milanrejpid Odesláno 13. leden 2011 Sdílet Odesláno 13. leden 2011 Ahoj nemáte někdo schema zapojení podtlaku k turbu a egr ventilu díky moc [upravil dne 13/1/11 17:26 milanrejpid] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peca24 Odesláno 13. leden 2011 Sdílet Odesláno 13. leden 2011 na egr ventil bych podtlak ani nepripojoval a egr primo na sani zaslepil a k turbu zadna podtlakova hadicka nejde jen jedna kratka je primo na nem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21Grams Odesláno 13. leden 2011 Sdílet Odesláno 13. leden 2011 1,9 ma turbo regulavane wastegate, cize ziaden podtlak k nemu nevedie, dokonca aj ta hadicka nieje podtlakova ale tlakova k membrane ktora potom cez tiahlo otvori obtokovy ventil a cast spalin posle do vyfuku priamo. Co sa tyka EGR najjednoduchsie riesenie je odpojit elmag. ventil, alebo zaslepit (najlepsie riesenie, navod tu na fore je, nic zlozite) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanrejpid Odesláno 14. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2011 1,9 ma turbo regulavane wastegate, cize ziaden podtlak k nemu nevedie, dokonca aj ta hadicka nieje podtlakova ale tlakova k membrane ktora potom cez tiahlo otvori obtokovy ventil a cast spalin posle do vyfuku priamo. Co sa tyka EGR najjednoduchsie riesenie je odpojit elmag. ventil, alebo zaslepit (najlepsie riesenie, navod tu na fore je, nic zlozite) na egr ventil bych podtlak ani nepripojoval a egr primo na sani zaslepil a k turbu zadna podtlakova hadicka nejde jen jedna kratka je primo na nem jj díky to vše vím ale chtěl sem sehnat to schema.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterpetko01 Odesláno 15. leden 2011 Sdílet Odesláno 15. leden 2011 zdravim, kedže sa tu prebera turbo, tiež mam problem, viete nedavno som dal vymeniť celý motor- pretože som mal problem- ,za iný ( z anglickej verzii) 66kw, moj povodny motor bol 68kw, moja otazka znie: moze tato vymena sposobit zavadu turba, resp. jeho nefungovanie?(turbo ostalo povodne zo 68kw verzii) alebo je to pricina rozdielnosti motorov...... alebo jednoducho odislo. Aka moze byt pricina? citam ze to moze byt aj akysi egr ventil, ci co. Zistil som to iba dnes ked som rozbiehal auto, mal som pocit ze ide o hladky diesel- ziadna akceleracia. Pre upresnenie mam 406 1.9 td, 1997 (predtym 68kw) teraz 66kw. Dakujem za rady. [upravil dne 15/1/11 18:16 peterpetko01] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21Grams Odesláno 17. leden 2011 Sdílet Odesláno 17. leden 2011 zdravim, kedže sa tu prebera turbo, tiež mam problem, viete nedavno som dal vymeniť celý motor- pretože som mal problem- ,za iný ( z anglickej verzii) 66kw, moj povodny motor bol 68kw, moja otazka znie: moze tato vymena sposobit zavadu turba, resp. jeho nefungovanie?(turbo ostalo povodne zo 68kw verzii) alebo je to pricina rozdielnosti motorov...... alebo jednoducho odislo. Aka moze byt pricina? citam ze to moze byt aj akysi egr ventil, ci co. Zistil som to iba dnes ked som rozbiehal auto, mal som pocit ze ide o hladky diesel- ziadna akceleracia. Pre upresnenie mam 406 1.9 td, 1997 (predtym 68kw) teraz 66kw. Dakujem za rady. [upravil dne 15/1/11 18:16 peterpetko01] Dal si primalo informacii...cerpadlo zostalo povodne alebo je z anglicaka? Rozdiel medzi 68 a 66kW (aspon na 306ke) je v tom ze 66 ma katalyzator a EGR kvoli emisiam, a cerpadlo lucas. Motor je rovnaky, turba sa tam davali aj KKK aj Garret. Ale ako pises \"dal som vymenit\" najprv by som zasiel za tym kto ti to menil nech to po sebe skontroluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanrejpid Odesláno 19. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2011 hodnej díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanrejpid Odesláno 19. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2011 a ještě jedna věc nemáte někdo zkušenos s přidáním tlaku na turbu dá se to nějak udělat sem automechanik ale nikdy sem se v tom ještě nějak neměl čas vrtat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21Grams Odesláno 19. leden 2011 Sdílet Odesláno 19. leden 2011 a ještě jedna věc nemáte někdo zkušenos s přidáním tlaku na turbu dá se to nějak udělat sem automechanik ale nikdy sem se v tom ještě nějak neměl čas vrtat U KKK K03 je to jednoduche, na tom tiahle su matky a tymi sa to nastavuje, u K14 takto: http://img214.imageshack.us/img214/5821/img1126e.jpg u garetta neviem, mam skusenost len s tymito dvomi turbami:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 19. leden 2011 Sdílet Odesláno 19. leden 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 20. leden 2011 Sdílet Odesláno 20. leden 2011 Pokud ja viem existovali iba 1,9 DT 66KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.