zemlyk90 Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 Dobrý den! Mám peugeota 406 80kw rv. 1999. Začalo mi něco hrkat u pravého zadního kola, vždycky když prejedu nějakou nerovnost na cestě, a že jich teď na cestách je.. Byl jsem s tim v servise a řekli mi jen že náprava drží, pružiny i tlumiče jsou taky ok. Pak už tam jsou jen jakési stabilizační tyčky, ale ty se zdají být taky ok. Odjel jsem ze servisu a po měsíci mě začalo hrkat i druhé kolo. Pořád s tim jezdím, ale rád bych to nechal opravit. Neměli jste někdo stejný problém, nebo nevíte náhodou co s tím může být? Díky moc za všechny rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 11. leden 2011 Sdílet Odesláno 11. leden 2011 zacni vodorovnyma tyckama geometrie ( muzes vyzkouset, kdyz vezmes rukama za prave kolo - jedna ruka v poloze 1 hodina druha ruka na 7. hodine , pripadne za leve kolo v poloze 11 a 5 hodin a budes jim lomcovat, kdyz ucitis vuli, je to jasne) dalsi pak muzou byt v haji svisle spojovaci tycky stabilizatoru. dalsi veci, co odchazi jsou spodni cepy nalisovane v tehlici - cepem prochazi sroub, kterym je pripevneno rameno k tehlici (vedle je sroub co drzi tlumic k rameni) to uz se zjistuje hur, nejlepe je demontovat rameno a cep prohlednout pak jeste muzou byt spatne silentbloku na pomocnem pricnem rameni kdyztak tady je cele vlakno [upravil dne 11/1/11 20:18 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 28. únor 2011 Sdílet Odesláno 28. únor 2011 já zase zjistil a to sem si myslel že se mi to jen zdá,když taky jedu po nějaký nerovnosti tak mi příjde že mi zadek uskoči:D je to možné?trochu tam něco tluče,že by ten stabilizátor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 28. únor 2011 Sdílet Odesláno 28. únor 2011 U takto strého auta to může být cokoli z Ferryho popisu, nicméně pokud Ti zadek uskakuje ukazovalo by to na tlumiče. A to \"Hrkání\" mohou mít na svědmí i ložiska. Vyzkoušej Axiální a Radiální vůli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. únor 2011 Sdílet Odesláno 28. únor 2011 jojo, ta náprava je poměrně složitá (hodně otočných míst) a když se na ní nic neměnilo od novoty, tak si polkne i nějaký ten peníz..., nejlepší rozebrat skoro celou nápravu a pak skládat s novými čepy atd., není to hrozná práce, když je to kde dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 28. únor 2011 Sdílet Odesláno 28. únor 2011 Mě tam hrkaly ty svislý tyčky stabilizátoru, vyměnoval jsem je už dvakrát, teď mam hd meyle, jak mi poradil Ferry a ty, jak se zdá, zatim drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 28. únor 2011 Sdílet Odesláno 28. únor 2011 vím zadní tlumiče jsou nový od předchozího majitele,zkusím to dát do servisu jednomu pánovi tady u nás tak mi snad zjistí co to dělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 1. březen 2011 Sdílet Odesláno 1. březen 2011 U 106 je uplne jina zadni naprava nez u 406, u 106 je s torznima tycema, cepy tam nejsou zadny, stabilizator, pokud tam je, tak je napevno v ramenech a nema zadny ulozeni ani tyce, ktery by mohli bouchat. U tech naprav s torzkama to boucha, kdyz je naprava KO, jsou spatny a vymlaceny loziska v naprave, jsou v ty trubce, na ktery to cely drzi. Spatnou zadni napravu poznas podle toho, ze jsou kola do A. [upravil dne 1/3/11 05:40 Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. březen 2011 Sdílet Odesláno 1. březen 2011 Benžík 106sťák má 406 TD--viz podpis;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 1. březen 2011 Sdílet Odesláno 1. březen 2011 ja to mam podobne.. tlmice menene.. tycky stabilizatora menene, reakcne tycky menene.. loziska menene a stale