to teda ještě začne škubat. Už jsem si řikal že jsem to opravil tim že jsem prohodil ty selenoidy, že teda turbo špatně tlačilo a tim byla i špatna směs. Kousek před domem jsem na 5ku začal akcelerovat a cca v 1900ot auto zaškubalo a zas přestalo, škubat to dál neškubalo, tak jsem zabral na 3ku,4ku a škubani zase začlo jako vždy.... Prosím co mám dělat........ Co vás napadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 14. únor 2011 Sdílet Odesláno 14. únor 2011 možno blbá otázka: kde tankuješ? máš čistú nádrž? akceleroval si keď si stal, alebo počas jazdy, myslím keď si bol na diag? vezmi technika na jazdu s diag do auta, nech sa napojí a ty šoféruj, nech má aktuálne hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 14. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2011 akceleroval sem s teplym motorem a měl jsem za sebou tak 15km jizdy z práce. Na tu diagnostiku za jizdy se zeptam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 14. únor 2011 Sdílet Odesláno 14. únor 2011 Tady moc extra radit nejde. Jezdit s diag.Nic vic.Musi se videt co dela tlak nafty tlak vzduchu turbo prutok vaha egr rco egr rco tlaku paliva .......atd atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sowwwa Odesláno 14. únor 2011 Sdílet Odesláno 14. únor 2011 v servisu to pichli na diag a byla tam chyba jednotky motoru Ktera chyba? Mas P-kod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 15. únor 2011 Sdílet Odesláno 15. únor 2011 To mal predsa technik vediet ze sa treba s dia. povozit a sledovat hodnoty pocas jazdy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 15. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. únor 2011 Pánové když je auto studené tak ho nastartuju ale chod je takový tvrdý, hodně nepravidelny a po par vteřinach to zdechne, pak nastartuju a už to drží ale prvních pár metrů jízdy je takových škubavých což dřív nedělalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 16. únor 2011 Sdílet Odesláno 16. únor 2011 jendo, promin, ale co chces slyset ??? vsichni ti rikame, ze to mas poradne projet diagnostikou a je to furt dokolecka ... dej to nekomu, kdo tomu opravdu rozumi, diagnostikou zjisti tzv. akcni cleny, projede to samozrejme zaroven a pak se uvidi co s tim dal a co je tam nejspis spatne ... tak necekej a vlitni na to !!!! tvrdy chod ... to muze cokoliv, vstrikovace, rozvody ... cokoliv zeptej se strakiho jestli nebude mit cestu na sever moravy [upravil dne 16/2/11 09:22 BV406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 16. únor 2011 Sdílet Odesláno 16. únor 2011 koukám, že si už udělal dost, ale bud něco nesignalizuje reálné hodnoty, nebo je závada mimo měřené okruhy. možná to pomůže, ale 3 případy z praxe. Kdysi jsem měl Xantii se stejmým motorem a tam se začala objevovat podobná závada. Cukání, někdy až do smrti motoru. vypnutí motoru a zapnutí zpočátku pomáhalo, ale postupem času se to zhoršovalo. Taky sem prolez leccos - diagnostika nic a nakonec to byla právě palivová pumpa v nádrži. Ubroušený komutátor z nekvalitní nafty. Tuhle soušástku nemá cenu kupovat na vrakáči, páč je to loterie a z 10ti bude dobrá jedna-dvě. Sehnal jsem za flašku novou pumpu z 307čky, trochu upravil uchycení a bylo po problému. Na tomtéž autě, když jsem ho koupil (bylo to někdy na podzim) zprvu v poho, ale jak seochlazovalo, tak bylo čim dál tim horší startování a to díky tomu, že to nežhavilo. Manuální spuštění žhavení přez diagnostiku fungovalo a o5 nikde žádná diagnostikovaná závada. relé O.K., všechny žhaviče O.K. napájecí okruh O.K. tak proč?... inu pro to, že nějakej kundus vyměnil v autě ECU a ta měla naštípnutej PCB a byl zcela ignorován signál z čidla teploty motoru (jsou tam dvě - jedno pro budik a druhý pro ECU.) ECU si díky chybě stále myslela,že teplota motoru je 68 stupnů a tudíž se neaktivovalo žhavení. Jenže - koho by napadlo hledat chybu zrovna tady že?.... Současný wozeyk - Superb - asi rok mě trápila neřešitelná chyba - diagnostika hlásila skrat na kostru, nebo přerušený vodič ze snímačů zatížení náprav (kvůli automatiše štelunk xenonů). K hlášení závady docházelo navíc pouze tehdy, pokud auto jelo déle než cca 3 min rychlostí větší, než 100km/h. Při záznamu na VAG diagnostice průběhu hodnot z obou snímačů nebylo shledáno nic nenormálního. I bych se na to vysral, ale bohužel po nahlášení chyby se xenony sklopí do \"safety\" úhlu a svítí asi 20m před auto a čék vidí howno. Co sem udělal? výměna obou snímačů, kabelového