fili.pi Odesláno 12. leden 2011 Sdílet Odesláno 12. leden 2011 prosím o radu, 307 SW 2.0 HDI klima v zimě jezdím ok motor se ohřeje drží teplotu, termostat to reguluje zdá se dobře. V létě když jezdím 31 st celzia, normální provoz ,okrsky, město, klidně i dlouhá kolona teplota se drží pod 90 je to v pohodě, ale musí být zaplá klima (běží ventilátor na chladiči ) Když pežotka ženu po dálnici teplota jde přes 90 ,klima stále zapnutá, ale stále to jde protože velkou rychlostí a prouděním vzuchu to uchladím za 90- tkou, no budiž. Problém nastane když su v kopcích, klima stále zaplá, teplota jde výš až za 110, možná by šla dál, ale neměl jsem odvahu. Byl jsem v servisu, popsal broblém . Zaplatil s výsledkem , že je vše ok. Nevím? Tak se ptám a prosím o radu. Co vím že bez klimi ventilátor nejede, s klimou jede. Když odpojím (předpokládám, že teplotní senzor- na pravém boku motoru) 2-pinový zelený konektor, ručička na palubovce skočí na max. teplotu, rozsvítí se červená dioda a stop na palubovce a ventilátor se rozjede na mnohem větší otáčky než když běží při klimatizaci, po zastrčení konektoru palubovka ukazuje normální stav a ventilátor se zklidní, beží pomalu. Rád bych slyšel ten ventilátor při plné rychlosti někde za tou 90-tkou, ale nic. můžete mi poradit díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrik Odesláno 14. leden 2011 Sdílet Odesláno 14. leden 2011 mal som v lete aj ja ten problem a bol som som s tym v servise original v peugeote dali ho na diagnostiku a museli mi vymenit nejaky odpor na ventilatory platil som cca 70 eur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fili.pi Odesláno 17. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2011 O těch odporech jsem slyšel, údajně jsou právě pro malé a velké otáčky ventilátoru, ale podle servisu jsou ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 17. leden 2011 Sdílet Odesláno 17. leden 2011 Myslím že všetko funguje ako má. Keby si nemal zapnutú klímu tak sám spustí ventilátor na nízke otáčky a až keď sa teplota príliš zvýši tak spustí vysoké otáčky. Chladiaci systém je pretlakový a voda v ňom začne vrieť až pri cca 110 - 115 stupňov. Chladiaca zmes ešte neskôr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrik Odesláno 18. leden 2011 Sdílet Odesláno 18. leden 2011 mne to ukazalo na diagnostike vymenili a bolo to ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fili.pi Odesláno 20. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2011 Jo je fakt , že když je klima vypnutá tak se malé otáčky rozjedou , ale mám pocit , že je to ale taky až kolem 110 stupňů. Jsem zvyklej, že na firmením autě mi teploměr drží 90 a nehne se, možná je to ošetřený softvérově ale je to 90. Taky jsem kdysi slyšel že peugeot pracuje s vyšší teplotou motoru než je standard 90, ale to jen jedna paní povídala a navic to bylo udájně u starších aut , myslel jsem , že dnešní nové motory taky drží 90. Ještě se zeptám, nevite co spíná ventilátor? je to řídící jednotka na základě snímače teploty ? Nedal by se případně změnit parametr sepnutí ? díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.