Přejít na obsah
MartinKKo

Zarosené svetlomety

Recommended Posts

Nazdarte.

Včera som dopapieroval svoju \"novú\" 407SW 1,6HDI - dovoz Belgicko, 137.000km...

Jediné kilometre som spravil cestou domov z RS do KK (130km) a doma som pozeral, že mám zarosené zvnútra svetlá, aj hmlovky.

Je to vpohode, alebo to treba riešiť, resp. je to príznak, že autu niečo je?

Nespomínam si, že by sa to na mojom Punte robilo...

Vďaka za odpovede...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

komplet vsechny 4 svetla ? To je hodne divny... mne na 406 mlzi prava mlhovka a normalni to teda neni - proste nejaka netestnost... ale ze by to delalo na vsech svetlech to mi prijde divny... Nebylo to auto tukly na predek ?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Podávaj dole zátky ak tam sú, pozapínaj svetlá nech sa poriadne prehrejú a voda odparí. Potom pozatváraj zátky a sleduj či sa to objaví znovu. Nebude to nejaký utopenec?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

asi bolo, lebo aj predná mriežka je troška zohýbaná...

Najviac sa rosí jeden hlavný a jedna hmlovka, ale aj na druhej strane je to zarosené...

Môže to poškodiť elektroniku?

Na druhej strane aj moje Punto bolo \"ťuknuté spredu\" - poriadne a po oprave jazdí vpohode ďalej...

Skúsim sa popýtať v servise, aj tak sa tam chystám na ďalší týždeň...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Podávaj dole zátky ak tam sú, pozapínaj svetlá nech sa poriadne prehrejú a voda odparí. Potom pozatváraj zátky a sleduj či sa to objaví znovu. Nebude to nejaký utopenec?

Ty koxo...mi nenapadlo... uff... dosť sme ho pozerali, ale to je naozaj ťažko zistiť... Uvidíme, čo povedia v servise

Existuje nejaká osvedčená finta, ako to zistiť???

[upravil dne 13/1/11 09:36 MartinKKo]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

...interiér bol čistučký, ako zo škatuľky...

auto bolo pred kúpou na počítači a žiadne zvláštne hlášky neboli ani v histórii.

Spredu asi búrané bolo, lebo bol menený aj chladič, ale nosníky a kostra nenasvedčujú nejakej vážnejšej škode... skúsim vypáliť tú vlhkosť a pozatvárať, uvidíme... ak chýbajú alebo netesnia tie zátky, tak to kľudne môže byť, veď je úplne hnusné počasie a strašne vlhko, navyše som ho aj umýval ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pod kobercami všetko ok, zarosené sú aj hmlovky a ani neviem, či sa dostanem do priestoru zhora... možno do ľavej, do pravej asi nie... svetlá sú omnoho menej vlhké, tam snáď ozaj pomôže zohriať a odvetrať a zavrieť...

Pokiaľ vidím, zátky nechýbajú žiadne...

Ej, ale som dostal bobky...:grr:grr:grr

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

MartinKKo toto mám z jednej príručky (Kúpa jazdeného auta).

Interiér – známky zatopenia

• Pozorne nazrite pod plastové časti interiéru, či

neobjavíte zvyšky piesku alebo bahna. Rozoberte čalúnenie

vo dverách, pozrite sa pod prahové lišty,

koberce aj pod sedačky.

• Pozrite sa pod prístrojovú dosku. Na jej kontrolu

sa často zabúda. Avšak práve pod ňou môžu zostať

stopy po zatopení.

• Privoňajte k čalúneniu, či necítite zápach bahna,

na sedačkách hľadajte škvrny.

• Pôsobením vody povolí izolácia, ktorá potom začína

oxidovať. Následkom toho často nefungujú elektricky

ovládané časti auta.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×