svazku, řídící jednotky xenonů, málem došlo i na niveační motory, ale při jedné příležitosti jsem měl možnost si pořádně prohlídnout mechanismus uchycení a převodu čidla n zadní nápravě u jinýho Béčka a zjistil jsem, že mám čidlo namontováno OBRÁCENĚ!!!! k průseru došlo v autorizovaném servise v Rumburku, když se měnil zadní brzdič a byla odstrojená zadní náprava. Proto taky čidlo dávalo signál a hodnoty byly ve správné úrovni, akorát zrcadlově... Tim chci říct, že neni uplně dobrý slepě věřit diagnostice a bráji jako záchranu. Může pomoci, ale taky pěkně zatopit a situaci zkomplikovat, když není schopna chybu interpretovat správně, nebo obsluha neví, jaký data má vidět a umět poznat, že to co ukazuje diagnostika je špatně. spíš uvažovat logicky, co se stalo, než to začalo dělat, jaké mohou být příčiny a po tom jít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 16. únor 2011 Sdílet Odesláno 16. únor 2011 to Hics. Tieto závady musí vidieť technik na diag. podmienka je: musí vedieť čo a kde hladať, jednoducho musí rozumieť svojej práci a musí vedieť kam sa pozrieť. Laicky: až si mal vadné čerpadlo v nádrži, malo by sa to prejavovať kolisanim tlaku paliva si myslím. Preto ako som už písal a viacerí to potvrdili, jeden šoferuje a druhý sleduje displej ntb s údajmi. Na to predsa vymysleli diag :D:D. Aj mechanická závada sa musí nejako prejaviť v nejakých údajoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 16. únor 2011 Sdílet Odesláno 16. únor 2011 podavacka uz tady probehla, ze muze byt jeta a pri potrebe vyssiho dodani nafty proste selze ... to uz tu vsechno bylo ... otazkou je, jestli mistr neco zkoumal v tomhle smyslu ... [upravil dne 16/2/11 10:27 BV406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 16. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2011 to BV406: naprosto s tebou souhlasim a omlouvam se jestli už vás tímto tématem otravuju, ale moje finanční zázemí mi momentalně neumožnuje dát auto do servisu, kdyby to šlo tak je to dávno hotové. Proto to řešim tady a zkoušim měnit co jde a co mám možnost protože mám kolegu ktery má na rozprodej celé auto 406 Hdi ale 66kw. K pumpě v nádrži jsem se bohužel nedostal protože jsem neměl nikoho po ruce aby mi pomohl sundat tu přehoznou matici.. Na diag. chodim do servisu kde maji bosh diag a jsou tam ochotní mi poradit co mam zkusit vyměnit, bohužel se mi jestě nepovedlo přijet tam a zaroven aby mi auto škubalo, toto se pokusim až tam pojedu znova... Dnes sepokusime vyměnit DRV a Vahu vzduchu a uvidime každopadně všem děkuji jinak nahradni čerpadlo do nadrže mi někdo vyfoukl před nosem a už je prodane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 16. únor 2011 Sdílet Odesláno 16. únor 2011 tak sa skús dohodnuť so strakim007 alebo přemou. Podla ing. google maps máš to do krnova ku přemovi cca 80 km. Ak by bol ochotný, tak je to predsa menej nákladné ako hladať čo je možno vadné a stále bez úspechu a riziko že sa to ešte viac zhorší. Pokiaľ nemáš záľubu v menení súčiastok na aute . Ku strakimu je to cca 506 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 16. únor 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2011 tak auto je v servisu a věřím že naposled protože se mi povedlo vyvolat škubání. To vědět hned tak mam auto opravene už dávno. Zjistilo se že je špatny vstřik na 3. válci korekce přes 5 a tak ho zitra vyndají pročistí ultrazvukem zkontrolujou na stolici a popř vyměni špičku.... Říkal že se při velké zátěži hodně zahřívají a v tom se to muže vždy přidřít a po vypnutí a pár minutách to schladne a zas to jede... Abych vám řekl pravdu tak tomu věřím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 16. únor 2011 Sdílet Odesláno 16. únor 2011 Tak držím palce. Daj vedieť ako si dopadol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 16. únor 2011 Sdílet Odesláno 16. únor 2011 no slaaaaaaava !!! takze jsme se dostali zpet ke vstrikum, tak snad uz ti to konecne daji dokupy, dej pak vedet .. jo ... a ke komu jsi to dal ???? [upravil dne 16/2/11 19:56 BV406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 17. únor 2011 Sdílet Odesláno 17. únor 2011 Jen mě zaráží, že si korekční hodnoty na vstřiku nikdo doposud nevšiml... ta se tam neobjevuje pouze při momentální disfunkčnosti vstřiku, ale vysí tam evidentně už po čertech dlouho... Nehci říct - já to psal, ale vyznat se pořádně ve čtení diagnostiky - to je taky kumšt... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.