Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

přehřívá se


fili.pi

Recommended Posts

prosím o radu, 307 SW 2.0 HDI klima

v zimě jezdím ok motor se ohřeje drží teplotu, termostat to reguluje zdá se dobře.

V létě když jezdím 31 st celzia, normální provoz ,okrsky, město, klidně i dlouhá kolona teplota se drží pod 90 je to v pohodě, ale musí být zaplá klima (běží ventilátor na chladiči )

Když pežotka ženu po dálnici teplota jde přes 90 ,klima stále zapnutá, ale stále to jde protože velkou rychlostí a prouděním vzuchu to uchladím za 90- tkou, no budiž.

Problém nastane když su v kopcích, klima stále zaplá, teplota jde výš až za 110, možná by šla dál, ale neměl jsem odvahu.

Byl jsem v servisu, popsal broblém .

Zaplatil s výsledkem , že je vše ok. Nevím? Tak se ptám a prosím o radu.

Co vím že bez klimi ventilátor nejede, s klimou jede.

Když odpojím (předpokládám, že teplotní senzor- na pravém boku motoru) 2-pinový zelený konektor, ručička na palubovce skočí na max. teplotu, rozsvítí se červená dioda a stop na palubovce a ventilátor se rozjede na mnohem větší otáčky než když běží při klimatizaci, po zastrčení konektoru palubovka ukazuje normální stav a ventilátor se zklidní, beží pomalu. Rád bych slyšel ten ventilátor při plné rychlosti někde za tou 90-tkou, ale nic.

můžete mi poradit díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že všetko funguje ako má. Keby si nemal zapnutú klímu tak sám spustí ventilátor na nízke otáčky a až keď sa teplota príliš zvýši tak spustí vysoké otáčky. Chladiaci systém je pretlakový a voda v ňom začne vrieť až pri cca 110 - 115 stupňov. Chladiaca zmes ešte neskôr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo je fakt , že když je klima vypnutá tak se malé otáčky rozjedou , ale mám pocit , že je to ale taky až kolem 110 stupňů.

Jsem zvyklej, že na firmením autě mi teploměr drží 90 a nehne se, možná je to ošetřený softvérově ale je to 90.

Taky jsem kdysi slyšel že peugeot pracuje s vyšší teplotou motoru než je standard 90, ale to jen jedna paní povídala a navic to bylo udájně u starších aut , myslel jsem , že dnešní nové motory taky drží 90.

Ještě se zeptám, nevite co spíná ventilátor? je to řídící jednotka na základě snímače teploty ?

Nedal by se případně změnit parametr sepnutí ?

díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...