nieco hrka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 1. březen 2011 Sdílet Odesláno 1. březen 2011 Benžík 106sťák má 406 TD--viz podpis;) Tak to sorry, nějak jsem to přehlíd, má tam dost stošestek a taky mě spletlo jeho jméno:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 1. březen 2011 Sdílet Odesláno 1. březen 2011 jj mám to podle toho jak sem měl to rallye.... jinak dnes sem si sám vymenil sylendblok motoru ale teda málem sem se pos... když mi spadl o 2 cm a já ho sám tyčí vytahoval nahoru ale sem šikula,ale ten motor je těžkej jak kravka:D ete chci žhaváky ale to je přístup k nim,neví někdo jak na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChodeC Odesláno 1. březen 2011 Sdílet Odesláno 1. březen 2011 Subjektivně mi v zadu taky něco bouchá (při přejetí příčné nerovnosti), ale žádný mechanik tam nikdy nic nenašel. A jen tak šmahem nechat celý zadek vyměnit se mi vůůůůbec nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubokpz Odesláno 1. březen 2011 Sdílet Odesláno 1. březen 2011 Skus silentbloky stabilizatoru. Som ich nedavno menil a zadok stichol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chup Odesláno 3. březen 2011 Sdílet Odesláno 3. březen 2011 Mne búchali tyčky geometrie, to boli šupy jak hovado, po výmene sú ticho. Ale zostal tam taký plastový klepot pri jazde na priečnych nerovnostiach. Dal som vymeniť gumené ložiska stabilizátora aj tie plastové tyčky stabilizátora. A stále to počujem. Už si myslím či to nerobí nádrž, ked po nej zo spodu buchnem tak je to šupa ako po bubne. Nacpal som medzi nádrž a tú klietku penu a trochu to stíchlo. Ešte by to chcelo asi medzi nádrž a kasňu. Robí to aj ked je plná nádrž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 6. duben 2011 Sdílet Odesláno 6. duben 2011 zdravím jeden dotaz mám na Vás...kuli čemu nebo co udělat proto aby ty zadní kola nebyli do A,co tam je špatně?co vyměnit díky;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 6. duben 2011 Sdílet Odesláno 6. duben 2011 myslim, ze prave ty vodorovne tycky ... vymenit a pak na geo .. kdyz tak me opravte ... jinak jemne do A ty zadni kola jsou, to je normalni, pokud mas dobrou geometrii, tak by se ti ani nemeli nijak blbe sjizdet zadni gumy ... ta naprava je proste tak delana pokud uz jsou hodne do A, tak to maji myslim na svedomi prave ty vodorovne stabilizacni tycky edit: a vidim, ze ty mas old model, tak nevim, jestli tam zadni naprava jinak [upravil dne 6/4/11 10:25 BV406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 6. duben 2011 Sdílet Odesláno 6. duben 2011 Vyměnil jsem vodorovné i svislé a mám klid, dal jsme Moog a stálo to dohromady 2,5 tis. ... plastové hrkání jsem měl taky - za levou schránkou v kufru meho kombíku je taková plastová blbost s gumovou zásterkou ( cca 20* 15 cm ) měl prasklé držáky a hrkala tam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuFyS Odesláno 6. duben 2011 Sdílet Odesláno 6. duben 2011 Měnil jsem taky tyčky stabilizátoru, přestalo to klepat, při jízde po nerovnostech, ale jakmile projíždím levotočivou zatačku tak je slyšet zezadu zprava klepnutí. Je jedno v jaké rychlosti, ale nejhorší je, že to dělá nepravidelně, aji když stejnou zatačku kde mi to kleplo snažím projet stejně tak to třeba neklepne a po pár zatáčkách zas jo. Zajimavé je, že do pravotočivé, ani po rovince na nerovnostech to neklepe. Píšu to jen pro zajímavost, že je nás víc takových :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 6. duben 2011 Sdílet Odesláno 6. duben 2011 Jak jsou na tom silentbloky stabilizátoru? A co horní uložení tlumičů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.