Přejít na obsah
rex

Rozšíření domácího autoparku o 306HDI

Recommended Posts

Zdravičko všichni 306...

Již 14 dnů vybírám 306 hatchbak v 2,0HDI, pár adeptů se našlo, bohužel nějak nechtěji zdělit VIN... víme asi proč.

Po přečtění zde uvedených vláken TDvsHDI atd jsem se přiklonil k HDI bude zatíženo cca 400-500km týdně...

Možná jste již na ně narazil:

http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C15196976

http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C9284135

http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C16634522

Zatím jsem nikdy diesela doma neměl... :bojim

Kupoval bych jen s ověřeným VIN zde na foru....

Uvítám každý dobrý nápad či nabídku - mám vlákno i na inzerci.

Dik za rady a námitky...:roker

[upravil dne 14.1.2011 08:30 rex]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest ivo67

nějak nechápu proč nechtějí dát vin..:myslim stejně se moc toho nedá zjistit..alespoň já nezjistil o svém autě nic,jen jaké to má potahy barva atd..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To taky stejně si jej můžu opsat při prohlídce.....

Jenže pokud to mám přes půl republiky ,tak zdělení VIN vozidla po tel. nejsou bazarníci moc sdílní.... no uvidím

Budu lovit dále...:cool:

Jsem chtěl alespoň zjistik stav km dle vIN při garančnich prohlídkách...servisních událostech ještě v záruce, atd..

Některé údaje v inzerátech o najetých km se mě moc nezdají...:roker

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

U 306 se servisní historií budeš mít problém. Je to už 10-12leté auto. Nemusí tam být vůbec nic (již není archivováno) nebo jen údaje z prvních dvou let (záruka). Já tam měl jeden údaj, a to z roku 2001 při 20tkm. Zbylých 8-10 let můžeš jen tipovat. Dle VINu můžeš zjistit barvu, výbavu atd (z výroby), takže když je to skládačka, stříkaný, tak se to poznat dá. Já pořizoval P306 před dvěma lety a měla naběháno reálných 230tkm, kupováno od 60letého souseda :roker

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jj, ten VIN ti aj tak až tak veľmi nepomôže...skôr to chce pýtať, či vedia dokladovať kilometre a ak nie, tak by som tomu vôec neveril a spoľahol sa jedine na odborníka...najlepšie niekoho, kto 306 HDi dôverne pozná...

Ja keď som vyberal som sa v dvoch kusoch vozil a teda veľmi pozitívne som prekvapený nebol...a sranda, každý sa správal inak...

Jo, veľa šťastia.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rady...

V pondělí budu vědět víc o té první co jsem dával link, prý má najeto 71tis. km a doloží to serviskou....(má to nějak málo najeto na její věk) - no uvidím jaké to bude...

Zatím:roker

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No, popozeraj, ten prvý kúsok vyzerá každopádne najlepšie...ale uff, 71 000 km? Dobre popozeraj tie doklady a maj na pamäti, že aj servisná knižka sa dá ľahúčko \"doladiť\"...pečiatka sa natlačí ľahko...

Ten druhý je drahý a ten tretí nepôsobí dobrým dojmom...

Inak, keď som ja zháňal 306ku, vypestoval som si doslova averziu voči bazárom...ak majú vyslovene dobrý kus, nechajú si ho aj zaplatiť...väčšina sú predražené plečky...

[upravil dne 14.1.2011 17:10 ferrari]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem se ptal v AAA na 306 Hdi:

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/peugeot/306/8454789

Když mě dali vin, tak mě čakom zjistil, že v roce 10/2002 měl najeto cca 172tkm, takže za dalších 8 let nejzdil jen 3tkm:D

To je ten důvod proč nechtějí dát vin:D

A v AAA se jim to nezdálo nijak divné, prý proč by nemohl najet za 8 let 3tkm:D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak dať sa dá, samozrejme, ale to už je extrém...cca 60 000 km/rok...no, to zas taký extrém veru nie je...

