zabit Odesláno 10. květen 2012 Sdílet Odesláno 10. květen 2012 pomohlo to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 10. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2012 Nevymenil som to..nepodarilo sa mi dostať do stavu, aby sa mi rameno po uvoľnení silentbloku oďďalovalo...chce to asi naozaj dvoch ľudí...ale vymenil som aspoň platničky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 10. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2012 Tak, minulú sobotu sme to konečne s Tomaszom1280 vymenili. Robotička zasa krásna, pohodlná, čistá....ale nejak sa mi opticky tie staré silenty nezdali, žeby im niečo bolo, vazerali ako nové. No však uvidiíme, zatiaľ to nebúcha, ale aj pred tým to nie vždy búchalo, vždy to začalo buchať pri väčšom zaťažení zadku a potom to pomaly prestalo. Zatiaľ som zaťažený zadok nemal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VincentCZE Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 V servise na prohlidce podvozku mi rekly ze mlaceni od zadni napravy muzou delat i jehlovy loziska.. na jizdnich vlastnostech to zatim znat neni, ale kdyz sme na to koukaly, tak to docela litalo.. [upravil dne 27/6/12 14:56 od VincentCZE] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 teoreticky by to mohlo byť aj uvolnene koleso... ale navečšia pravdepodobnosť su tie silentbloky potom už len repas tej napravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VincentCZE Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Tantor : Pokud se prijde vcas na loziska, repas neni potreba:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 28. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2012 Ozaj, už to zasa búcha...podľa očakávania Veru tým zadným silentom nič nebolo... [upravil dne 28.6.2012 20:40 od ferrari] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 13. červenec 2012 Sdílet Odesláno 13. červenec 2012 U mě to byl uvolněnej palivovej filtr, mrdák jeden nenápadnej. Je pod pravym zadnim sedadlem a spravil to utahovací plastovej pásek zkus mrknout ještě na tohle:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 16. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2012 skúsim, ale hm, to je silný buchot na to, žeby to mal byť relatívne malý filtrík...a začne to vžy potom, ako sa viac prepruží náprava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 6. srpen 2012 Sdílet Odesláno 6. srpen 2012 Dobré odpoledne - oživení tématu zadní napravy. Moje otázka zní: Zvládnu výmenu kompletní zadní nápravy v domácích podmínkách v garáži? Mám P360 Break, zadní náprava v podstatě tuhá, pravé kole musí mít podložku, aby nedrhlo o podběh. Mám nabídku na zadní nápravu, která má najeto asi 130 tis. km, kola rovně, pruží, za 1500 káčé. Nevím jestli se mám pustit do domácí výměny, nebo se na to raději vybodnout a našetřit si na \"repasi na klíč\"? Dá se výměna doma s gola sadou a dvěma hydraulickými hevery zvládnout za jeden pracovní den ve dvou zručných lidech? Dají se doma odvzdušnit brzdy, vyměnit lanovody? Nebo se na mě sesype kupa neřešitelných problémů a auto potupně na podvalu povezu do servisu? Má vůbec cenu jít do použité nápravy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 6. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2012 Kukaj tu, dosť to pomôže: Inak myslím, že sa to dá zvládnuť v podmienkach, ako popisuješ, dosť záleží na tých dvoch ľuďoch...no a či sa oplatí ísť do starej nápravy? Heh, závisí, v akom je stave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 6. srpen 2012 Sdílet Odesláno 6. srpen 2012 Ještě zpátky k těm silentblokům. Bouchalo mi to úplně stejně. Měnil jsem všechny 4 doma, před barákem a na parkovišti. Dá se to v jednom, ale ve dvou je to určitě lepší. Pokud jsi vyměnil jen ty 7 a bouchá to dál, tak ti to dělají na 99% ty šestkový a nic jinýho v tom nehledej. Já měl 7 nakonec dobrý, ale 6 byly urvaný ikdyž na první pohled nevypadaly. Zadní náprava je samonatáčecí a sice pasivně v těch 6-kových silentblocích. Proto se taky častěji utrhnou a bouchá to. Na jízdu po okruhu to někteří svařili, aby byly na pevno. Sundat nápravu jde celkem v pohodě, drží na 6 šroubech dostupných z kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 10. