Přejít na obsah
milanrejpid

406 1.9td 66KW zapojení podtlaků k turba a egr

Recommended Posts

1,9 ma turbo regulavane wastegate, cize ziaden podtlak k nemu nevedie, dokonca aj ta hadicka nieje podtlakova ale tlakova k membrane ktora potom cez tiahlo otvori obtokovy ventil a cast spalin posle do vyfuku priamo.

Co sa tyka EGR najjednoduchsie riesenie je odpojit elmag. ventil, alebo zaslepit (najlepsie riesenie, navod tu na fore je, nic zlozite)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
1,9 ma turbo regulavane wastegate, cize ziaden podtlak k nemu nevedie, dokonca aj ta hadicka nieje podtlakova ale tlakova k membrane ktora potom cez tiahlo otvori obtokovy ventil a cast spalin posle do vyfuku priamo.

Co sa tyka EGR najjednoduchsie riesenie je odpojit elmag. ventil, alebo zaslepit (najlepsie riesenie, navod tu na fore je, nic zlozite)

na egr ventil bych podtlak ani nepripojoval a egr primo na sani zaslepil a k turbu zadna podtlakova hadicka nejde jen jedna kratka je primo na nem

jj díky to vše vím ale chtěl sem sehnat to schema..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, kedže sa tu prebera turbo, tiež mam problem, viete nedavno som dal vymeniť celý motor- pretože som mal problem- ,za iný ( z anglickej verzii) 66kw, moj povodny motor bol 68kw, moja otazka znie: moze tato vymena sposobit zavadu turba, resp. jeho nefungovanie?(turbo ostalo povodne zo 68kw verzii) alebo je to pricina rozdielnosti motorov...... alebo jednoducho odislo.

Aka moze byt pricina? citam ze to moze byt aj akysi egr ventil, ci co. Zistil som to iba dnes ked som rozbiehal auto, mal som pocit ze ide o hladky diesel- ziadna akceleracia.

Pre upresnenie mam 406 1.9 td, 1997 (predtym 68kw) teraz 66kw. Dakujem za rady.

[upravil dne 15/1/11 18:16 peterpetko01]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
zdravim, kedže sa tu prebera turbo, tiež mam problem, viete nedavno som dal vymeniť celý motor- pretože som mal problem- ,za iný ( z anglickej verzii) 66kw, moj povodny motor bol 68kw, moja otazka znie: moze tato vymena sposobit zavadu turba, resp. jeho nefungovanie?(turbo ostalo povodne zo 68kw verzii) alebo je to pricina rozdielnosti motorov...... alebo jednoducho odislo.

Aka moze byt pricina? citam ze to moze byt aj akysi egr ventil, ci co. Zistil som to iba dnes ked som rozbiehal auto, mal som pocit ze ide o hladky diesel- ziadna akceleracia.

Pre upresnenie mam 406 1.9 td, 1997 (predtym 68kw) teraz 66kw. Dakujem za rady.

[upravil dne 15/1/11 18:16 peterpetko01]

Dal si primalo informacii...cerpadlo zostalo povodne alebo je z anglicaka? Rozdiel medzi 68 a 66kW (aspon na 306ke) je v tom ze 66 ma katalyzator a EGR kvoli emisiam, a cerpadlo lucas. Motor je rovnaky, turba sa tam davali aj KKK aj Garret.

Ale ako pises \"dal som vymenit\" najprv by som zasiel za tym kto ti to menil nech to po sebe skontroluje.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
a ještě jedna věc nemáte někdo zkušenos s přidáním tlaku na turbu dá se to nějak udělat sem automechanik ale nikdy sem se v tom ještě nějak neměl čas vrtat

U KKK K03 je to jednoduche, na tom tiahle su matky a tymi sa to nastavuje, u K14 takto:

http://img214.imageshack.us/img214/5821/img1126e.jpg

u garetta neviem, mam skusenost len s tymito dvomi turbami:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×