ferrari Odesláno 15. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2012 Podľa mňa bue stačiť rozobrať, vyčistiť, zľahka premazať a ide sa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 20. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2012 Nuooo, asi to nebude stačiť len vyčistiť...som dnes dal naspäť tlmič a kukol na ten regulátor. Hm, podľa mňa mi tam niečo chýba, vyzerá to takto: červeno som vyznačil oblasť, kde podľa mňa niečo chýba, tá vrchná matica (2) je nejak vo vzduchu. Totižto búcha to tak, že vahadlo (pozícia 1) sa nadvihne a medzi pružinou a spodným dorazom (3) vznikne medzera a potom pri prepružení pružina prudko dorazí na tento doraz. Dočasne som to vyriešil takto: Len sa bojím, aby som niečo nepokašľal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 3. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2012 No, 306ka je fuč, mne zostali tie origo silentbloky na zadnú nápravu, zjavne im nič nebolo, predám kompletnú sadu za 30 €. Môj osobný pocit je, že vydržia dlhšie, ako nejaké no name diely, predsa len sú origo...a nič im nie je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 11. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2013 Nikto nechce silentbloky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 11. únor 2013 Sdílet Odesláno 11. únor 2013 budú pasovať na s16/GTi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veka_GTi-6 Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 ja myslim ze zadni silenty jsou pro vsechny 306ky stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 12. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Treba pozrieť cez nejaký eshop, či sú silenty rovnaké...ale tiež predpokladám, že sú totožné pre všetky 306ky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Moje otázka zní: Zvládnu výmenu kompletní zadní nápravy v domácích podmínkách v garáži? Odpovím si sám: Ne, nezvládl. Nakonec jsem si nechal výměnu udělat v servise a čistý čas i s půlhodinou na kafe byl 5 hodin ve složení automechanik+přidavač (já). Se zvedákem, spoustou chemie, stahovákem na náboje, klíči na brzdové trubičky, kvalitním hasákem a soustruhem na stočení bubnů to byla parádní práce. Nikdy bych to nedělal jinak. Nápravu jsem sehnal z auta, kterému shnil levý zadní C sloupek (1500 Kč), krásně péruje, nevrže, pokřížil jsem ji s trochou dílů ze ZX, dokoupil nové silenbloky, prasátka, pakny a trubky a hadice - a celé to vyčistil a natřel. Měnili jsme opravdu kus za kus. Celá tahle sranda mě přišla na cca 7000, staré zůstaly akorát tlumiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.