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 10. srpen 2012 Ciao páni, chcem kúpiť aj tie,druhé silentbloky; ale mám dilemu, akú značku. Mám ny výber tieto možnosti: Originál Impergom Sasic Sidem Lemforder Pričom Sasic asi nie (ako písal Martin), originál je cca 4-5x drahší ako Impergom a Sidem; a Lemforder je na tom s cenou podobne. Ciže otázka aj môže znieť - čo hovoríte na Sidem a Impergom? EDIT - prelinkujem to trochu: [upravil dne 11.8.2012 06:46 od ferrari] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 29. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2012 Chlapci moji, dnes som vymenil tie predné silenty, no, už to nebola až taká pohoda s prstom v nose, ako zadné silenty, ale vzhľadom na to, že nemám spodok hrdzavý sa to dalo aspoň v pohode popovoľovať. Takže som namontoval superlacné Sidemy...ALE...už pri vymontovaní silentov sa mi nejak nezdalo, žeby boli nejak poškodené, tak vo mne skrslo podozrenie, že to ani tieto silenty nebudú...pekne som to všetko zložil, šiel som sa osprchovať (váľaľ som sa pod autom, tak sa nedalo sadnúť do auta a už pri točení sa pri garáži som počul buch-buch-buch. Takže, sečteno a podtrženo, silenty to neboli...ale asi som pri tom prišiel na to, kde je chyba - ľavý tlmič som mal problém namontovať, som ho ani za Svätého nemohol natiahnuť...zas ale keď stláčam zadok na ľavej strane. tlmí to tak isto, ako pravá strana... Teda ponaučenie - treba dôsledne počúvať skúsenejších: v prdeli su zadne silentbloky, mne to buchalo doslova tak ako keby niekto buchal gumovym kladivom po podlahe ...takze ak vylucis tlmice/vyfuk a rezervu, tak tu je problem Mal som vylúčiť tie tlmiče, ale keď opticky vyzerali úplne tiptop, nič vytečené a pri stláčaní zadku sa správajú úplne normálne...no možno to nakoniec ani tlmič nebude. PS - ešteže som kúpil tie superlacné Sidemy, bo by ma porazilo, keby kúpim origo, resp. Lemforder a úúúplne zbytočne [upravil dne 29.8.2012 18:22 od ferrari] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 29. srpen 2012 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2012 [upravil dne 29.8.2012 18:24 od ferrari] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 12. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2012 No, páni, asi som prišiel na to, čo to búcha, táto struna: Čo to vlastne je, načo to slúži? Inak, jeden by neveril, aký rachot vie narobiť taká prkotina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. září 2012 Sdílet Odesláno 12. září 2012 Pokud dobře vidím tak je to zátěžovej regulátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veka_GTi-6 Odesláno 12. září 2012 Sdílet Odesláno 12. září 2012 jj je to zatezovy regulator brzd pro zadek, moc si nedovedu predstavit jak to muze delat rachot... akorat se stlacuje pruzina pri zatizeni auta na zadku a upravuje tlak co jde do zadnich brzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 12. září 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2012 No veľmi jednoducho, tá pružinka nechodí voľne, ale proste pri prepružení sa stlačí a trochu zachytí a pri odpružení proste skočí a plesne do toho plastíku...vravím, jeden by neveril, ale zvuk sa šíri zaujímavo...totiž dnes som šiel s kamarátom a bolo to citeľne počuť, akoby to búchala pružina, kamarát vraví, ž epružina na náprave, ale je mu vravím, že tam žiadna nie je, iba jedna maličká...a tak sme na to kukkli a je to tak...ale naozaj, intenzita taká, akoby búchala normálna pružina nápravy (ktorá tam zjavne nie je)... Inak aj na Megane mi hrozne hrmotal povolený nátrubok sania, tiež to znelo, akoby šiel motor vypadnúť z auta a pritom to bol povolený spoj posraného plastu o kasňu... [upravil dne 12.9.2012 21:10 od ferrari] [upravil dne 12.9.2012 21:34 od ferrari] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 13. září 2012 Sdílet Odesláno 13. září 2012 LOL !! Tak som rád, že si vyriešil problém, napíš, ako to budeš riešiť, či nejakým homemade podložením, alebo vymeníš niečo a tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.