Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dutý buchot zozadu - Predám silentbloky na zadnú nápravu


ferrari

Recommended Posts

  • O 5 týdnů později...

Tak, minulú sobotu sme to konečne s Tomaszom1280 vymenili. Robotička zasa krásna, pohodlná, čistá....ale nejak sa mi opticky tie staré silenty nezdali, žeby im niečo bolo, vazerali ako nové. No však uvidiíme, zatiaľ to nebúcha, ale aj pred tým to nie vždy búchalo, vždy to začalo buchať pri väčšom zaťažení zadku a potom to pomaly prestalo. Zatiaľ som zaťažený zadok nemal.

79932280.th.jpg 57364428.th.jpg 39006605.th.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Dobré odpoledne - oživení tématu zadní napravy.

Moje otázka zní: Zvládnu výmenu kompletní zadní nápravy v domácích podmínkách v garáži?

Mám P360 Break, zadní náprava v podstatě tuhá, pravé kole musí mít podložku, aby nedrhlo o podběh. Mám nabídku na zadní nápravu, která má najeto asi 130 tis. km, kola rovně, pruží, za 1500 káčé. Nevím jestli se mám pustit do domácí výměny, nebo se na to raději vybodnout a našetřit si na \"repasi na klíč\"?

Dá se výměna doma s gola sadou a dvěma hydraulickými hevery zvládnout za jeden pracovní den ve dvou zručných lidech? Dají se doma odvzdušnit brzdy, vyměnit lanovody? Nebo se na mě sesype kupa neřešitelných problémů a auto potupně na podvalu povezu do servisu?

Má vůbec cenu jít do použité nápravy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě zpátky k těm silentblokům. Bouchalo mi to úplně stejně.

Měnil jsem všechny 4 doma, před barákem a na parkovišti. Dá se to v jednom, ale ve dvou je to určitě lepší.

Pokud jsi vyměnil jen ty 7 a bouchá to dál, tak ti to dělají na 99% ty šestkový a nic jinýho v tom nehledej. Já měl 7 nakonec dobrý, ale 6 byly urvaný ikdyž na první pohled nevypadaly.

Zadní náprava je samonatáčecí a sice pasivně v těch 6-kových silentblocích. Proto se taky častěji utrhnou a bouchá to.

Na jízdu po okruhu to někteří svařili, aby byly na pevno.

Sundat nápravu jde celkem v pohodě, drží na 6 šroubech dostupných z kufru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ciao páni, chcem kúpiť aj tie,druhé silentbloky; ale mám dilemu, akú značku. Mám ny výber tieto možnosti:

Originál

Impergom

Sasic

Sidem

Lemforder

Pričom Sasic asi nie (ako písal Martin), originál je cca 4-5x drahší ako Impergom a Sidem; a Lemforder je na tom s cenou podobne. Ciže otázka aj môže znieť - čo hovoríte na Sidem a Impergom?

EDIT - prelinkujem to trochu:

[upravil dne 11.8.2012 06:46 od ferrari]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Chlapci moji, dnes som vymenil tie predné silenty, no, už to nebola až taká pohoda s prstom v nose, ako zadné silenty, ale vzhľadom na to, že nemám spodok hrdzavý sa to dalo aspoň v pohode popovoľovať. Takže som namontoval superlacné Sidemy...ALE...už pri vymontovaní silentov sa mi nejak nezdalo, žeby boli nejak poškodené, tak vo mne skrslo podozrenie, že to ani tieto silenty nebudú...pekne som to všetko zložil, šiel som sa osprchovať (váľaľ som sa pod autom, tak sa nedalo sadnúť do auta a už pri točení sa pri garáži som počul buch-buch-buch.

Takže, sečteno a podtrženo, silenty to neboli...ale asi som pri tom prišiel na to, kde je chyba - ľavý tlmič som mal problém namontovať, som ho ani za Svätého nemohol natiahnuť...zas ale keď stláčam zadok na ľavej strane. tlmí to tak isto, ako pravá strana...

Teda ponaučenie - treba dôsledne počúvať skúsenejších:

v prdeli su zadne silentbloky, mne to buchalo doslova tak ako keby niekto buchal gumovym kladivom po podlahe :bojim

...takze ak vylucis tlmice/vyfuk a rezervu, tak tu je problem ;)

Mal som vylúčiť tie tlmiče, ale keď opticky vyzerali úplne tiptop, nič vytečené a pri stláčaní zadku sa správajú úplne normálne...no možno to nakoniec ani tlmič nebude.

PS - ešteže som kúpil tie superlacné Sidemy, bo by ma porazilo, keby kúpim origo, resp. Lemforder a úúúplne zbytočne

[upravil dne 29.8.2012 18:22 od ferrari]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

No veľmi jednoducho, tá pružinka nechodí voľne, ale proste pri prepružení sa stlačí a trochu zachytí a pri odpružení proste skočí a plesne do toho plastíku...vravím, jeden by neveril, ale zvuk sa šíri zaujímavo...totiž dnes som šiel s kamarátom a bolo to citeľne počuť, akoby to búchala pružina, kamarát vraví, ž epružina na náprave, ale je mu vravím, že tam žiadna nie je, iba jedna maličká...a tak sme na to kukkli a je to tak...ale naozaj, intenzita taká, akoby búchala normálna pružina nápravy (ktorá tam zjavne nie je)...

Inak aj na Megane mi hrozne hrmotal povolený nátrubok sania, tiež to znelo, akoby šiel motor vypadnúť z auta a pritom to bol povolený spoj posraného plastu o kasňu...

[upravil dne 12.9.2012 21:10 od ferrari]

[upravil dne 12.9.2012 21:34 od ferrari]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...