Aj ja som mal údajne 96 000 km, ale už po pol roku malo nejak 15 000 km...samozrejme to nemusí nič znamenať, no...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

až ted jsem kouknul na inzeráty. :mad:

Ten první fakt málo km. Uvědom si, že to je naftový auto, a to prostě musí jezdit, aby na sebe vydělalo (to tolik neplatí pro 206, 106, ale pro 306 a 307 relativně jo). Navíc se mi zdá, že to bylo bouchlé na levý zádek, jak moc, těžko říci, ale určitě bych se podíval na podlahu v kufru. Omatlání volantu se posoudit nedá, svítí sluníčko :D, ale řadička je bílá. To nemám ani já, ač mi kousek chybí. Tapec dveří (plastový) se dáhadně leskne, asi použili sprej na plasty, za pár dní to zmatovatí :D a asi byl dole, protože chybí krytka. Buhví, co s těma dveřma dělali.

Ten druhý: ten je na netu hodně dlouho .... na Sauto nejdražší 306ka HDI - minimálně půl roku. Dle fota měnili baterku, protože nejdou hodiny ani teplomě (stačí tuknout do tlačítka :D) a není tam rádio ... to je hrozný nešvar, navíc u auto, co chtějí za sto tisíc prodat.

Třetí: Fotky nejsou moc ostré, takže nic špatného nevidím. Jenom potahy tam jsou nehezké \"levný čínan\". nejraději bych sundal ten potah u sedadla řidiče ... zda není třeba propálená. Neoriginální šalpáka, proč? Možná s tím jezdil nějaký sportovec - taky se mi nelíbí ty nálepky pod kapotou.

Toť názor můj.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Btw, podľa čoho sa dávali 3 ramenné volanty?

A tá šaltpáka...hm, ale keďže sú od výroby citlivé, teoreticky je možné, že sa to ošúpe aj po pár km...

[upravil dne 14.1.2011 18:00 ferrari]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

s radkem souhlasím, ale i tak P306 může být služební. Už to není tak malé auto. Ale přecijenom těch 70tkm je málo. Pokud jsou reálné a auto není po havárce, tak to je super kup.

šaltpáka ... já nevím, jak moc jsou citlivé ... taky dost záleží, jak se s ní zachází - ruka plná prstýnků jí jistě nepomůže - stejně tak volantu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
ale určitě naftová 306 nebude jezdit kdovíjaký dálky, na to si lidi pořizovali spíš 406 apod
Keď môže po svete jazdiť xx služobných fábií, prečo nie...306 je úroveň Golfa, takže pred 10 rokmi kľudne mohol slúžiť, ako služobák...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak, tak, dajme tomu firma pri Nitre BMC Iveco mala dosť bielich 306 break a to nehovorím o telekomunikáciách sk kde boli modré hatchbacky a sedany, ale to boli tuším zväčša benzíny a old modely.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Diky moc za rady - různých detailů sem si ani nevšiml.... o tom to je... zamaskovat:o

Mluvil jsem z prodejcem (první inzerát) a potvrdil že to bylo lehce tuklé na levý zadek (světlo, nárazník a část kastle...) a to jsem si myslel ,že to fotily na slunci a jsou to stíny.... v týdnu ji uvidím na vlastní oči a hned poreferuji....

Jinak je moc dobrej nápad, než tam pojedu se u nás v bazarech Olm. povozit alespoň ve dvou kusech 306HDI ažt vím co mám asi čekat...., pač jsem nikdy diesela neměl...:roker

Třetí inz. jsem zamítl....cena je vysoko a po zhlednutí na vlastní oči, vypadalo moc moc použitě...:(

U druhého inzerátu jsem zde zadal VIN, tak se snas něco málo dozvím, prodejce mě ujišťoval, že nebylo bouráno, bohužel nelze doložit stav km.....:(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak ľahká ťukačka zozadu nemusí ublížiť...treba popozerať podlahu kufru a rohy kufru...

Ono sa ťažko hľadá nechytený kus a ešte aj s málo km...aj moja 306 má menený ĽP blatník...ale po dôkladnej prehlidke sme zistili, že to je ozaj ib ablatník, nič viac a ešte bol aj menený v Peugeot servise, takže to hádam bude OK.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×