Přejít na obsah
Dadadavid

Další problémy..spinaní sahary a klepání motoru.

Recommended Posts

Zdravim,mám další hrozný probémy s autem.. :( Nejdrive bych se chtel zeptat,k cemu jsou vsechny 4 cidla vyznacene na fotografii a dále,čím to je,že se mi motor ohral na 100C a sahary neseply..kdyz jsem zahybal konektorem co je na fotografii oznacen v pravo dole,tak se sahary na chvilku spustily,ale jen asi na 20 vterin a hadice oznacena na fotografii byla velmi tvrdá,nafouklá.Takze jak mam toto vyresit?Staci dat novy termostat?Jak by bylo nejlepsi postupovat? A dále se mi motor celkem klepe,kdyz pridam tak na cca 1300otacek a mam neutral tak citim v pedalu i ve volantu,ze se to celkem klepe,neni to prijemne.Je mozne ze staci seridit vstriky?Prosim ty,kteri maji s timto motorem zkusenosti ,aby mi poradily,nevim uz co mam delat :( :( Mnohokrát Děkuji zkušenějším lidem co mi poradí :)

PS:dlouho jsem nemenil pal.filtr a je spatny napínak drazkoveho remenu,nevim jaky to muze mit vliv.

post-30338-14109614597848_thumb.jpg

[upravil dne 12/1/11 16:45 Dadadavid]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to klepanie by ti mohol spôsobova ten napínák alebo remenica od kľukovky. Pozry sa či ti náhodou nekmitá, alebo zhoď remeň, naštartuj a uvidíš či ti to prestane klepať.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ta napinaci kladka prave trosku hučí a je to nejaky nakrivo protoze ten remen je dola na remenici o jednu drazku posunutej ven a kdyz jsem ho dal zpet tak se zase po case vratil... :/

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

riesil som tu nieco podobne a bolo to servom, skus si to vyhladat. Kym to vyosuje ten remen nejazdi na tom, mozes skoncit s drbnutym rozvodom (ventily sa ti podakuju, vsetkych 8:P)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

cidla

- zeleny - info teplota chl. kapaliny pro RJ motoru

- modry - info teplota chl. kapaliny pro budiky

- hnedy - info teplota chl. kapaliny pro RJ sahar

4. cidlo (asi cerny) nejspis pritomnost vody v palivovem filtru

proc nefungujou ventilatory :

- moznost 1 - spatne hnede cidlo nebo jeho kontakty, konektor, draty

- moznost 2 - spatna RJ sahar - umistena v levem podbehu v predni casti pod plastovym nadkolim (cerna krabicka s konektorem s vysouvaci cervenou zapadkou, umistena pobliz klaksonu)

proc je hadice tvrda :

- moznost 1 - je tvrda tak nejak v normalu

- moznost 2 - je opravdu tvrda vic nez by mela byt = foukle tesneni pod hlavou pripadne praskla hlava - vlivem prehrati motoru vlivem nefunkcni sahary, pripadne to auto nekdo honil a uvaril ( mozna ten dotycny co jsi mu 406 zapujcil vymenou za 307 )

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Díky Ferry,a ta hadice ,nemuze to byt tim,ze se neotevrel velkej okruh,resp. termostat? Nerekl jsem jeste,ze byla tvrda jen kdyz to bylo prehrate na tech 100C.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

podľa kódu motora a roku výroby by ti mali určite nájsť ten správny i keď u francúzov je všetko možné. Inak sú tam dve kladky, jedna by mala byť samonapínacia a tá druhá excentrická.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
... ta hadice ,nemuze to byt tim,ze se neotevrel velkej okruh,resp. termostat? Nerekl jsem jeste,ze byla tvrda jen kdyz to bylo prehrate na tech 100C.

Myslim, ze nie, pretoze termostat je este pred tou hadicou (pod filtrom paliva, tam ako su namontavane tie elektricke snimace teploty).

