Bronak Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Ahoj mám problém s motorem 1.6 8v r. v. 2000 climatronic. Auto jede za 10 litrů a má hovno výkon když to takhle řeknu. Srovnával kamrád který jezdí ve 306 se stejným motorem. Ještě zlobí ventilátor pokaždé když někam dojedu zapne se ventilátor a jede pravidelně cca 6 minut i když je chladič studenej jak svina a venku je -7 venzák chladí jako blázen. Na obrazáku jsem označil díru mám v ní na motoru čidlo ale nevím na co to čidlo je [upravil dne 16/1/11 03:00 Bronak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Tak tam bude urcite nejaka zavada spojena s teplotou No nejdriv bych promeril to cidlo teploty a potom bych koukl na termostat,myslim,ze kdyz ho vymenis,tak je to jen dobre ,urcite to neni spatna investice a muze ti to vyresit aspon cast problemu.Na kolik stupnu se ti max. ohriva motor? [upravil dne 11/1/11 21:37 Dadadavid] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 jestli je to cidlo zelene, tak je to cidlo teploty chladici kapaliny, jednak se podle nej spinaji sahary, jednak se podle nej ridi bohatost smesi (driv byl sytic na lanku, dneska se ridi delka vstriku elektronicky) vymen ho (stoji cca 300Kc) a mel by byt klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Ok ještě dnes obědnám spotřeba přes 10 litrů není příjmenáý už s ní jezdím od konce prázdnin co jsem dával tenhle ten větší motor. Jinak Termostat je novej dával jsem ho když jsem tam dával motor teplota se zastavuje na 89 stupních. Tlaky válců jsou 1.2 na všech. Doufám že to bude to čidlo jeslti jo máš u mě pivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 a to pvní čidlo co je víc ve předu je teda jenom teplota chladící kapaliny jako jenom pro budík nebo proč tam jsou dvě čilda ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 No urcite to neni jenom pro budik,to je blbost.Maji obe stejnou barvu?Jestli to nebude bud jen kontrolni a nebo je jedno cidlo pred a druhy za vystupem ..ale stejne nevim,jaky by to melo smysl,nekdo moudrejsi?? [upravil dne 11/1/11 22:11 Dadadavid] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 tady fotka vrchní je zelené, dolní je hnědé jaké je mezi nima rozdíl ? takže mám vyměnit to zelené jo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 No vymenit musis to zelene..a to hnede,kdyz do nej i z nej vede jen jedna barva,tak to musi byt nejaky odpor nebo tak ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 no vede do něj žlutej a vede z něj béžovej z toho hnědého. Jinak na Diagnostice to ukázalo teplotu motoru správnou. Tak které je to tady na autokelly http://autokelly.cz/#PATH=3761801;1088;173485;204311;2391276;2391282;2391283|CT=4|PCT=16|CUR=0|PGS=20|PT=0|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0| Jen nevím jakej je mezi těmahle dvouma rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Mistr nam vzdycky rikal,ze nemame slepě sledovat jen co nam rekne diagnostika,ze to je dobrej pomocnik,ale ne nahrada za cloveka..Navic nektere diag.pristroje ti nenajdou to co je nefunkční,kdyby tam byl zkrat nebo tak ,tak to jo,ale jinak to najit nemusi.Protoze to auto muze mit to cidlo navic ze neni tam daný z výroby a tak se diagnostika chova jako by to bylo v poradku i kdyz ho nenajde :)Nevim jestli jsem to napsal pochopitelne,ale nejdriv proste dej to novy zeleny cidlo a pak to budem resit dal,ovsem treba uz nebude co resit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 OK jasné dám nové to zelené jen jsem ho za 300 Kč nikde nenašel pouze skoro za 800 na autokelly. A na co je teda to hnědé ? prosím ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dadadavid Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Koukam ze nikde neni levnejc..Optal bych se uzivatele Godzila a nebo Devilla...jeden z nich by to mohl mit za par kacek.Jinak to hnede nevim,ale prece to nemuze byt nic jinyho nez taky nejaky snimac teploty,tam se proste nic jinyho hodit nemuze,ale proc by to tam bylo 2x? presny prezdivky: godzila.01 a Devils-night no a kdyz nic,tka ti nezbyde nic lepsiho nez si to sam objednat ,nebo pres nekoho,kdo ma slevy [upravil dne 11/1/11 22:51 Dadadavid] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 tak jsem vzal z elitu tohle je to pod zímhle číslem 0280130055 můžete se někdo prosím podívat jestli je to ono ? oni to nemají ubec značené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 to je motor NFZ ? (TU5J) ? to druhy cidlo je hnedy, ze jo? Ted jsem koukal do schemat a rizeni ventilatoru je tady jeste nezavisle na RJ motoru, a je rizene prave podle toho hnedeho cidla To zelene cidlo je jen pro RJ motoru (u novejsich aut je tam uz jen to zelene cidlo a RJ motoru ridi i sahary) origo obj cislo pro tvoje auto (nemam ale VIN abych to vedel 100%) je 1920 3F tomu v elitu odpovida FA 7.3244 pripadne EPS 1.830.244 v Autokelly a Bosch BO 0280130055 [upravil dne 11/1/11 23:19 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 ano nfz tu5J a první je hnědé a druhé zelené. dla sem tma fotku jak to tam je. takže jeslti to dobře chápu tak to zelené by mě mělo srazit spotřebu a mělo by to lépe jet. a to hnědé by měl přestat chaldit pokaždý když zastavím ok ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 jj, je teda divny, ze by odesly obe cidla naraz ty sahary maji svoji vlastni ridici jednotku (na obrazku c.13) mohl by byt problem i v ni (to ze se spousti vetraky, ne se spotrebou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Mají ty snímače stejný konektory? Napadlo mě, jestli je nemá jenom přehozený mezi sebou, tim by se vysvětlilo i to, že odešli naráz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 11. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2011 takhle z toho auta kde jsem vzal tento motor nebyl ten kabel s relátkama. Takže ted kabel pochází z motoru 1.4 podle mě je to stejný kabel na 1.1 , 1.4, 1.6 vše 8V. kabely mezi sebou přehozené nejsou protože má každej ijnej konektor a jsou halvně barevně stejně dané. ale tqa jednotka tepla č.13 tam byla. Jiank to že se spouští ventylátor mě zas tak moc netrápí mám ho vypnutý vytáhlou pojistku spíše mě ted trápí ta sptořeba. Mohla by teda ta spotřeba a to že to tolik nejede spočívat v tom zeleném čidlu ? jinak co jsem mělnil MAF senzor je dobrý, lambda sonda je dobrá, snímač škrtící klapky vyměněn. so myslíte ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 No tak namontuj snímač z původního motoru, ta spotřeba je taková od výměny motoru? Edit: řídící jednotku jsi taky vyměnil? Nějak se v tom nevyznam, ale nemají motory 1,4 a 1,6 rozdílnej software v řj? [upravil dne 11/1/11 23:45 Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silvar Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 no nevim ci to sem patri,mam sice 306 tez 1.6 ale taky mi to hodne zere taky kolem 10 a uz me to celkem sere,myslim ze dokazu jezdit s lehkou nohou,ale spotreba nejak neklesa.nevite jak zjistit ci neni neco spatne?bude stacit to napichnout na diagnostiku,nebo muze byt problemu vicero.jinak nehlasi to zadnou zavadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.