Ak by si mal vadny termostat (stale zavrety) tak by si mal hadicu aj chladic studeny, aj ked ti na palubovke ukazuje 100 stupnov.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to klepání správně chápu jako vibrace (volant, palubka), tak to nesouvisí se vstřikama ale spíš se silemblokama motoru nebo něčím, co tlumí vibrace, popř. je něco volný.

A tvrší hadice nejsou nic nenormálního, chl. systém je vlastně papiňák.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem mel jeste jeden problem,hur to startovalo,na vic otacek..no a tak jsem vymenil pal. filtr a odvzdusnil a chytlo to na prvni škubnutí :) Jinak kouknu na ty silentbloky,jeden je takovej dost opotrebovanej to vim..a kdybyste nekdo nahodou mel,tak koupim cidlo to na sahary,jak je na hornim obrazku oznaceno sipkou v pravo dole

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hoši ja uz fakt nevim,jsem uplne na dne z toho auta... :( :( :( To vazne nikdo netusi cim muze byt to ze se mi auto občasně klepe a nekdy kdyz i stojim a nekdy za jizdy..a klepe se stejne kdyz jedu treba 90 a mam tam cca 2500ot. a stejne i kdyz v teto rychlosti vyradim ale s kolama a poloosama to nema nic spolecnyho jinak by se to neklepalo na miste.Co me napada:ridici vstrik spatnej,spatne serizeni vstriku,nekudy se do nafty dostava vzduch,starej vzduchovej filtr,spatny silentbloky ale mechanik rikal ze jsou mekčí ale porad v pohode..a jen upozorrnuji,nevibruje ale klepe se..Jinak az na cidlo pro sahary vse funguje normalne a zvuk motoru se nijak nemeni at uz to klepe nebo ne..mozna jestli s ventilama neco..nebo fakt uz nevim,nechci kupovat vsechno po kuse abych pak zjistoval ze tim to neni...to bych byl na mizine..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsou hadice tvrdé tak, že nejdou zmáčknout prstama, fouká to do vody, tzn. prasklá hlava nebo těsnění.

Co se ostatního týče, to by asi bylo třeba vidět, ten popis je dost zmatený. Mám dojem, že na to \"klepání\" už jsem odpovídal.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ale foukat muze stejne.

Ty jo.To chce videt slyset.Je to tezke pomoct kdyz to zatim nikdo neslysel nevidel.

Ale kdyz se to klepe stejne za jizdy a stejne na volnobeh tak to bude samozrejme souviset s motorem resp.otackami motoru.

¨Kdyz by byl ridici vstrikovac tak po pridani plynu by to silene zaklepalo(spatny predvstrik)

Kdyz by byli utrzene silentbloky tak by jsi to citil i do radicky pocas jizdy(litala by po ubrani pridani plynu)

Vyvazovacky tenhle motor nema.

Motor jede pekne do vykonu???

Startuje dobre za tepla a za studena???

Kdy se to stalo???Nebylo nahodou po desti???

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Motor jde stejne jako kdyz jsem to koupil a myslim si tim padem ze dost slusne.startuje taky perfektne a zacalo to asi pred mesicem...a abych to upresnil,neklepe to na uplnej volnobeh ,ale kdyz pridam tak na cca 1200ot...ale jak rikam klepe se i na miste,i za jizdy a nekdy jo nekdy ne.Kdybych vedel jak poznam,ze funguje ten ridici vstrik...protoze motor jde stejne i kdyz je zapojenej i kdyz ho odpojim a takhle to slo i na zacatku co jsem to mel..a kdyz jsem to meril tak tam jde nejakejch 13v a i odpor tam byl nejakej..akorat je zajimavy ze se mi pred tou 13kou zobrazilo znamenko mínus..Teda jestli se tohle vyresi,tak to bude fakt neco,je to jako šifra mistra Dadadavida :D :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No zacalo to z niceho nic..jako blesk z modryho nebe..proste jsem si toho najednou vsiml..ale nijak se to nezhorsuje.Opravdu co ja bych dal za to kdybys to mohl videt...Na ten motor jsem cumel asi 50x a furt nevidim nec zvlastniho..olej nemizi,voda v nem neni a neztraci se..vsechno jde v pohode..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×